Paulanna Voi ikävyyksien ikävyys,että piti käydä noin nyt ns viimeisellä kerralla,vaikka toisaalta se tuo sitä kipinää yrittää vielä ja ikinä ei sitten tiedä mitä tapahtuukaan. Tauko tekee kyllä ihan hyvää niin kropalle kuin päällekkin
Me olemme täällä miehen kanssa pähkäilleet,että mennääkö vielä kokeilemaan ja otimmekin yhteyttä uuteen lääkäriin ( sain hyvästä lääkäristä vinkkiä täältä
). Kävimme hänen pakeillaan ja ultrattiin missä sitten näkyi omia munarakkuloita vasemmalla 6 ja oikealla 2. Lääkäri oli sitä mieltä,että clomifenillä kokeillaan kasvatusta ensiksi ja sitten jatketaan piikkihoidolla( en muista lääkkeen nimeä). Tarkistusultranaika kun oli niin eipä löytynyt enää kuin oikealta yksi 18mm munarakkula. Tätä ei kannattanut alka punkteeraamaan ja meillä ku miehelle on vasektomia tehty niin ei auttanut luonnonkonstitkaan tässä
AMH arvo otettiin samalla ja se selitti miksi munarakkulat ei jaksa kasvaa ja katoavat se oli meinaa 0,2 ja on tippunut edellisetä mikä oli 4v sitten tasan 1,0. Ei yllättänyt
Lääkäri oli sitä mietlä,että voitaisiin kokeilla vielä uusi kierto clomeilla koska niitä munarakkuloita kuitenkin siellä on,mutta me päätimme toisin. Emme halua sitä epätietoisuutta ja odotusta siitä,että päästäänkö monien eri vaiheiden jälkeen siirtoon vaiko ei.
Nyt sitten olemme katselleet eri klinikoita mihin mennä ja Pietarin Ava olikin mieleinen,mutta sinne me ei päästy koska heille minulle on tehty kolme sektioita ja eivät ota riskiä,että jotain ikävää tapahtuu.
Pari paikkaa olisi mihin voisi mennä, toinen tuntemattomampi ja halvempi ja toinen tunnetumpi,mutta sitten paljon kalliimpi.
Elitessä 5x käyneenä,emme sinne enää halua muuta kuin pakosta. Luotto on siihen paikkaan jotenkin mennyt vaikkakin yksi ihanainen poika meillä sieltä onkin. Mä olen ihan varma,että siellä alkioadoptioon tehtaillaan alkioita, kaikki ei oel pareitlä ylijääneitä alkioita vaikkaniin kovin väittävätkin.
Saas nähdä mistä saamme parhaimmat vastaukset niin se todennäköisesti päättää sen mihin matkaamme.
Onnea teille jokaikiselle,missä vaiheessa olettekin menossa.