Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tsemppiä piinailuun!
Tytsyllä kivat siirtopäivät, toivottavasti saatte sen parhaan lahjan!
Jonnuli, mä olen testaillut vähän fiiliksen mukaan..pari ekaa siirtoa päätin etten testaa yhtään itse vaan menen suoraan veritestiin. Päätös piti, ja pp10 testiin, ne oli negaa. Edellisessä siirrossa testailin pp8 alkaen ja se olikin todella surkuhupaisaa. Ostin kalliita clearbluen digi viikkonäyttö testejä, tein varmaan 3kpl ihan ohjeen mukaan ja aina se näytti vain sellasta kirjan kuvaa eli "virheellistä". Sitten ostin tavallisen ja pp9 siitä plussa, myös veritesti positiivinen. Mutta se raskaus meni sitten kesken. Mua jo nyt pelottaa tuo testailu ja ehkä mun päälle sopii tuo suoraan veritestiin meno. Toiset taas tykkää testailla jo pp5 alkaen,..ihailen heidän hermojaan!=)
 
Lugeista vielä. Mä luulen ettö se "valumattomuuden tunne" liittyy siihenkin että raskaudessa verenkierto ja verekkyys tuolla toosassa pAranee eli imetytyminenkin on parempaa. Ja sen tuntuinen se värkki on ollu plussatessa, menee sellaiseks turpeaksi ettei meinaa saada lugea laitettua :D

Ja mä taas olen plussatessa nukkunu kuin tukki. Yleensä herään ku mies lähtee töihin, mut ennen testiä nukuin räkä poskella enkä kuullu mitään :D

Peukkuja!! Mä testsin aikanaan ensin ovistestillä ja se pamahti tummaks. Sit testasin vasta r.testillä sen haamun. Ja muuteniin mä olen aika hätäinen, ei se pettymys pienene yhtään vaikka miten pihtaa sitä testiä .. Nä nykyiset on nii herkkiä että nähttää tosi aikaisin..
 
Iitu onpas sulle sattunut viallisia testejä! Mä tilasin netistä nyt muutaman testin, ovat varmaankin keskiviikkoon mennessä täällä, ennen sitä en voi testata. Mä uskon että kestän sinne pari päivää ennen virallista testipäivää, sitten pitäisi melkein näkyä. Ja silloin jos ei näy, ei se pettymys enää ole niin suuri varsinaisena päivänä.
Calcifer, ovistestejä mulla taitaa olla kaapissa;) niillähän tosiaan voisi myös kokeilla.

Hassutassulle hyviä piinailupäiviä! Mikä sun suhde testailuihin on? Oletko hätäinen :D Mikä on virallinen testipäivä?

Lugeista, en ole ajatellut tarkemmin mutta ei sitä sillä tavalla valu. Jotenkin muistelen että aiemmin on ollut ph-suojassa enemmän... Nyt kyllä sormeen tarttuu kun seuraavaa laittaa paikalleen. Turpeudesta en osaa sanoa;) toivotaan siis vielä parasta! Muoks, tuli mieleen että olen kai joskus käyttänyt lugeja 2x2 eli harvemmin ja enemmän. Sillähän voi myös olla vaikutus valumiseen...
 
Viimeksi muokattu:
Jonnuli77 en aio testata ennenkuin virallisena testipäivänä, jaksan velloa oloani suuntaan ja toiseen siihen saakka. Ja veritestiin aion mennä. Testipäivä on 3.2.

Mulla on jotenkin niin turpea ja kiukkuinen olo..voi olla tuosta matkustamisestakin. Mutta ei kiva.

Lugeannos on mulla just tuo 2x2 eli aamuin illoin. Millaisilla annoksilla muut menee?

Kauan arvoin sitä Gonapeptyliä mutta sekin nyt tässä hoidossa mukana. Joten kaikki kortit taas pelissä ja jos nega tulee niin vaikea tässä on enää onnistumiseen uskoa. Mutta nyt ei sit auta kuin toivoa parasta ja samalla pelätä pahinta.
 
Viimeksi muokattu:
lugeista tein eilen empiirisen testin niin mulla ne ei valu, mutta se aine jumahtaa paikoilleen! :kieh: Eli ei ainakaan imeydy mihinkään salaperäisesti. :) no siis lääkeaine imeytyy puolessa tunnissa kuulemma, loppu on vaan jotain täyteainetta. Tällanen kokemus mulla. Näitä menee 1 kapseli 3 kertaa päivässä.
 
Viimeksi muokattu:
Huhhuh... retkahdin testiin. Vessassa tuli ruskeaa vuotoa, meni toivo koko hommaan ja aattelin et mitä enää itseäni kiusaan. Apteekin testiin alkoi heti piirtymään toinen viiva, ihan selkeä muttei yhtä vahva kuin se vertailuviiva! Pp9 nyt 4-pv alkiolla. Katsotaan nyt, en olisi saanut testata, oli se ruskea vuoto ja voi jäädä kemialliseksi tarttumisyritykseksi. Ei onnitteluja siis.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
hassutassu ei oireen oiretta tukilääkityksestä huolimatta, josta oireet tässä vaiheessa johtuu. Mulle näköjään tuo yhdistelmä ei mitään aiheuta (progynova+luge 3 krt/pv). En voi verrata aikaisempiin kertoihin, sillä hoidot ovat olleet omilla soluilla tuoresiirtoja pelkästään, tukilääkityksenä lutinus. Tsemppiä piinailuun! Munkin piina jatkuu vaan, huomenna soitan klinikalle ja kysyn koska voisin päästä veritestiin.
 
Aniraz älähän ny. Hei pp9 ei todellakaan kuulu olla mikää kontrollin vahvonen viiva :D! ! Mulla tuli pp8 haalea viiva ja pp12 verikoe oli n.113. Tasavahvaa ei tullu vaik verikoe oli pp18 reilusti toistatuhatta. Eli sori mut kyl mä sua onnittelen :)!! Raskaana tuli mitä tuli.
 
Anizar kyllä toi on ihan selvä +. Ja siitä sitten alkaa toinen piinavaihe. Veritestit odottelu sitten kolmas piinailu vaihe varhaisultran odotus. Jne. Mutta nyt onnea haluan toivottaa. Paras mahdollinen tulos kuitenkin tässä vaiheessa.

Muille piinailijoille peukutukset!

Minä aina testaan tosi aikaisin, sopi minulle.
 
Onpa täällä jännät paikat piinailijoilla :) Hengessä mukana ja plussia kaikille teille !
Odottajien puolelle mahtuu hyvin mukaan porukkaan ja kohtahan sinne jää vain muutama, kun tässä muutamien viikkojen sisään pari synnyttää :heart: Uusia odottajia kaivataan !
Pakko käydä kurkkimassa teidän testaamisia, kyllähän ne apteekin testeillä ( ClearBlue ja Apteekin oma ovat hyviä omasta kokemuksesta ) plussat alkaa aika aikaseen näkymään ja siitä väri vahvistuu päivittäin, mutta ei ne viivat kovin aikaseen tasavahvat ole, mulla oli hcg 1151 ja ei Apteekin oma ollut vielä tasavahva, mutta ClearBluen plussa ehkä olo aika tasavahva.

Jännäää....

T. Paulanna ja pavut 30+5
 

Yhteistyössä