Aliisa: kohtahan teillä sitten homma taas käynnistyy! Ja oikeesti on nyt parempi tilanne, kun sulla lääkitys kilppariin aloitettu!
Tervetuloa uusille, täällähän alkaa olla kovasti vilinää!!!
Dream ja Minni: tsemppiä siirtoon!! Kohta teillä alkaa ne niin ihanat piinapäivät =) =)
Kauniskuu: Mua ei niinkään pelota noi ulkonäköasiat, kun me miehenikin kanssa ollaan niin eri näköisiä, että vaikka sieltä mitkä tulisi, niin muistuttaisi aina jompaa kumpaa..Ja itse en oikein aina näe noita yhdennäköisyyksiä, ainakin kavereiden lapset on mun mielestä kaikki ihan oman näköisiä.. Huvittaa kyllä, kun ihmisten pitää aina niitä yhdennäköisyyksiä etsiä..
Oma äitini tässä taannoin heitti, kun katselin hänen isänsä vanhaa kuvaa, että muistuttaako veljeäni.. sitten hän meni hämilleen, ja käänsi puheen ihan muuhun juttuun, luulen, että tuli sitten mieleen, että loukkaako mua..
Lähinnä minua tässä luovutushoidossa pelottaa se, miten lapset aikanaan ottavat tiedon, että en ole heidän biologinen äitinsä.. haluavatko etsiä juuriaan.. ja sanovatko murrosiän kynnyksellä suutuspäissään "sä et oo ees mun oikea äiti".. Noh, siihen on vielä pitkä aika..
Meillä en oo ollut koskaan mukana kun mies on ollut luovuttamassa tavaraansa, mies on siirrossa välillä ollut mukana, välillä ei. Ei näissä varmaan ole mitään oikeaa tai väärää tapaa toimia. Nyt viimeeksi, kun ekaa kertaa tässä luovutushoidossa pakkaseenkin saatiin tavaraa, ei mies ollut työkiireiden takia mukana siirrossa, mutta pakastussopimuksen pystyimme postittamaan jälkikäteen klinikalle.
ON: rv 11+1, vielä viikko, niin lääkkeet loppuu , vihdoin pääsee eroon pikkuhousunsuojista..(paitsi klexane jatkuu, jota saan ihanasti piikitellä koko raskauden ajan..)
Ensi viikon maanantaina kauan odotettu np-ultra..