Kerron kun se varmistuu. Yritän ennättää käydä verikokeessa perjantaina. Jotain siellä tapahtuu. @Annamaija 76 onnittelut vielä mahtavasta saaliista. Onnea
En tiedä miten ilmoittelevat, tänään ei ole ainakaan vielä kuulunut mitään. Onkohan sit hyvä asia?Olipa ihania uutisia täällä maanantaipäivään! Oi hitsi, miten upeaa @Kielo74 ! Onnea! Kyllähän se selvä plussa on, jos nyt jo on selkeä viiva. Toivottavasti @Helmi_76 teillä myös viiva siitä selkiytyy ja vahvistuu.
Saatko @Annamaija 76 joka päivä tietoa, miten alkiot jaksaa. Oletko tänään saanut puhelua tai viestiä? Minusta oli ihanaa, kun meidän klinikka soitti joka päivä ja kertoi (sen meidän ainokaisen alkion) kuulumiset. Nyt minä mielelläni seurailisin niitä teidän alkioita ja siksi kysyn.
Kiva kuulla sinusta Kuumoduli! Ollaan täällä sua jo huhuiltu. Harmi tuo teidän ensimmäinen hoito, nyt siis pidetään peukut pystyssä!Heippa kaikki. En ole jaksanut pitkään aikaan kirjoitella, meillä oli ensimmäisen lahjoittajan kanssa niin surullinen tapaus, että saimme valtavasta munarakkulamäärästä vain neljä munasolua, joista vain yksi siirtokelpoinen alkio kesällä. Se ei kiinnittynyt, vaikka pientä kemiallisen merkkiä oli ilmassa.
Nyt kuitenkin uusia uutisia, eli piinapäivät meneillään uuden luovuttajan soluilla Eli tosiaan saimme uuden luovuttajan, häneltä kuusi munasolua ja niistä neljä alkiota pakkaseen. Ensimmäinen kolmipäiväinen alkio siirrettiin minulle perjantaina, eli tällä hetkellä dpo 7 ja 3dp3dtransfer, eli kolme päivää siirrosta, tiistaina jo neljä.
Tänään tunsin aamulla vanhaa tuttua ujoa ja lievää tuntemusta kohdussa, ja illalla ihan kunnon kramppia. Olisiko kiinnittymistä vai tekeekö progesteroni tepposia. Minulla on lääkkeellinen kierto.
Tsemppiä kaikille ja onnea plussista t. kuumoduli
En ehtinyt pariin päivään tarkistella palstaa ja heti taas tapahtuu. Ihanaa @Kielo74 ja @Helmi_76 , täällähän näyttäisi olevan plussia ilmassa Mulla siirto tulossa nyt pe, voi kunpa pääsisin minäkin vielä plussanneisiin!
Joko @Annamaija 76 tiedätte paljonko meni pakkaseen? Kuumodulille myös tsemppiä ja peukut pystyssä!
En vieläkään... Huomenna on niiden sit pakko jo soittaa. Vai onko ne voineet kaikki jotenkin tuhoutua ja siksi eivät ole soittaneet?...No tein eilen ihan digitestin kun en saa niin selkeitä viivoja liuskoihin näkyviin ja alkoi harmittamaan se arvailu Digitesti sanoi "Pregnant 1-2" eli jotain on kyllä tapahtunut, mut sitähän ei tiedä onko ollut vaan yritys. Tiistai oli pp8 (eli varmaan dpo13 kun 5 pv blasto siirrettiin). Perjantai on virallinen testipäivä ja menen verikokeeseen, mut toivottavasti saan vielä sitä ennen nostettua digitestin viikkomäärän 2-3:een
Oletko @Annamaija 76 saanut jo blastosoittoa?
Kyllä ne varmasti soittaa kävi miten vaan, luulisin ennemminkin että olisivat jo soittaneet jos alkiot olisi tuhoutuneet. Peukut on pystyssä!En vieläkään... Huomenna on niiden sit pakko jo soittaa. Vai onko ne voineet kaikki jotenkin tuhoutua ja siksi eivät ole soittaneet?...
En tiedä varmaksi, mutta olisko niin että se vaihtelee riippuen omasta hormonitoiminnasta? Mulla yleensä aloitettu kp2 estrogeeni. Onko sulla aikaa sovittuna suunnittelulle? Mullahan nimittäin kävi viimeksi niin että kun menin oviksen aikaan suunnittelukäynnille niin ultrassa kohtu olikin itsestään kasvanut hyväksi ja päästiin ilman estrogeeniä siirtoon.Kielo oliko sullakin veritesti pe? Ja Nettyllä siirto! Mä jännitän teitä kun edelleen pitää vaan odotella...
Onko teillä ollut kenelläkään lääkkeellistä pas ia? Kun mietin että aloitetaanko lääkkeet siis ennen siirtokiertoa vai sen aikana /alussa? Mulla toki vasta kp 11/26, mutta kai ne hieman aikaisemmin kutsuu jollekin hoidon suunnittelukäynnille ja saa reseptit. Kun jollain ajetaan jo tän edellisen kierron lopulla oma hormonitoiminta alas. Siksi pohdin.
Kiitos Ja sinulle kovasti onnea veritestiin! Lupaavaltahan se kyllä vaikuttaaVoisin mennä verikokeeseen perjantaina, mutta voi olla että en ehdi töiden takia, vaan se menisi ensi viikkoon. Olisihan se kiva saada varmuus mahd. pian.
Minulla oli lääkkeellinen PAS. Siinä ensimmäinen lääke aloitettiin siirtokierrossa kp 2. Toinen lääke alkoi n. 5 päivää ennen siirtoa.
@Netty79 lle onnea siirtoon