Mä soitin klinikalle ja sanoivat, että voin pistää sen itse, jos olen vielä kipeä. Kävin perjantaina korona-testissäkin varmuudeksi ja tuloksen saan tiistaina Tytön testitulos on tullut ja se ainakin oli negatiivinen. Negatiivista odotan omaltakin testiltä. Koronan tai minkä tahansa flunssan pelko tästä kyllä nousi. Olisi tosi kurjaa, jos minun, miehen tai luovuttajan flunssan vuoksi hoidot taas siirtyisivät. Koitetaan nyt olla tosi tosi varovaisia tämän suhteen. Pohdin jo sitäkin, että pitäisikö pitää tyttö taas kotona päiväkodin sijaan. Me oltiin koko porukka kotona maaliskuun puolestavälistä heinäkuun loppuun. Silloin työnantajat ymmärsi, nyt on vähän toinen tilanne, vaikka etätöitä tehdäänkin.
Mä kävin pe apteekissa hakemassa flunssalääkkeitä ja ostin samalla hoitoon tarvittavat lääkkeet. Ihanaa, kun vihdoin tiistaina päästään aloittamaan. Se ihme piikki, josta olen kirjoittanut on Procren Depot. Miten tämä lääkkeiden ostokin tuntui jotenkin merkittävältä. Se niin kuin "käynnisti" hoidon.
Kuulostaa Annamaija lupaavalta. Voi kumpa se tarkoittaisikin nyt tärppiä. Mites Angervolla sujuu?
Mä kävin pe apteekissa hakemassa flunssalääkkeitä ja ostin samalla hoitoon tarvittavat lääkkeet. Ihanaa, kun vihdoin tiistaina päästään aloittamaan. Se ihme piikki, josta olen kirjoittanut on Procren Depot. Miten tämä lääkkeiden ostokin tuntui jotenkin merkittävältä. Se niin kuin "käynnisti" hoidon.
Kuulostaa Annamaija lupaavalta. Voi kumpa se tarkoittaisikin nyt tärppiä. Mites Angervolla sujuu?