Jännittäviä aikoja... Toivotaan nyt parasta kaikin puolin. Ei kai muutakaan voi. Jostain muistan lukeneeni sanat, jotka jäivät mieleen. Nainen ei voi omalla toiminnallaan estää keskenmenoa, eikä myöskään aiheuttaa sitä. Omalla tavallaan lohdullista.
Omaa mieltäni painaa kipu, joka alkoi tyhjennysvuodon jälkeen. Pidin noin viikon tauon kaikista hormonilääkityksistä. Kipu alkoi vuodon jälkeen, ja oli sen yhteydessä hieman tuhruvuotoakin, punaista ja ruskeaakin. Olin jo vähällä lähteä lääkäriin, mutta nyt tuo kipu on jo laantunut siedettävälle tasolle. Mies muistutti myös, että viime kerralla olisi ollut samanlaista, mutta itse en muista että olisi ollut yhtä kovaa kipua. Kysynkin, onko jollain muulla ollut epäonnistuneen hoidon jälkeen munasarjan kohdalla kipua?
Minulla kipu on pistävää, ja tuntuu lähinnä istumaan mennessä ja vessakäyntien yhteydessä. Periaatteessa oireet ovat kuin kohdunulkoisessa, mutta raskaustesti ja veritestithän näyttivät negaa, joten se on poissuljettu. Nyt, kun aloitin taas hormonikorvaushoidon, niin kivut vaimenevat pikkuhiljaa.