Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Huomenta!
Ihme kyllä sai nukuttua ihan hyvin, onneksi. Tuuttituulia, ei minua huoletakaan niin paljon se sykkeen puuttuminen kuin se, että lääkärin mielestä sikiöpussikin oli liian pieni viikkoihin nähden, 8mm, luin että viikolla 5 pitäsi olla noin 1cm, ja minulla alkoi tänään viikko 6 omien laskujen mukaan.Onko kellään ollut noin pientä sikiöpussia ja kuitenkin kaikki mennyt ok? Oli kyllä sellanen lääkäri ( uusi ) etten mene toista kertaa....no, kipuja ei ole, eikä vuotoja, ainakaan vielä, tässä siis vaan odotellaan ja syödään lääkkeitä.

Niin, Sela, tulehan kertomaan Tartosta!
 
Täällä herätty jo viideltä. Ja vapaapäivä ja sais nukkua pidempään. Minulla pahoinvointi helpottaa jo. Ruoka ei onneksi maistu kuitenkaan entiseen malliin. Paino laskee vielä, mutta osa oli tuosta lääkityksestä johtuvan turvotuksen poistumista.

Siis Teekuppi tuo tekstini on suoraan epikriisistä. Minulla näkyi nyt terve poika vain 4 mm:n kirkastumana. Ei muuta. Minäkin ihmettelen, että sinut niin aikaisin ultrattiin. Ja on noissa ultraajissa eroja. Minullahan viikolla 9+0 ultrasi yks ääliö viime raskaudessa. Tämä totesi myös ruskuaispussin olevan liian pieni ym. Viikon päästä Liisa Häkkisen ultraamana oli kaikki kuitenkin ok. Vain kokoeroa oli alkioiden välillä, niin kuin oli loppuun saakka.

Eilen oli kyllä tosi ällö olo tuon sokerirasituksen jälkeen. Meinasin pökertyä töihin. Kunpa ei olis arvot pielessä, vaikka epäilen että onkin. No kyllä sen kestää. Saa soittaa kahdeltatoista. Jos taas pääsee läpi.

Discovery 13+3
 
teekuppi :hug: Toivotaan ,että kaikki on kuitenkin ok ja uskotaan niin. Ja tosiaan noissa ultraajissa on kyllä paljon eroja. Aika kuluu hitaasti mut koita jotenkin jakssaa vaikka varmasti tuntuu pitkältä :hug: Voimarutistuksia miljoona

Täällä jo kyseltiinkin Tarton reissustani ja loistavastihan matka meni kaikin puolin. Siirtoa jännitin jonkin verran, en kyllä niin paljon kun luulin. Hih, mä taisin jännittää sitä lääkäriä enemmän kun sain jotenkin sellaisen tiukan ja tylyn kuvan siitä, mutta Andrei oli oikein mukava ja lystikäs lääkäri, mutta sopimuspapereiden kanssa tiukka ja tarkka. Niin se pitää tietty ollakkin.
Allekirjoitettavaahan siinä oli monen monta paperia ja siinä samassa sit saimme tietää millaiselta naiselta tämä alkion on jäänyt. Eli siinä oli pituus, paino,kansalaisuus, hiustenväri, lapset, koulutus ja tupakoiko vai ei.

Päädyimme sitten kahteen alkioon ja siel ne pienet nyt köllöttäää massussa toivottavasti vielä pitkään =) Papereissa lukee et alkiot on 8(1-2) ja 7(2B), eihän noista ota selvää mitä tarkoittaa, mut toivonkin että täällä joku osaa mua himan valaista asiasta.

Sen verran kiire siellä oli, että ei siellä mitään niin ylimääräisiä kyselty. Siinä kun siirron jälkeen makasin pää lattiaa viiltäen niin parit kyssärit heitettiin.
Ou jee, lähinnä huoletti se ettei ne alkiot tule ulos sieltä ja mikä sen takaa että eivät valu ulos. Siihen sitten saatiin pitkän pitkä sepustus alkioiden kyvystä tarrata kiinni.hanakasti tarrautuvat pintaan kiinni, mutta eivät silti välttämättä kiinnity. Kaikkea sitä tuleekin mieleen kysyä ja sit jälkikäteen tulee mieleen ne tärkeämmät asiat.

Lääkitys jatkuu siis edelleen ja lisääksi sain miniaspiriinia ja vitamiinia. Mihin tuo aspiriini muuten on tarkoitettu? Tämäkin unohtui kysäistä.

Toivottavasti ne tienvarsillä olevat haikaranpesät ja haikarat toisivat sitä vauvaonnea :) niitä laskeskelin takaisintulomatkalla.Saldoa en muista, mut viimeisessä pesässä kaksi haikaraa siel yhdessä nokat toisissaan kiinni hautoi pikkuisiaan. Kaikesta sitä ihminen sitä toivonkipinää yrittää napata :)

Eli matka oli onnistunut ja nyt sit piinaillaan,veritesti olisi sit 19.4

Mukavaa ja rauhallista päivänjatkoa kaikille. Ja Andrein sanoin "Älkää miettikö asiaa koko ajan, pienet tarvitsevat rauhaa kehittyäkseen"
Varmasti totta, mutta vaikeaa :)

 
sela, tarrasukkia lähettelen täältä sulle matkaan!
Ilmeisesti nuo sinun alkiot ovat olleet 8 soluinen luokkaa 1-2 ja 7 soluinen luokan 2 alkio.
Miniasperiinia minäkin syön ja sen pitäisi vilkastuttaa kohdun verenkiertoa ja auttaa siten kiinnittymisessä.
Löysittekö klinikan helposti? Kauanko meni ajoaikaa Tallinnasta? Mun siirto aikaistui yhdellä päivällä kun Adrei jää lomalle eli menenkin nyt 15.4 siirtoon. Jänskättää jo nyt...
 
Teekuppi Jotenkin luulisi, että olisi muitakin oireita, jos kaikki ei ole ok.. vuotoja tai jotain. Ärsyttää sun puolesta, jos turhaan säikytellään.. Mutta koita jaksaa!
Kiva kuulla Selan kuulumisia. Mä olen välillä niin taikauskoinen, että itse olisin ihan varma, että ne haikarat ovat selvä merkki onnistumisesta =)
omaa napaa: päätin ottaa riskin ja lähteä vielä kolmanteen yritykseen omilla soluilla lääkärin suosituksesta, vaikka voidaan tippua jonosta, jos luovuttaja löytyy tällä välin. Syön ensin pari kk e-pillereitä ja sitten aloitetaan. Voi olla, että joudun henkisesti vielä koville, jos hoito ei onnistu, mutta ei auta kuin mennä rohkeesti tuulta päin. Ei tarvitse jossitella sitten jälkikäteen.
 
pitkästä aikaa kaikille!! Empä ole juurikaan ehtinyt palstalla vierailla. Nytkin pikaisesti vilasin, että TARTOON on hoitoihin menijöitä, mikä on aivan positiivinen asia, sillä hoitoihin pääsee lähes jonottamatta.

HILLEVIN, vanhan palstakamun, tilannetta tulin tänne kurkkimaan ja kovasti odotan väliaikatietoja missä mennään :p :hug: !!

Ja ALIISA, aivan mahtavaa - täällä heitetään SOFIN kanssa kuperkeikkaa :D , niin iloisia sinun plussasta ollaan!! :hug:

Lämpöiset onnittelut myös kaikille muille plussanneille ja paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille hoidoissa oleville :heart: !!

Täällä arki pyörii täysin neidin ympärillä. Ikää on vasta 2kk ja neiti pyörittää taitavasti jo koko putiikkia :D !! Iskä paapoo illat ja äiti yrittää palauttaa maan tasalle päivisin ;) !! Muuten helppo ja aurinkoinen tyttö myös reissussa. Ensimmäinen ulkomaanmatkakin jo tehty.

Kohta alkaa jo aurinkokin lämmittää ja se antaa kummasti virtaa jokaiselle "akkuihin" B) !!

Tarton kuulumisia ja tunnelmia kovasti odottelen :wave: !!

Terkuin, VEKARA ja SOFI 2kk
 
Olitkin SELA kirjoitellut ennen kun tallensin tekstini. Mukava kuulla, että reissu meni hyvin. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaatkin pystyyn ja piinailemaan :D !!

Saitko tiedon luovuttajista vasta klinikalla vaiko ennakkoon?? Kerrottiinko tiedot molemmista luovuttajista?? Olivatko alkiot pakaste vaiko tuoreita??

DREAM, sinulla h-hetki myös aivan lähellä. Onko yhteydenpito klinikalle toiminut?? Oletko sinä saanut mitään tietoa luovuttajista?? Muista mennä siirtoon rakko täynnä, siitä Artsi tarkka. Minulle uskalsi siitä jo äristä kun tutuiksi olimme jo tulleet. Ei mitään tankkaamista, vain kaksi tuntia pissaamatta.

Nyt lenkille ulos nauttimaan =)
 
Onnittelut Sela hyvin menneestä matkasta! Niin, niitä haikaria aina itsekin katsellu miehen kanssa ku ollaan Riikaan menty autolla. Ne vaan jotenkin antaa sellasta positiivista virtaa ja herätti mussakin tollasia samanlaisia aatoksia kuin sussakin. Ihana kuulla Vekara sinustakin ja niin ihana nimi teidän pikku neidillä!
Niin, tänään laittoi Päivi Avalta että hänestä 8mm sikiöpussi on ihan normaali???? Enpä sitten tosiaan tiiä, välillä tuntuu että selkää juimii menkkamaisesti, välillä ei mitään, yhtenä päivänä oli vähä ruskehtavaa vuotoa, ei sitten muuta, ainakaan vielä.
 
Teekuppi, uskoisin että oli vain liian aikaista. Täälläkin peukut pystyssä, että seuraavalla kerralla sydämen syke jo näkyisi, rv 6 on kyllä myöskin aikainen hetki sykettä ultrata, mutta toivotaan että silloin jo näkyy! Ruskuaispussin koko on hankala mitata. Riippuu sen asennosta, millaiseen mittaan päädytään. Voimia odotteluun! :hug:

Vekara, olipa kiva kuulla uutisianne pitkästä aikaa. Olen arvaillut, että Sofi-Neiti pitää sinut kiireisenä. Ihanaa kevättä teille koko perheelle! :heart:

Sela, kiva kun teidän reissu meni hyvin ja haikaratkin pongasitte. Toivottavasti 19.4. tulee plussa testiruutuun! :heart:

Meidän hoito on alkanut, Zumenonia popsin ja siirto olisi reilun kahden viikon päästä - jos vaan luovuttajalla kaikki sujuu hyvin (ensikertalainen). Kuinka paljon ennen siirtoa Dream aloitit miniasperiinin? Minäkin aion sen ottaa käyttöön. Kortisonia tällä kertaa en käytä, koska mitään autoimmuunisairautta minulla ei ole - ja siitä saan ikäviä sivuoireita. Ja tietenkin olen syönyt foolihappoa ja d-vitamiinia, mies lisäksi sinkkiä. Eli tällaisella käsikirjoituksella tällä kertaa... (kolmas lahjasoluhoito).

Jaksuja kaikille!
Hillevi :wave:
 
Jaahas, nyt on tullu jokin ihan virhe lyönti tuonne tekstiin. Eli tuo toinen alkio oli 7 ja suluissa kakkonen ja iso B kirjain. Litoin nyt näin jos taas jotenkin heittää aurinkolasityypin kehiin.

Dream73 Klinikka löytyi tosiaan helposti. Me ostettiin laivalta (Nordlandia) 3,50e maksava kartta ja siitä oli paljon hyötyä. 2h10min meni ajaessa.
Onnea matkaan, siitä tulee mukava reissu teille. Nii, ja muista tosiaan se rakko, se pitää olla täysi :)

vekara Siinä kun allekirjoitimme papereita niin saimme tiedon luovuttajasta. Pakastesiirto oli ja vain naisesta saimme tiedot. On jotain sellaisia mitkä on jäänyt "yli"joltain parilta, näin Andrei ainakin sen selitti. Ihmettelimme sitä ,että eikö miehestä ole tietoa ollenkaan vai miten semahtaa sit oikee mennäkkään koko juttu.
Kiva nimi on tein tytsyllä :)
Minä ihan varmuuden vuoksi pidättelin kolme tuntia ja siinä välissä vielä join 4dl mehua jotta varmaan on rakko täysi. Ilmeisesti oli ihan ok ku ei mitään mainintaa tullut asiasta. Tämä oli toisiaan yksi asioista mitä jännitin sinne mennessä.

Hillevi On teillä kanssa jännitettävää siellä ja toivotaan että menee hyvon kaikin puolin.

teekuppi ja Sharlin Eiköhän ne haikarat meille sitä onnea selkään taputtele, miks muuten ne olisi siellä. kiva kun on muitakin taikauskoisia ja tällaisia hassuja ajatuksia ajattelivia kuin minä
 
Pikalista tämä ei korvaa pidempää listaa, mutta nopeampi päivittää ja hahmottaa..

Odottelee hoitoa/luovuttajaa/pitää taukoa (ikä suluissa)

Josko (30+) Esikoista toivomassa.
Marisabel (28) 3 siirtoa tehty, haaveissa eka
Cornelius (33) Haaveissa 1
Saaga (39)
Tinulinen (32) eka haaveissa, pitkään jonossa.
EliseT (31) Haaveena ensimmäinen lapsi.
Papillon (40+)
Viinirypäle (33) haaveissa ensimmäinen.
Hillevi (45), haaveissa eka, hoito toukokuussa
NellaMaija (32) eka
Maijatar (41) ekaa haikaileva
Lotta(32) eka haaveissa, endoleikkaukseen
Sharlin (35) eka haaveissa
Miimi78,
Alma (34) eka haaveissa
Iituska (38), haaveissa eka
Jaasminia (xx)
OnniUnelma76 (33) haaveissa eka, PAS toukokuussa
Jonsku-78 (31) haaveissa eka
Typyliini (28) haaveissa pikkusisarus esikolle
Dream73 (36), haaveissa eka, siirto 16.4.
Tyyne73(36) haaveissa eka
Minni 73 (36) esikoisesta haaveileva
lokakuu, (40+) haaveissa toka, esikoistyttö kuoli kohtuun rv 26+
Lyyra (), 3. lahjasolulapsi haaveissa, hoito touko-kesäkuu

Piinistelijät

sela (40), 2. yhteinen toiveissa (1. kuollut hoitovirheeseen), testi 19.4.

Plussanneet =) (kun sydämet laskettu ultrassa, saa sen/ne sitten tännekin)

Vilhelmiina (37), eka, 2 alkion siirto, ultra 23.9. :heart: :heart:
Matilda (30), plussa 13.10 , ultra viikolla 47 LA 22.6.2010 :heart:
Minni007 (45), plussa 2.11, HCG 3.11, ultra 22.12, LA 12.7.2010 :heart:
Kaipuu, eka haaveissa, plussa 21.11.09, ultra 11.12, LA 31.7.2010 :heart:
Discovery (40+), haaaveissa kuudes, 2 alkion siirto 22.1.2010 :heart:
Aliisa08 (26), ensimmäinen haaveissa, LA 27.10.2010. :heart:
Emilia (xx) LA 3.11.2010 :heart: :heart:
Tuuttituulia (39), haaveissa eka, LA 13.11.2010 :heart:
Teekuppi ( ) haaveissa eka, PAS


Maaliin päässeet :flower:

Lutuliini, poika 1.6.2008
Bea, esikoinen tyttö 10/2008
Enkelitytön äiti, tyttö 23.1.2009
Watrossi, esikoinen poika 5.2.2009
Suzyanne, esikoinen, poika, 7.5.2009
Pihla, esikoinen tyttö 3/2009
Piri, toinen lapsi, tyttö 6.6.2009
Bardolino(30) eka, tyttö 3.11.2009
Kauniskuu (32) eka, tyttö 8.11.2009
Juuni (48) 2. lapsi tyttö 16.11.2009
Rudy, kaksostytöt 1/2010
Marru (35) esikoiskaksostytöt
Simmis (38) toinen lapsi, tyttö 1/2010
Vekara (45) eka yhteinen, peikkotyttö 2/2010
Pomppaduu (27) kakkonen, tyttö 2/2010
Nennuliini (35) eka lapsi, tyttö 3/2010
 
Hienoa Sela, että siirto meni hyvin ja matkakin. Huh ! Minulla ei ole ollenkaan ns. seurustelurakko. Jotenkin kun vielä yritän olla pissaamatta, niin aika tuntuu tosi pitkältä. Nyt ravaan yöllä vessassa 2-3 kertaa. Painaa sen verran. Varmaan helpottaa, kun vatsa nousee vähän ylöspäin.

Minulla tuli yllätystesti sokerirasituksesta. Kaikki arvot ok. Täälläkin oli nostettu ainakin paastoarvorajaa eli se on 5,3. Minulla oli 5,0 sitten 8,4 ja 7,6. (rajat 10,0 ja 8,6). Ed. raskaudessa arvot 22+6 olivat 5,1-11,0-8,0 ja toteamus kaikki arvot patologiset... Uusi koe otetaan ilmeisesti, kun viikkoja yli 20.

Jaksamista vielä Teekupille !

 
Teekupille jaksuja odotteluun! Toivottavasti oli vaan turhaa säikyttelyä.

Selalle onnea matkaan :) ja mukavaa kun Hillevilläkin hoito etenee!

Tuuttituulia mulla jatkui pahoivointi aika pitkälle, olisko joskus vkon 14-15 kohdilla vasta kun alkoi helpottamaan. Edelleen samaa öklöoloa tulee silloin tällöin, onneks vaan kerran pari kuukaudessa. Siihen huonoon oloon tottui sillon aluksi niin, että sitten kun oli joinakin iltoina normaali olo niin olikin ihan ihmeissään et voiko näinkin hyvä olo olla ;) Koitahan jaksella!

Me lopulta kysyttiin sukupuoli, mulla uteliaisuus voitti ;) Mies ei aluksi halunnut tietää, mutta sanoi itse sitten jossain vaiheessa, että voin kysyä jos haluan. Niistä ultrista ei osaa itse päätellä yhtään mitään (tai ainakaan meistä ei kumpikaan osannut). Nyt tyyppi on jo niin isokin ettei ultrista enää edes näe mikä osa vauvasta on millonkin kuvassa. Mutta kovasti näyttäs siltä että jatketaan Vilhelmiinan aloittamaa "poikaputkea" :)
 
Hillevi, minä olen aloittanut miniasperiinin käytön kp 1. Hienoa että sinunkin hoito on päässyt vihdoin käyntiin. Nyt olisi kyllä jo sinun vuorosi saada onnistunut tulos hoidosta!

Tänään menen itse ultraan tarkistuttamaan limakalvon tilanteen. Minullahan se kasvaa heikosti ja siksi aina vähän jännittää mikä on tilanne. Tai sanotaan että olen positiivisesti yllättynyt jos se olisi jotain 8 mm paikkeilla kun paksuimmillaan se on siirrossa ollut 8,3 mm. Ainakin jotain liman eritystä on havaittavissa joten eiköhän siellä jotain ole tapahtunut.

sela, katsoiko Andrei limakalvon paksuuden siirrossa?
 
Dream73 Ei maininnut lääkäri mitään limakalvosta ja mä höntti taas en itse tajunnut moista kysyä. Kyllähän hän ultrasi ja teki jotain mittaushommia siinä ensiksi ennen kuin aloitti toimenpiteen, mutta silloin sanoi, että katsoo hyvää kohtaa alkioille. Kaipa hän kuitenkin sen limakalvon siinä tsekkasi samalla. Hitsi kun en tajunnut kysyä ku olis kiinnostanut itseänikin, et miten on kasvanut sieltä kp 10:sta. Onnea ultraan

Matilda79
Kiva jos tosiaan poikapino kasvaisi hieman, nyt nuo tytöt on niin niskan päällä jotta :) Jotenkin se on ollut ajatuksissa sillai, et jos tästä nyt raskaaksi jossain vaiheessa onnistuisi tulemaan niin tyttöhän se sieltä olisi tulossa ihan tuon tyttövoittoisuuden takia :)
 
Minulla on tässä raskaudessa ollut ehdottomasti kaikista huonoin olo. Pojilla pahoinvointi painottui myös kummasti iltapäivään. Mutta oli kaikkiaan aika vähäistä. Vau-sivujen mukaan pahoinvointini helpottuu 4.4. Ajattelin alussa, että vasta sitten. Aika hyvin piti paikkansa, vaikka tuo kahvi etoo edelleen ja olisi minulle niin mieluista.

Me lähdetään Jenkkeihin kuun lopussa. Olisi kiva, kun punktiotulos tulisi siihen mennessä, niin voisi ostaa sieltä jo jotain vaatteita vauvalle. Tuloksessa saattaa kyllä mennä tiedotteen mukaan jopa 3 viikkoa.

Dreamille paksua limakalvoa !
 
Moikat pitkästä aikaa kaikille. Onpa kiva kun noin monella on hyviä uutisia täällä :LOL: Itse olen pysytellyt täällä lukupuolella, kun ei itsellä mitään uutta kerrottavaa. Avalta soittoa edelleen odotellaan.
Miten olikaan siellä Tartossa, pärjääkö siellä suomen kielellä? En jaksanut lähteä kahlaamaan näitä keskusteluja taaksepäin vaikka muistan että siellä oli näistä kielijutuista joskus puhetta.
Pääsiäiseltä jäin reilun parin viikon lomalle ja heti iski kaamee flunssa. Ihan suututtaa aina sairastaa lomien aikaan. Välillä ahdistaa muutenkin ihan pirusti nää hoitojen odottelut. Mies painaa töitä pää punaisena eikä ole kotona juuri koskaan. Tai kotona ollessaan tekee paperitöitä tai nukkuu, yksityisyrittäjän arkea :kieh: Se kaikki vaikuttaa tietenkin myös meidän väleihin ja keskustelut jääneet viime aikoina aika vähiin. Eihän tätäkään loputtomiin jaksa, kun koko ajan sellainen tunne että en voi häntä rassata omalla ahdistuksellani. Vaikka molempiahan tämä asia tietenkin liikuttaa. Miehet ja naiset vaan käsittelee niin eri tavalla näitä asioita.
Anteeksi tää vuodatus.
Mut onnee kaikki plussanneet ja tarrasukkia nitä tarvitseville. Oli muuten ihana se haikarajuttu sieltä Tartosta
 
Minni 73, englanti on asiointikieli Tartossa. Aika peruskielellä kyllä pärjää eli ei tarvitse kyllä kieliopit olla kohdallaan siellä asioidessa. Heillekin kun englanti on vieraskieli niin ymmärtävät kyllä.

Prkl...ei se limis kasva ei. Paksuus vain 6,5 mm. Menen maanantaina vielä uudestaan tsekattavaksi. Nyt nostettiin Estradot laastarit 250 mikrog joten saas nähdä onko vaikutusta. Zumet pysyy siinä 10mg per päivä kun niitä ei kuulemma voi oikein enempääkään napsia. Tuo vekaran limiksen paksuus kyllä vähän lohduttaa mua...ehkä sitä ohuemmallakin voisi siis tarrata.
 
Perjantai-huomenta!
Tsemppiä Dreamille limiksen kasvatteluun, mutta niinkuin Vekara ja Kauniskuu sanoikin, ei mikään yksittäinen seikka takaa mitään. Sen jos minkä täällä huomaa! Ja jaksuja Minnille odotteluun.
Itsekin täällä vain odotellaan, mittä oireita ei ole, ei keskenmenosta eikä raskaudesta, aika kulkee hitaasti,hitaasti, vaikka kuinka yrittää ajatella jotain muuta. Meillähän on sitten enää ne 2 siellä pakkasessa, ja sitten en tiiä mitä tehään....
 
Perjantai-huomenta!
Tsemppiä Dreamille limiksen kasvatteluun, mutta niinkuin Vekara ja Kauniskuu sanoikin, ei mikään yksittäinen seikka takaa mitään. Sen jos minkä täällä huomaa! Ja jaksuja Minnille odotteluun.
Itsekin täällä vain odotellaan, mittä oireita ei ole, ei keskenmenosta eikä raskaudesta, aika kulkee hitaasti,hitaasti, vaikka kuinka yrittää ajatella jotain muuta. Meillähän on sitten enää ne 2 siellä pakkasessa, ja sitten en tiiä mitä tehään....
 
Älähän Teekuppi vaivu synkkyyteen. Itse rupesin viime yönä pohtimaan sitä, että kun neuvolassa ei niitä sydänääniä saatu kuuluville. Että jos se oli niiden muutaman tunnin aikana ultrasta kuollut ja että vain kuvittelen tuntevani pientä liikettä. Huh ! ei siinä enää uni tullut.

Kohta alan jännittämään sitä punktioita. Minulla edellisestä niin kurja kokemus, kun lapsivettä oli niin vähän silloin. Jouduttiin jopa antamaan happea, kun ilmeisesti jännitykseltä unohdin hengittää. Sitten sieltä tultuani pyörryin markettiin. Ja se tuloksen odottelu.

Aina joku murhe mielessä, vaikka pitäisi olla tosi tyytyväinen.

 
Voi kiitos Discovery jälleen lohdutuksista! Nii, tälläistähän tää meillä on, aina tulee pelättyä jotain. Johtuuko siitä että tietää niin paljon enemmän ja ymmärtää millainen ihme se lapsen syntyminen loppujen lopuksi oikein on.
Eilen juuri kävelyllä mietin, et nuorempana kun tuli ns. normaalisti raskaaksi, nii sitä vain teki testin ja sit kun oli plussa ni lähti suunnilleen ostamaan vauvanvaatteita. kaikki oli niin itsestäänselvää, eikä tullut edes mieleen epäillä mitään....
Mutta kaikki on varmasti ihan hyvin sulla Discovery, mielikuvitus vaan tekee kaikkee kepposia. Ja toivotaan että saat punktiotulokset ennen teiän matkaa!
 

Yhteistyössä