Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Miten menee @Mirumarumoru ja @Seesam78? Onko teillä oireita? Mulla alkoi aamuyöstä pahoinvointi, joka on vaan pahentunut päivän mittaan. Oon oksentanut kaksi kertaa senkin vähäisen, mitä oon saanut sisälle. En pysty tekemään mitään. :sick:
Toivottavasti tämä ei kestä kauan. (n)
Neuvola-ajan sain tänään (varhaisultraan siis) ja se on tiistaina 21.1. Eilen kävi aamusta eka kerran etova olo (syöminen auttaa ainakin mulla) mutta ei sen pahempaa siltä osin ainakaan vielä. @Plusyks sulla varmaan pahoinvointikin luvassa tuplana!

Miten menee @Mirumarumoru ja @Seesam78? Onko teillä oireita? Mulla alkoi aamuyöstä pahoinvointi, joka on vaan pahentunut päivän mittaan. Oon oksentanut kaksi kertaa senkin vähäisen, mitä oon saanut sisälle. En pysty tekemään mitään. :sick:
Toivottavasti tämä ei kestä kauan. (n)
Huonoa oloa on ollut nyt enemmän, mut en vielä ole onneksi oksentanut, vaikka läheltä on pitänyt muutamaan kertaan. Syöminen auttaa oloon, mutta ruokahalu on ihan pohjamudissa. Mikään ei oikein maistu ja tuntuu, että olo on täysi jo parin ruokalusikallisen jälkeen. Röyhtäilyttääkin koko ajan. Välillä olo on ollut ihan hyvä ja jopa normaalikin, välillä taas tosi hutera. Odottelen kovasti sitä keskiraskauden seesteistä aikaa...:cautious:

@Silmu75 Hieno etappi tuo lääkkeiden pois jättäminen!

Pitäkää mulle peukkuja. Huomenna on Ultra. Tänään iltapäivällä alkoi menkkajomotus ja lugemömmön mukana ruskeaa... Toivottavasti tämä ei enteile huonoa. Keskenmenon pelko on kova
Mulla kun ei koskaan vuodot ole olleet viattomia.
Pahoinvointi on ollut tosi häiritsevää, parina päivänä oksennuksiin saakka. Hain apteekista Sea-Band rannekkeen, josta ehkä jonkin verran on ollut apua.

@Silmu75 Hieno etappi tuo lääkkeiden pois jättäminen!

Pitäkää mulle peukkuja. Huomenna on Ultra. Tänään iltapäivällä alkoi menkkajomotus ja lugemömmön mukana ruskeaa... Toivottavasti tämä ei enteile huonoa. Keskenmenon pelko on kova
Mulla kun ei koskaan vuodot ole olleet viattomia.
Pahoinvointi on ollut tosi häiritsevää, parina päivänä oksennuksiin saakka. Hain apteekista Sea-Band rannekkeen, josta ehkä jonkin verran on ollut apua.
@Plusyks täällä sormet ja varpaat ristissä puolestasi!

Paljon tsemppiä ja onnea matkaan @Plusyks !!!!

@Netty79 Meillä alkaa toivottavasti jossain vaiheessa. Kuukausi on nyt mennyt jonottaessa, eli tuskin kuitenkaan ihan heti.

Oletteko muut tehneet jotain odottaessa mahdollisuuksien parantamiseksi? Yritän nyt syödä vitamiineja yms. mutta jotenkin olisi kiva voida edes kuvitella edesauttavansa asiaa jotenkin.

@Seesam78, @Mirumarumoru ja @Plusyks, voinko siirtää teidät jo oikeisiin plussanneihin? Ilmoitatteko sitä varten lasketun ajan.

Täällä alkaa flunssa olla lusittu, olen ollut torstaista asti saikulla. Muuten ihan hyvä olo, mutta kävellessä alkaa yskittään ja henki vinkuu. En jaksaisi töitä enää yhtään, ole tehnyt samaa työtä 10 vuotta ja superkyllästynyt. OPinnot eivät kuitenkaan etene yhtään, laiskuutta!

Kirsi ja rv. 24+5

@Seesam78, @Mirumarumoru ja @Plusyks, voinko siirtää teidät jo oikeisiin plussanneihin? Ilmoitatteko sitä varten lasketun ajan.

Täällä alkaa flunssa olla lusittu, olen ollut torstaista asti saikulla. Muuten ihan hyvä olo, mutta kävellessä alkaa yskittään ja henki vinkuu. En jaksaisi töitä enää yhtään, ole tehnyt samaa työtä 10 vuotta ja superkyllästynyt. OPinnot eivät kuitenkaan etene yhtään, laiskuutta!

Kirsi ja rv. 24+5
Siirrä vain. Mun laskettu aika on 30.8.

Ultrassa näkyi kaksi viikkoja vastaavaa pikkuista. Tänään 6+6. Sykkeet oli vahvat. Ihan uskomatonta, ei olla vielä koskaan näin pitkälle päästy.  :love::love:

Menkkamainen jomotus jatkuu, mutta pitää nyt uskoa sen olevan raskausoire. Lääkäri oli oikein optimistinen (y)

@kirsillevauva Nyt voi minutkin vihdoin päivittää listalle : 43v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 2.donorhoito, takana 2x omasolu-IVF, (km 4/2019), (km 8/2019), la 2.9.2020

• Tykkää
Reactions: Mirumarumoru
Listaus

@Florie 39v, ya 2018, 1. lapsi, takana 2/3xIVF, lahjasoluhoidot alkamassa syksyllä.
ron-Da (ikä 43v), yritys aloitettu 2019 omilla soluilla, nyt lahjasolut, 3. lapsi (puolison ensimmäinen)

[USER=147592]@Papupilvi
35v. ya 1/2018, 1.lapsi, 1.lahjasoluhoito, 3x omasolu-IVF

[USER=144912]@Netty79
..... (40v).... takana yksi inssi ja 3*ivf omilla soluilla....esikoinen.... yritys alkanut 9/2017

Tulevat tapahtumat:

Plussanneet:

@Ramiina, ikä 34, yritys aloitettu 2005, Elite-Klinik, 2. IVF, 1. Pas. 1. lapsi, la29.9.2019, syntynyt 23.9.2019 tyttö

@IiDa, 1. lahjasoluhoito/ ikä 46-v/ yritys aloitettu 4/2016/ 2. lapsi, la 10.2.

@nyuu 2. Lahjahoito 1. Pas/23v/yritys aloitettu 6/2016 /1. lapsi/ 4x km/ LA 27.2.2020

@Sukkis, Ikä 39v, 1. lapsi, yritys aloitettu 2017, Felicitas: 1xIVF, 1x hoidon keskeytys, 2xICSI, Dextra: 1xICSI, 1x lahjasoluhoito (josta plussa), LA 6.2.2020.

@kirsillevauva, ikä 46-vuotta, yritys aloitettu 12/2013/ Dextra/ 4. lapsi (ensimmäinen lahjasolulapsi), km 2/2019 (8+0)/km 6/2019 (5+5), LA 30.4

@Aallotar19 (ikä 45), yritys aloitettu 12/2017, enkelipoika 09/2018 (rv 27), 1. lahja-alkiohoito. km 7/2019, LA 20.5

@Silmu75 (ikä 43), ya 2013, 1.lapsi, LA 29.7

@Seesam78 ikä 41 vuotta, esikoista yritetään. Yritys aloitettu 5/2014. Kolme tuloksetonta ICSIä omilla soluilla. 1. lahjamunasoluhoito, la 30.8

@Mirumarumoru[/USER], (44 v.), 4. / IVF x 3 vuonna 2017 ei tulosta, sterilisaation purku 06/2018, aloitettu luomuna 7/2018, --> luomuraskaus 03/2019, joka päätyi keskenmenoon, la 30.8

@Plusyks[/USER], 43v, yritys aloitettu 10/2016, 1.lapsi, 1.donorhoito 2.PAS, takana 2x omasolu-IVF. (km 4/2019), (km 8/2019), la 2.9, kaksoset

Tänään 11+6 alkoi verinen vuoto. :cry: Voihan se olla harmitontakin (hematooma tms), mutta just nyt en jaksa yhtään uskoa onnelliseen loppuun. Olisi kyllä saanut mennä kesken ihan alussa jos on mennäkseen. :cautious:
Toivotaan että vaaratonta vuotoa, kurja juttu :( Täällä taas tuntuu se vähäinenkin etova olo kadonneen. Pahinta pelkään, että ensi viikon ultrassa ei hyviä uutisia ole tulossa.

@Silmu75 eikä! Tuleeko vuotoa ihan siteeseen ja täyteen? Toivotaan nyt toden teolla, että kaikki on hyvin ja vuoto on viatonta.
Pääsetkö ultraan tsekkaan tilanteen?

Kyllä tää on tuskainen taival. Eilen ultran jälkeen oli hetken huojentunut olo. Ei auta vaikka pätevä lääkäri on just todennut, että kaikki on erinomaisesti, kun jo hetken kuluttua alkaa huolien ja pelkojen luuppi.

Vuotoa on tullut tähän mennessä puoli siteellistä, eli ei oikeastaan sen aamun jälkeen. En pääse ultraan kun terveyskeskuksesta laittaisivat lähetteen kautta taas keskussairaalaan, eli nopeammin pääsen maanantain nt-ultraan. Ei ole kipujakaan, mutta jotenkin ei vain ole enää yhtään sellainen olo, että olisin raskaana... Hyvä tietysti, ettei ole enempää vuotanut, niin on edes vähän toivoa vielä.