Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Oi miten ihania uutisia @Kielo74 ! Pidetään peukkuja että viiva vielä vahvistuu, tosin mahtavaa että on jo selkeä tässä vaiheessa! :)

Minä tein myös testin (pc) eilen ja tänään, eilisessä testissä ei kyllä näy kuin viivanpaikka mutta tänään nöen ehkä jotain haaleaa väriäkin. En osaa innostua asiasta vielä, kun jotenkin se kontrolliviivan väri levisi oudosti tän päivän testissä. Mut huomenna testaan uudelleen, sittenhän sen näkee vahvistuuko :)

Onnea @Annamaija 76 huikeasta alkiosaaliista, nyt toivotaan isoa blastosaalista! :)
 
Olipa ihania uutisia täällä maanantaipäivään! Oi hitsi, miten upeaa @Kielo74 ! Onnea! Kyllähän se selvä plussa on, jos nyt jo on selkeä viiva. Toivottavasti @Helmi_76 teillä myös viiva siitä selkiytyy ja vahvistuu.

Saatko @Annamaija 76 joka päivä tietoa, miten alkiot jaksaa. Oletko tänään saanut puhelua tai viestiä? Minusta oli ihanaa, kun meidän klinikka soitti joka päivä ja kertoi (sen meidän ainokaisen alkion) kuulumiset. Nyt minä mielelläni seurailisin niitä teidän alkioita ja siksi kysyn.:giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: Annamaija 76
Olipa ihania uutisia täällä maanantaipäivään! Oi hitsi, miten upeaa @Kielo74 ! Onnea! Kyllähän se selvä plussa on, jos nyt jo on selkeä viiva. Toivottavasti @Helmi_76 teillä myös viiva siitä selkiytyy ja vahvistuu.

Saatko @Annamaija 76 joka päivä tietoa, miten alkiot jaksaa. Oletko tänään saanut puhelua tai viestiä? Minusta oli ihanaa, kun meidän klinikka soitti joka päivä ja kertoi (sen meidän ainokaisen alkion) kuulumiset. Nyt minä mielelläni seurailisin niitä teidän alkioita ja siksi kysyn.:giggle:
En tiedä miten ilmoittelevat, tänään ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään. Onkohan sit hyvä asia?
 
vierailija
Heippa kaikki. En ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, meillä oli ensimmäisen lahjoittajan kanssa niin surullinen tapaus, että saimme valtavasta munarakkulamäärästä vain neljä munasolua, joista vain yksi siirtokelpoinen alkio kesällä. Se ei kiinnittynyt, vaikka pientä kemiallisen merkkiä oli ilmassa.

Nyt kuitenkin uusia uutisia, eli piinapäivät meneillään uuden luovuttajan soluilla :) Eli tosiaan saimme uuden luovuttajan, häneltä kuusi munasolua ja niistä neljä alkiota pakkaseen. Ensimmäinen kolmipäiväinen alkio siirrettiin minulle perjantaina, eli tällä hetkellä dpo 7 ja 3dp3dtransfer, eli kolme päivää siirrosta, tiistaina jo neljä.

Tänään tunsin aamulla vanhaa tuttua ujoa ja lievää tuntemusta kohdussa, ja illalla ihan kunnon kramppia. Olisiko kiinnittymistä vai tekeekö progesteroni tepposia. Minulla on lääkkeellinen kierto.

Tsemppiä kaikille ja onnea plussista t. kuumoduli
 
Heippa kaikki. En ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, meillä oli ensimmäisen lahjoittajan kanssa niin surullinen tapaus, että saimme valtavasta munarakkulamäärästä vain neljä munasolua, joista vain yksi siirtokelpoinen alkio kesällä. Se ei kiinnittynyt, vaikka pientä kemiallisen merkkiä oli ilmassa.

Nyt kuitenkin uusia uutisia, eli piinapäivät meneillään uuden luovuttajan soluilla :) Eli tosiaan saimme uuden luovuttajan, häneltä kuusi munasolua ja niistä neljä alkiota pakkaseen. Ensimmäinen kolmipäiväinen alkio siirrettiin minulle perjantaina, eli tällä hetkellä dpo 7 ja 3dp3dtransfer, eli kolme päivää siirrosta, tiistaina jo neljä.

Tänään tunsin aamulla vanhaa tuttua ujoa ja lievää tuntemusta kohdussa, ja illalla ihan kunnon kramppia. Olisiko kiinnittymistä vai tekeekö progesteroni tepposia. Minulla on lääkkeellinen kierto.

Tsemppiä kaikille ja onnea plussista t. kuumoduli
Kiva kuulla sinusta Kuumoduli! Ollaan täällä sua jo huhuiltu. Harmi tuo teidän ensimmäinen hoito, nyt siis pidetään peukut pystyssä!
 
Netty onnea siirtoon! Ihanaa!

Ei vieläkään mitään tietoa klinikalta. Jos kerätty pe, niin ke blastoja?
En ehtinyt pariin päivään tarkistella palstaa ja heti taas tapahtuu. Ihanaa @Kielo74 ja @Helmi_76 , täällähän näyttäisi olevan plussia ilmassa ❤ Mulla siirto tulossa nyt pe, voi kunpa pääsisin minäkin vielä plussanneisiin!
Joko @Annamaija 76 tiedätte paljonko meni pakkaseen? Kuumodulille myös tsemppiä ja peukut pystyssä!
 
  • Tykkää
Reactions: Netty79
No tein eilen ihan digitestin kun en saa niin selkeitä viivoja liuskoihin näkyviin ja alkoi harmittamaan se arvailu :D Digitesti sanoi "Pregnant 1-2" eli jotain on kyllä tapahtunut, mut sitähän ei tiedä onko ollut vaan yritys. Tiistai oli pp8 (eli varmaan dpo13 kun 5 pv blasto siirrettiin). Perjantai on virallinen testipäivä ja menen verikokeeseen, mut toivottavasti saan vielä sitä ennen nostettua digitestin viikkomäärän 2-3:een :)

Oletko @Annamaija 76 saanut jo blastosoittoa? :)
 
No tein eilen ihan digitestin kun en saa niin selkeitä viivoja liuskoihin näkyviin ja alkoi harmittamaan se arvailu :D Digitesti sanoi "Pregnant 1-2" eli jotain on kyllä tapahtunut, mut sitähän ei tiedä onko ollut vaan yritys. Tiistai oli pp8 (eli varmaan dpo13 kun 5 pv blasto siirrettiin). Perjantai on virallinen testipäivä ja menen verikokeeseen, mut toivottavasti saan vielä sitä ennen nostettua digitestin viikkomäärän 2-3:een :)

Oletko @Annamaija 76 saanut jo blastosoittoa? :)
En vieläkään... Huomenna on niiden sit pakko jo soittaa. Vai onko ne voineet kaikki jotenkin tuhoutua ja siksi eivät ole soittaneet?...
 
En vieläkään... Huomenna on niiden sit pakko jo soittaa. Vai onko ne voineet kaikki jotenkin tuhoutua ja siksi eivät ole soittaneet?...
Kyllä ne varmasti soittaa kävi miten vaan, luulisin ennemminkin että olisivat jo soittaneet jos alkiot olisi tuhoutuneet. Peukut on pystyssä! :)

Tuo veritesti on vapaaehtoinen (olen yksityisellä), mutta aattelin käydä siinä niin tietää sit selvästi mikä on tilanne eikä tartte miettiä. Lääkäri sanoi että toinen vaihtoehto on että jatkan lääkkeitä vielä viikonlopun yli ja teen sitten toisen testin maanantaina. Olen menossa viikonloppuna kaveria tapaamaan Jyväskylään, joten jos perjantaina tulee verikokeesta nega niin voin sitten rauhassa ottaa pari lasia kuohuvaa :)
 
Kielo oliko sullakin veritesti pe? Ja Nettyllä siirto! Mä jännitän teitä kun edelleen pitää vaan odotella...

Onko teillä ollut kenelläkään lääkkeellistä pas ia? Kun mietin että aloitetaanko lääkkeet siis ennen siirtokiertoa vai sen aikana /alussa? Mulla toki vasta kp 11/26, mutta kai ne hieman aikaisemmin kutsuu jollekin hoidon suunnittelukäynnille ja saa reseptit. Kun jollain ajetaan jo tän edellisen kierron lopulla oma hormonitoiminta alas. Siksi pohdin.
 
  • Tykkää
Reactions: Netty79
Kielo oliko sullakin veritesti pe? Ja Nettyllä siirto! Mä jännitän teitä kun edelleen pitää vaan odotella...

Onko teillä ollut kenelläkään lääkkeellistä pas ia? Kun mietin että aloitetaanko lääkkeet siis ennen siirtokiertoa vai sen aikana /alussa? Mulla toki vasta kp 11/26, mutta kai ne hieman aikaisemmin kutsuu jollekin hoidon suunnittelukäynnille ja saa reseptit. Kun jollain ajetaan jo tän edellisen kierron lopulla oma hormonitoiminta alas. Siksi pohdin.
En tiedä varmaksi, mutta olisko niin että se vaihtelee riippuen omasta hormonitoiminnasta? Mulla yleensä aloitettu kp2 estrogeeni. Onko sulla aikaa sovittuna suunnittelulle? Mullahan nimittäin kävi viimeksi niin että kun menin oviksen aikaan suunnittelukäynnille niin ultrassa kohtu olikin itsestään kasvanut hyväksi ja päästiin ilman estrogeeniä siirtoon.
 
Voisin mennä verikokeeseen perjantaina, mutta voi olla että en ehdi töiden takia, vaan se menisi ensi viikkoon. Olisihan se kiva saada varmuus mahd. pian.
Minulla oli lääkkeellinen PAS. Siinä ensimmäinen lääke aloitettiin siirtokierrossa kp 2. Toinen lääke alkoi n. 5 päivää ennen siirtoa.
@Netty79 lle onnea siirtoon
Kiitos ❤ Ja sinulle kovasti onnea veritestiin! Lupaavaltahan se kyllä vaikuttaa ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Kielo74
Minä en ole muutamaan päivään ehtinyt kirjoittaa, mutta ilolla oken lukenut teidän kuulumisia. Plussa-uutiset on aina mielettömiä. Toivottavasti niitä saadaan pian lisää. Ja miten sitä voikin itseäkin jännittää, kun toisilla on tärkeitä juttuja tai uutisten odotuksia meneillään. Me vaan odotellaan ensi keskiviikkoa ja suunnittelukäyntiä. Tuntuu ihan ajan haaskaukselta. Eikös se meidän luovuttaja nyt vaan vois jo alkaa pistämään.... Hirveän kärsimätön olo!!
 
Listaus :
@Annamaija 76, Ovumia, 3. lapsi haaveissa, 1. siirto pas 10/20 (5 blastoa pakkasessa) (luomu km 06/20)
@Manteli86 , HUS, 1.lapsi, luov.punkt. 31.8.2020, siirto marras-/joulukuu 2020.
@Netty79 41 v., 1.lapsi toiveissa, luovuttaja 1.PAS Nega, toinen PAS tulossa 9-10/2020
@Angervo76 ihan kohta 44 v., Ovumia, 3.lapsi toiveissa, miehen 1., luovuttaja 1: 0 hedelmöittynyttä solua 9/20, uusi luovuttaja haussa, (luomu km 2/2020)
@Kielo74, 46 v., 1. lapsi toiveissa, 1. luovuttaja, PAS tulossa 7.9., (alkuraskauden km 1/2019 inseminaatiosta)
@Helmi_76 Dextra, 44 v., 1. lapsi toiveissa, 1. luovuttaja, 1. PAS nega, 2. PAS 7.9.
@Katinka<3, 46v. 2. lapsi, miehen 1. suunnitelukäynti tulossa 09/20

Plussanneet :
@Papupilvi, 36 v., 1. lapsi, 3. lahjamunasoluhoito
 

Yhteistyössä