No johan kurjan homman mulle teki tää kroppa nyt: ultran jälkeen kerran verta, mutta nyt tänään tullut joka wc-reissulla paperiin, vähän mutta kuitenkin. Ekax rusehtavaa ( ei mitään hajua onnex ) ja nyt ihan punertavaa. Kääk ! Klexanet kyllä mennyt jo jonkin aikaa ja järjellä ajatellen voi johtua siitä...siis tuntuu, että vuoto ei tule kohdusta asti. Mutta onpa nyt kurja juttu. Mä vuodan jo ennen siirtoa. En kyllä usko, että kuukautisiakaan kuitenkaan nyt pukkais vaan toivon et ihan joku ohimenevä juttu. Kierto ollut säännöllisesti 28-30.
Kirjoitan tämän, kun muistelen,että jollain kävi myös näin...Kertokaa ihmeessä, jos näin on. Aiemmin mulla ei oo mitään vuotoja ennen siirtoa ollut. Eipä voi kuin katsoa mitä tapahtuu, maanantaina lääkäriin, jos jatkuu. Toivon nyt et loppuu. Mullahan alkais Luget sit tiistaina jo.
Kirjoitan tämän, kun muistelen,että jollain kävi myös näin...Kertokaa ihmeessä, jos näin on. Aiemmin mulla ei oo mitään vuotoja ennen siirtoa ollut. Eipä voi kuin katsoa mitä tapahtuu, maanantaina lääkäriin, jos jatkuu. Toivon nyt et loppuu. Mullahan alkais Luget sit tiistaina jo.
Viimeksi muokattu: