Heippa kaikille pitkästä aikaa! Ihanaa kun Vekara huhuililt!
Täällä ollaan linjoilla, olen kyllä joka aamu yrittänyt ehtiä lukemaan viestit, mutten millään ennätä kirjoittaa, kuten joskus kerroin teen nyt kahden ihmisen hommia samaan aikaan, johdan yksikköä ja vastaan projektistani. Joten aika sutinaa on piisannut.
Sen lisäksi olen tässä ihmeissäni, koska on tainnut lopullisesti mennä hormonit sekaisin tuon viimeisen hoidon jälkeen.. Kuukautiset nimittäin ovat ensimmäistä kertaa elämässäni jääneet tulematta (paitsi kun olin raskaana) ja niitä ei näy eikä kuulu. Tänään on kp 38 ja koskaan, ei koskaan ole kuukautiset tehneet tällaisia temppuja. Normikierto on aina noin 26-28. Niinpä tuskailen, että alkoiko mulla nyt vaihdevuodet yhtäkkiä koska silloin procrenilla pysäytettiin munasarjojen oma hormonitoiminta. Olen ihan ymmälläni. Mitään raskausoireita ei ole ollut, tissit ihan löppänät niinkuin aina eikä muutakaan. Tosin testiäkään en ole tehnyt, enkä aikonut rahojani siihen tuhlata. Onko kellään vastaavaa kokemusta? Voiko stressi aiheuttaa tämän..? Onhan tässä elämässä pahempiakin stressejä ollut kuin tämä uusi työtilanne, ja aina kk tulleet, vai onko nyt oikeasti vaihtarit alkaneet..? 40 tuli täyteen alkuvuodesta.. :|
Lämpimät Onnittelut plussannaille Bartsulle ja Kauniskuulle! Ihania uutisia! :heart: :heart:
Ja kaikille muille Onnea matkaan, kyllä Vekara sullakin on aikamoinen taival kuljettuna jo, ja jaksat vielä! Olet aika uskomaton pakkaus! =) Nennuliinillakin loistavat saaliit ja tilanne näyttää hienolta, onnea matkaan!
Hei jos jollain kokemuksia vaihdevuosien alkamisesta tai siitä, että kuukautiset ei lainkaan tule yhtäkkiä, niin viisaita sanoja kaivataan.. En pääse aloittamaan viimeistä passiakaan jos ei tule kuukautiset. Olen ajatellut, että sen voisi tehdä ennen kesätaukoa eli kesäkuun alun paikkeilla.
Mä todellakin nuolen vieläkin haavoja km:n jälkeen, etenkin kun työkaveri pamahti raskaaksi tuosta noin vaan ja hokee koko ajan kuinka v-tuttaa ja kaikki ärsyttää.. niinpä niin.. tuttu tarina meille monelle.. silti se vaan tuntuu aika pahalta, etenkin kun tämä henkilö tietää mun taustasta hieman ja keskenmenoista..
Tsemppiä ja apua ja kommentteja kaivataan!
t. saaga :wave: