Haaveita oonkin ootellu sun kuulumisia, kiva kun kirjoitit! Meillä on täsmälleen sama ultrapäivä, jeee Mulla oli kans pitkään sellanen olo että välillä tuli epäilys että onko raskaana ollenkaan. Mäkään en tunne liikkeitä vielä. Mutta; eilen oikein järkytyin kun kävin vaa'alla. Mun paino (mun vaaka ei kyllä ole ihan 100% luotettava) on noussut kotivaa'an mukaan 6kg! Ihan hurjaa! Huomaan sen jo myös vyötäröllä, samoin rintsikoissa. Mun on alettava tarkemmaksi herkkujen suhteen. Oon ollu jotenkin ihan vastustuskyvytön suklaalle ja kekseille iltaisin. Liikun ihan samallalaillla kuin ennenkin, siksi tuo lukema tuntui niin tyrmistyttävältä. Töihin ja jumppaan olen joutunut miettimään vaatetusta, että salaisuus vielä säilyy. Mutta ehkä tää mun kasvanut vyötärö näyttää enemmän lihomiselta kuin raskaudelta kuitenkin. Neuvolassa tammikuun lopulla unohtivat ottaa painon niin en tiedä onko tuo nousu tullut nyt ihan vasta vai pikkuhiljaa viikkojen mittaan. Kävin viime viikolla labrassa. Verikokeet ihan ok mut valkovuodon syyksi löytyi clue-solut. Saan jonkun emätinvoidekuurin . Pääasia että pääsen vaivasta eroon, tosin musta se on ihan itsestään vähentynyt parin viime viikon aikana. Kovasti odotan tuota ultraa ja sen tuloksia.
Elsama sulla on todellakin tärkeä aika jo lähellä. Mä oon alkanu katsomaan joitakin jaksoja "Vauvan tarinaa", tulikohan se 4:ta vai Liviltä, en muista. Siinä on raskaus- ja synnytyskertomuksia. Mä kävin myös juuri treffaamassa työkaveria joka sai kaksoset joulukuussa. Alkuviikkojen jälkeen heillä on elämä rauhoittunut, jos nyt noin voi sanoa kaksosten kanssa. Hän on kyllä käytännöllinen ja kävevä; osaa imettää niitä pikkusia yhtä aikaa. Siis eihän siinä imetyksessä mitään mutta se että ne pötköt saa yksin ollessaan sijoitettua siihen ruokailuasentoon ja sitten pois, se oli se käytännön taitonäytös. Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia; että harrastan nyt oikein innokkaasti kaikkea kun ensi syksykstä ei sitten tiedä, pääseekö mihinkään yksinään. Sulla taisi juuri alkaa äitiysloma, vai oletko jo ollut jonkun aikaa? Toivottavasti sun vikat viikot vielä sujuvat siedettävästi voinnin ja nukkumisen puolesta.
Plastex ja Amv kiva kuulla teidän tilanteista! Tsemppiä arkeen!
Joku taisi kysyä mitä muuta foolihapon lisäksi kannattaisi syödä hoidon lähestyessä. Mä söin E-vitamiinia, pitäisi auttaa limakalvojen toimintaa, siis myös kohdun, ja myös probiootteja, yleistä vastustuskykyä ja suoliston toimintaa tukemaan.Tähän aikaan vuodesta varmaan kannattaa myös syödä D-vitamiinia ettei flunssat ja influenssat niin helposti iske. Onnenpotkuja multakin hoitojen aloitukseen ja etenemiseen!
Aurinkoisia talvipäiviä!
Elsama sulla on todellakin tärkeä aika jo lähellä. Mä oon alkanu katsomaan joitakin jaksoja "Vauvan tarinaa", tulikohan se 4:ta vai Liviltä, en muista. Siinä on raskaus- ja synnytyskertomuksia. Mä kävin myös juuri treffaamassa työkaveria joka sai kaksoset joulukuussa. Alkuviikkojen jälkeen heillä on elämä rauhoittunut, jos nyt noin voi sanoa kaksosten kanssa. Hän on kyllä käytännöllinen ja kävevä; osaa imettää niitä pikkusia yhtä aikaa. Siis eihän siinä imetyksessä mitään mutta se että ne pötköt saa yksin ollessaan sijoitettua siihen ruokailuasentoon ja sitten pois, se oli se käytännön taitonäytös. Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia; että harrastan nyt oikein innokkaasti kaikkea kun ensi syksykstä ei sitten tiedä, pääseekö mihinkään yksinään. Sulla taisi juuri alkaa äitiysloma, vai oletko jo ollut jonkun aikaa? Toivottavasti sun vikat viikot vielä sujuvat siedettävästi voinnin ja nukkumisen puolesta.
Plastex ja Amv kiva kuulla teidän tilanteista! Tsemppiä arkeen!
Joku taisi kysyä mitä muuta foolihapon lisäksi kannattaisi syödä hoidon lähestyessä. Mä söin E-vitamiinia, pitäisi auttaa limakalvojen toimintaa, siis myös kohdun, ja myös probiootteja, yleistä vastustuskykyä ja suoliston toimintaa tukemaan.Tähän aikaan vuodesta varmaan kannattaa myös syödä D-vitamiinia ettei flunssat ja influenssat niin helposti iske. Onnenpotkuja multakin hoitojen aloitukseen ja etenemiseen!
Aurinkoisia talvipäiviä!