aniraz_, pientä säästöä voisi tulla, jos menee sukupuolitautien poliklinikalle tekemään testit. Silloin pitää tietenkin olla joku "syy", miksi testit tehdään siellä. Olen pari kertaa käynyt, ja ymmärtäväisiä ovat olleet. Ei ole tarvinnut kuin sanoa, että on epäilys suojaamattoman seksin jälkeen. Toinen hieman eettisesti parempi paikka on veripalvelu. Olen itse ajatellut, että verenluovutuksestani palkkioksi saan sukupuolitautien tutkimukset. Hieman rahakkaammat edut kuin ne ilmaiset murkinat ja mehut siellä
Kävin itse hormoniverikokeessa viimeksi klinikalla Puolassa. Todella edullista.
Iitu78, minuakin ärsyttää raha-asiat. Hoitoihin menee yllättävän paljon rahaa, ja ainakaan minä en ole onnistunut saamaan edes ultrista Kela-korvausta. Hoitojen lisäksi rahaa menee matkoihin, lääkkeisiin ja näihin verikokeisiin.
rudy, minäkin kovasti odotan, että pääsen kokeilemaan PASsia. Jospa siinä olisi se taika, mikä monilla tarvitaan onnistumiseen.
HalleB,
Burma ja
johkunen juttelitte näistä kaikista oudoista vioista, joita omissa soluissa on. Minulla on nyt sellainen tuntuma, että meillä on tällä kertaa laatukamaa, mutta pelkään, että omassa kohdussa on jotain (ohuen limakalvon lisäksi), että ei vain kiinnity. Olemmekin menossa lääkärille huhtikuun lopussa kyselemään, josko minulle voisi tehdä kohdun tutkimuksen.
Calcifer, minulla on myös tällainen vanhentumispelko. Lasissa on jo 37, joten aikaa ei ole hukattavissa. Toisaalta, jos viisikymppisetkin saadaan hoidoilla raskaaksi, niin eihän tässä kiire ole. Toisaalta oma kroppa on jo vaihdevuosivaiheessa...