Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Piinailut jatkuu maanantaihin tai oikeestaan tiistaihin, jolloin verikokeen tuloksen saan.
Testejä olen tehnyt ja jotainhan siellä on :) mutta ennenkuin on selvät plussat ja verikoe ok on turha hehkuttaa.
Oireitahan on kaikki mahdolliset: kuvotus, turvotus, tissiarkuus, palelut, hikoilut, alavatsarepäisyt, suonenvedot ja varmaan muutakin...MUTTA kun ne voi tulla lääkkeistäkin, osa tullut ennenkin osa ei.
Navanympärys on kuin pakanamaan kartta :( Klexane on aiheuttanut nyrkinkokoisia mustelmia ja alkaa olla jo vaikeuksia löytää pistopaikkaa...mutta ei valiteta :)

Oikeen ihanaa viikonloppua kaikille.
Palaan linjoille verikokeen jälkeen, nyt keskityn omaan napaan koko viikonlopun :heart:

Paulanna pp 10
 
Paulanna Äh. Nyt kääntyy jännityksestä maha ylös alaisin. Nyt sen täytyy olla just se , ja sitä just..ja...
Kyllä hehkutan. saankohan minä edes nukuttua kun jännään niin. Kaikki sormet ja varpaat on kyllä pystyssä.
Olispa jo tiistai ja kaikki niin kuin pitääkin. iso plussa++++=)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla oli ultrassa kaikki OK, limis oli 10,7. Sitä ihmettelen, kun vielä menee yli viikko mahdolliseen siirtoon, että pysyykö muka tuo limakalvo niin pitkään hyvänä?

Luovuttajan kk alkoivat viime ti, 10.9, mä aloitin zumet 3.9.
 
Paulanna Eeen minäkään malta olla innostumatta!:whistle: Luin tuon sun aloituksesi melko tuoreena ja olen siitä lähtien yrittänyt olla innostumatta, mutta olet koko ajan mielessä ja jännitän puolestasi ja ja ja... :p
Oispa plussa! Ja sellainen mikä ei jätä epävarmuuteen. :heart:
Vaikutat niin kadehdittavan tyyneltä, että pakko olla sitä seesteisyyttä mitä vain raskaus tekee. ;) On kyllä vaikea malttaa sinne ti kun saat vastauksen. Voi hitsi, peukutan plussan puolesta niin vimmatusti. Voimakkaita plussapuhureita sinnepäin. =)


Odottava73 En valitettavasti osaa kommentoida tuohon limisasiaan, mutta uskoisin niin. :) Tai haluan luottaa siihen, että lääkärit osaavat suunnitella lääkityksen ja ajankohdan niin, että tilanne on otollinen. Jotenkin ajattelisin niin, että ei se limakalvon paksuuskaan ole aina se ratkaisevin asia vaan se kuinka ravinteikas limis on ja kuinka hyvin veri kiertää pienen pienissä suonissa. Kuitenkin tuo kuulostaa ihan hyvän paksuiselta näin mun tiedollani ja varmasti liikunnalla ja monipuolisella ruualla voi itse vaikuttaa jonkin verran. Jos tiputtelua tmv.ei ole niin varmasti kaikki on hyvin. :hug: Paljon tsemppiä sinullekin tulevaan siirtoon ja toivottavasti kaikki menee nappiin ja saatte mallikelpoisia alkioita. Kylläpäs täällä alkaakin olla taas jännät paikat. :)

Sen verran itse mietin tuota kohdun tilannetta, että olisi kiva tietää onko muille tullut alaselän särkyä ja aavistuksen menkkamaista tuntemusta valmistelun aikana? Entä siirron jälkeen? Mulla on ollut särkyjä nyt muutaman päivän verran.
Yleensä mulle on tullut tiputtelua ym.e-pillereiden ja keltarauhashormonin jne kanssa. Nyt ei ole vuotoja onneksi ollut ja toivonmukaan ei tulisikaan.

Omenaviinietikasta. Otan sitä 1-2rkl veteen sekoitettuna ja juon vielä mukillisen vettä päälle kun en vaan tunnu tottuvan siihen makuelämykseen. :x
Omenaviinietikan kanssa kannattaa muistaa, että se tekee pahaa hampaiden kiilteelle, joten se kannattaa huuhtoa vedellä pois. Hampaiden harjaamista tai syömistä en suosittele tuntiin omenaviinietikan oton jälkeen. Itse otan illalla hampaiden pesun jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Iida-Karoliina
Hei kaikkille!

jos joku vielä muista mua, niin monen vuoden ja yritysten jälkeen meille syntyikin kolme enkeliä. Olen niin onnellinen äiti! Ja Toivon kaikkille että Teillekin syntyy omat enkelit! Meidän tarina alkoi v-2007 ... en edes ajatellut silloin, että minusta tulisi ikinä kolmen enkelin äiti!!! :)
 
Viimeksi muokattu:
Marisabel onnea kolmesta enkelistä ja siitä että sait tulla äidiksi.
Minä en silloin vielä täällä kirjoitellut joten en tarinaasi ja taisteluasi ole seurannut.
Saitko kolmoset vai onnistuiko raskaaksi tuleminen peräti kolme kertaa.
Missä kävit hoidoisa?
Kauan sinulle hoitoja tehtiin.
Kamalan utelias , kuten aina.
Välillä minulla täällä fiilikset että . ok, uusi hoito on tulossa ja se käydään läpi. Onnistuu tai ei ja se siinnä sitten. Aika pitkälle viimeeksikin oli niin. Enempi lomalle lähdettiin kun hoitoon Riikaan. ja just sellanen tyyni olo oli. ja se varmaan se paras olo tila.
Nytkin lomaa odottelen, ja siinnä ainakin sen 2 viikoa olen lomalla. Kävi miten vain.
Ja sitten eletään elämää eteen päin, ja päätökset mahdolliseen hoidon jatkoon jossain päin mailmaa tehdään vasta sitten.
Matka on ollut pitkä ja tie on kivikkoinen. Luovutettu ei olla. mutta tulevaisuus jää nähtäväksi.
Kaipaa kuitenkin jo sitä normaalia elämää ja tavallisia päiviä ilman jatkuvaa lääkitystä ja juoksuja joka paikassa( hoitoihin liittyviä. Selittyjä ihmisille menoist. kaikkea ja kaikille ei kuitenkaan halua kertoa. Varmaan jo ikänikin puolesta. Mutta myös siksi kun onhan tämä arka aihe muutenkin. kun rankoilla hoidoilla lasta yrittää vuosia..

Semppiä jokaisen matkalle, eri vaiheisiin hoitoja.
Onnistuispa vauvan saanti helpommin ja ainakin kaiken rankan jälkeen soisi sen vauvan jokaisen syliin hellittäväksi. :)
Ihanaa sunnuntaita kaikille!
 
Paulanna Voi ei! Niin toivon silti vielä, että veritesti antaisi iloisemmin uutisen. :hug: Kun käsitykseni mukaan tuo digi ei ole kamalan herkkä. Jollain palstoilla ollut keskusteluakin siitä, vaikka CB toki vannoo sen herkkyyden nimiin.
Kumpa voisin auttaa, on niin kurja olo puolestasi. Mutta kuten sanottu, toivo ei ole vielä kokonaan menetetty.:hug:
 
Paulanna, tuliko sinulla siis aiempina päivinä testeihin jotain??? Yritä pitää pää kasassa huomiseen. Silloinko saat veritestin tuloksen? Kotitesteihin ei ole aikaisessa vaiheessa luottamista.

Tänään kp 1, huomenna alkaa limiksen kasvattelu Progynovalla. Siirto toivottavasti lokakuun alussa. Mut voisi siirtää listassa hoitoilijoihin. Voisinko ehdottaa, että listan loppuun kirjattaisiin muokkausohjeet? Jokainen voisi sitten tarpeen mukaan muokkailla listaa ja löytäisi ohjeet siitä. Muutoin ohjeet aina kateissa....
 
Täällä taas, näissä "taisteluissa" mukana! Olen niin myös seurannut ja odottanut, että täällä tulisi iloisia uutisia! Nyt on kyllä kaikki peukut pystyssä sinulle Paulanna, jospa kuitenkin...voi että! Tiedän, miten karua voi olla testin jälkeen odottaa sitä verikoetta. Sinulle myös kaikki hyvä onni tulevaan siirtoon Odottava73!!! Kääk,ihan jännittää teidän puolesta! Toivon niin, että onni kääntyy!

Marisabel, olisi tosiaan mukava kuulla, mikä oli sinun tarinasi ja kuinka teille ne kolme ihanaa lahjaa annettiin? Oliko kolmoset? Kun en ole täällä niin kauan ollut, vaikka tuntuu, että aika kauan jo...

Tänään starttaa tämä hoitorumbani (luovuttaja nro.2) Procren-piikillä. Muistui taas apteekissa mieleen, että olipas hinnakasta. Jännittää, mitä tuleman pitää...lokakuun puolessa välissä sitten ehkä...

Toivotaan kaikkea hyvää tälle syksylle!!!
 
Paulanna; tuo on niin inhottavaa... mullakin herkässä testissä haamuja, mutta digi puhui karua kieltään... Toivottavasti sinun veritestilukemat on kohdallaan ;) Tsemppiä!

).( Kortisonit alkoi sunnuntaina, viikonpäästä loppuu pillerit ja siitä viikonpäästä alkaa estrofemillä limiksen kasvatus... meidän viimeinen hoito on totta. Lennot on varattu, hintaa tällä kertaa 850e, osa matkaa mennään omalla autolla (600km)

Jotenkin olen väsynyt koko yritykseen... olen nimittäin alkanut ELÄÄ... käyn lavatansseissa monena iltana viikossa ja muutenkin elämän ilo on palautunut... nyt tuntuu, että toivon jopa, ettei hoito onnistuisi, eikä mun tarvitsisi lopettaa harrastamistani...

No mutta kohta se nähdään... sen jälkeen jatkan elämää ;)

Tsemppiä kaikille vaiheisiinne ja toivottavasti löydätte oman elämänne, hoidon tuloksista huolimatta!

Tyyne
 
paulanna pahoittelut negasta mut jos olisikin väärässä...

Itse en ole täällä pahemmin käynyt keskenmenon jälkeen. Kuukautiset loistavat poissaolollaan, tietenkin. Nyt pakko ruveta taas miettiin hoitoja. Torstaina aika Tayssiin hysteroskopiaan jos kuitenkin ottavat kohdun väliseinän pois... Hirvittää kun tuntuu et jos meneekin vaan huonompaan suuntaan...
Mutta toisaalta uskallanko päättää toisin jos se on syy keskenmenoihini...
Sulla Northernsoultais olla kokemusta tästä...?

Pikkukintsu, amv te ainakin harkitsette Gdanskiin menoa....
Todennäköisin syy että ei vastausta sieltä aina tule on juurikin tuo huono kielitaito, näin olen päätellyt.
Muuten ei klinikasta pahaa sanottavaa mutta koin hiukan sekavaksi, toiminnan kokonaisuudessaan... Mutta enhän ole muualla kuin Suomessa aikaisemmin ollut.
Ainoa oikeasti ärsyttävä asia on nyt selvinnyt kun kyselin PAS:iin menoa, eli en voi mennä vaan siirtopäivänä sinne vaan pitää mennä käymään pakollisella käynnillä siellä kierronpäivänä 1-3 ja allekirjoittaa paperit.
Ärsyttävää kun ei muka voi käydä täällä lääkärillä, lähettää tiedot sinne ja allekirjoittaa papereita ennen siirtoa.
Ja yhteyshenkilö tuntuu olevan aika natsi tässä asiassa.

Tsemppiä syksyn hoitoihin kaikille!
 
Paulannan uutisia käyn kärkkymässä..... Voi, voi kuinka toivon sinulle ja kaikille muillekin plussaa.

Ensimmäinen Progynova-nappi on naamassa ja viikon päästä limisultra. Tällä kerralla en oo juurikaan hoidoista kertonut. Kyllähän sitä onnistumisista kertoo. Mutta jos tuleekin nega, niin lisääntymisherkkien ystävien sympatia alkaa suorastaan jurppia.
 
Nega mikä nega, ei se muuksi muuttunut :'(
Nyt en jaksa muuta kommentoida, kuin että, ehkä me tehdään yx vielä, sitten se on siinä. Nopeaan, tälle vuodelle, ensi vuonna en enää hoitoihin lähde ( päätös sekin ).

Kiitos kaikille kannustuksesta ja kaikille voimia ja onnistumisia, kyllä joku aina onnistuukin :heart: Eihän tätä muuten tehtäisi.
Kirjoittelen, kun asiat selviää ja surut surtu...
 

Yhteistyössä