Sharlin
Huh mikä lisäongelma sulle tuli vielä tuosta huolesta
? Toivoitavasti ei olisi tuo ulkopuolinen. Hyvä, että varasit ajan yksityiselle, niin saat varmuuden asiallesi ja itsellesi rauhan.
Murmur
40+ palstalta muistan sua(kin) taustaseurailleeni parivuotta-vuosi sitten. Viimeinen tietoni oli, että raskauduit..? Nähtävästi se ei sitten hyvin päättynyt, jos kerran tänne "halajaisit" hoitoihin..
Pahoittelut, jos noin kävi! Sinnikäs sissi oot sinäkin ollut, joten todellakin toivoisi sulle onnistumista.
Pitäiskin pitkän tauon jälkeen käydä kurkkimassa onko Ottis vielä miehensä kanssa ja joko hän on raskautunut
Lumeton
Yhden hcg-laskurin laitoin pari sivua sitten Satu-Sofialle. Kurkkaapa sieltä arvoja, ettet ihan hermojas mennetä
Onnea plussassta kuitenkin ja tarrasukkia!
amv
Mainitsit tuolla yllä vähän aikaa sitten suljetun lahjasoluperhe-foorumin ja
Minnikin sitä jo kyseli. Tarkennatko mistä sen voisi löytää? Mä taisin olla, ku sulta siitä imetyksestä kysyin
Hyvä, että se edistyy ja paranee päivä päivältä, niin pikuinen pääsee vahvistumaan.
Oletteko katsoneet
Kasvun paikka -ohjelmaa AVAlta (pe-su 22.50)? Löysin sen vasta 2 vkoa sitten ja nyt kohta taas tulee, nii alanpa kattomaan.
Mulla on kaikki hyvin, 21+0. En silleen tunne olevani raskaana - niin normaaliarkea vielä elän, mikä on tietysti kiva asia, ettei oo kremppoja eikä vaivoja. Tunnen tyypin liikkeitä päivittäin, mutta vielä harvakseltaan. Maha ei vieläkään näy, jos asiasta ei tiedä. Mutta kova kasvu on alkamaisillaan, siltä tuntuu ainakin, ja pitää nyt lopultakin ne tavalliset farkut vaihtaa äippähousuihin :O.
Ajattelinkin tulevana maanantaina mennä ostamaan vaatteita. Pakko! Ku yläkerta mulla enemmänkin kiristää ja kuppikoko on kasvanut
Eli rintsikoita+paitoja on hankittava.
Terkut ja hyvää vointia muillekin kaikille, joita en erikseen maininnut, hyvää viikonloppua ja vielä tätä kuuluisaa 111111 -iltaakin