Huomenta palstalaiset
Meillä on ollut hieman kiireistä elämä tällä hetkellä, niin en ole ehtinyt moniin viikkoihin kuin puhelimella äkkiä ennen nukkumaan menoa käydä lukemassa teidän kuulumisia. Tästä johtuen en myöskään voi henk.koht oikein kommentoida ketään..kun joutuisin lukea palstaa ties kuinka alusta saakka.
Mutta hiljaiselostani huolimatta olette kaikki olleet mielessäni ja olen jänskännyt taustalla teidän hoitojenne etenemisiä.
Hirmuisen paljon onnea kaikille vauvan kotiin saaneille :heart: Teitä oli jo useampi, mutta nimiä en nyt muista ulkoa. Aivan mahtavaa, että täällä on jo melkoisen iso joukko niitä, ketkä ovat onnistuneet.
Mielettömästi onnea myös plussanneille ja odottaville! Aivan mahtavaa, että koko ajan tulee lisää positiivisiä uutisia, myös negatiivisten uutisten rinnalla. Ne antavat varmasti edes pienen pientä lisätoivoa myös epäonnistujille.
Minni mennä porskuttaa jo hyvin lähellä laskettua aikaa
Mutta hui, mikä se sinun verenvuotosi oli? Soititko siitä jonnekkin vai onko normaalia, että verta voi tulla housuihin noin loppuaikana? Onko teillä siis käytäntönä, että loppuaikana neuvola on kahden vkon välein? Meillä täällä päin rv 36 jälkeen neuvola on joka viikko.. Ilmeisesti käytännössä eroja. Mutta anyway.. ihanaa loppuaikaa sinulle! Mitenkä sinulla kävi muuten esikoisen kanssa: menikö yli lasketun ajan vai syntyikö miten?
Tuuttituulia täällä minua huhuilikin.. sen verran muista lukeneeni. Paljon onnea ex piiniskaverille plussasta! Oliko se hcg lähtenyt hyvin nousuun, kun kävit uudessa testissä? En muista siitä noususta mitään lukeneeni. Ihanaa, että teitä onnisti vielä toistamiseen
Sinua olen aina lämmöllä muistanut!
Omaa napaa vielä muutamalla lauseella. Tänään rv 37+1. Laskettuun aikaan aika lailla siis 3 viikkoa. Tähän mennessä kaikki sujunut oikein hyvin. Toivotaan, että loppuun saakka menisi kaikki hyvin. Eilen oli juuri neuvola ja asukki siellä köllöttelee jo kovin alhaalla.. pää tosin vielä liikkui eli ei ole vielä kiinnittynyt.. mutta kovin alhaalla on ja itse toivoisin kovasti että syntyisi joskus siinä lasketun ajan tuntumassa, kun esikoinen meni sen 2vkoa ja päivän yli kunnes käynnistettiin. Haluaisin kokea itsekseen käynnistyneen synnytyksen, kun tuo käynnistetty synnytys oli melkoisen kivulias.. mutta toki sen uudestaankin mielellään koen, kunhan vaan vauva syntyy ja olisi terve.
Tsemppiä kaikille ja mukavia kesäpäiviä!