Heippa pitkästä aikaa! Täällähän on mukavan plussanneita, ihanaa!! :flower: :heart: Kaikille plussanneille kovasti tarrasukkia matkaan, ja negan saaneille lohtuhali. :hug:
Joku, en muista enää kuka :ashamed: kyseli että aikooko luovutetulla munasolulla lapsen saanut kertoa lapsen alkuperästä. Meillä on vähän "hassu" tilanne siinä mielessä, että me emme ole päässeet miehen kanssa asiasta yksimielisyyteen, emmekä varmaan pääsekään. Minä olen avoimen kertomisen kannalla, mies ei. Siispä minä olen kertonut kaikille tutuilleni, sukulaisilleni ja työkavereillekin, mies ei oikeastaan muille kuin äidilleen ja yhdelle ystävälleen. Eli jos kutsumme ystäviämme johonkin samaan aikaan täytyy aina varottaa minun ystäviäni etteivät puhu asiasta. Ei hyvä, mutta minkäs teet, kun emme ole asiasta samaa mieltä. Emme ainakaan riitele asiasta. Mutta aikanaan tulee kinaa Vilille kertomisesta, tiedän sen jo etukäteen. Mutta siihen on onneksi vielä vuosia aikaa.
Vili täytti juuri 5 kk. On ihan isänsä näköinen, mikä on tosi hyvä juttu, kaikki mieheni ystävät(jotka eivät siis tiedä ettei pojassa ole minun geenejäni) ovat heti sanoneet että onpas isänsä näköinen. Ja kyllä joku on minun näköiseksikin sanonut, johtuu varmaan siitä että minulla on sama "väritys" kuin miehellä ja Vilillä, ja samantyyliset kasvonpiirteet. Kaikki ollaan ristiverisiä luonnonkiharatukkaisia, ja omistetaan suuret siniset silmät.
Me ollaan kovasti pähkäilty sitä toista hoitoa, Tartossahan on vielä 5 alkiota pakkasessa. Siellä säilytys maksaa ekan vuoden jälkeen euron päivässä. Me maksoimme elokuussa vuoden säilytyksen eteenpäin, eli ensi keväänä pitää jo päätös olla tehty. Jotenkin kamalan vaikeaa päättää tuollaista isoa asiaa. Mutta ehkä se oikea päätös, mikä se olikin, kypsyy tässä pikkuhiljaa.
Suzyanne