Hailaivalle onnea! Hienoa olla onnistujien joukossa, edes kerran elämässä
Muille, joille on tullut nega, isot pahoittelut ja tsemppiä uusiin yrityksiin ja pohdintoihin! Uutta päin vaan, joskus on pakko onnistua :heart:
esemila minulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja se voi tuoda immunologiaongelmia, niitä voi veritesteillä selvitellä mutta itse uskon ettei kaikki ehkä veressä näy. Minulle lääkäri antoi nyt juuri nuo kortisonit ja aspiriinin immunologia/kilppariongelmiin.
calcifer, onpa mielenkiintoista tuo limakalvon paksuusasia! En ajatellut että se aikaikkuna voisi olla lyhyt ja sitten limakalvo vaan jatkaa paksuuntumistaan. minulta on kerran otettu limakalvolta pad-näyte, jossa vaan todettiin että näyte vastaa kierron päiviä. taisi olla oviksen jälkeen.
Palattiin eilen tsekeistä, suunnittelukäynniltä Gynem -klinikalta. Oli kyllä hyvä kokemus, siisti klinikka ja asiantuntevaa hoitoa. Lääkäri ja koordinaattorit puhuvat englantia, muut eivät. Sain lääkkeet jo valmiiksi, nyt etsitään luovuttajaa. Toivon että löytyy niin että pääsen ehkä jo marraskuussa hoitoon. Lääkkeistä ja limakalvosta; alkukierrossa mulla on estrogeeni (estrogen), sitten lugejen tapainen (utrogestan, ei saa suomesta), siirron yhteydessä alkaa kortisoni (prednison) ja vielä aspiriini. Minulle ei tullut gonapeptyliä, en tiedä onko se tsekeissä tavallinen lääke ja käytetäänkö yleensä alkionsiirrossa lahjahoidoissa? Entä lääkkeet, onko tuttuja muillekin?
Limakalvo on aina ollut hyvän paksuinen, lääkäri jopa sanoi ettei ole pakko käydä kontrollissa. Mutta aika hurjalta kuulostaa, jos joku olisi huonosti tai lääkkeet vaikuttaa siihen, niin lentäisin siirtoon ihan turhaan... oletteko te aina käyneet?