"..."
Jokuhan sitä vauvaa vaivaa. Ihmettelen,miksi tälläisiä vauvoja ei oteta jmkunnon tutkimuksiin. Toiv.syy löytyy pian ja saatte kaikki nukuttua.
En tajunnut tosiaan etsiä juuri tämän maidon osalta tarpeeksi tietoa, enkä saanut sitä lääkärissäkään vaikka useasti käytiin. Kokeilin dieettiä, mutta väärin unohtaen välttää myös sellaiset ruuat jotka ei vaikuttaisi sisältävän mahd pieniä jäämiä maitoproteiinia. Sitä tuntuu olevan kaikessa kun nyt yritin selailla. Et varmaan ole kokenut samaa joten tuskin edes tajuat kuinka väsynyt sitä voi olla eikä ehkä aivotkaan käy ihan täysillä. Välillä olin niin poikki etten jaksanut edes yrittää mitään, teki mieli vaan hypätä sillalta.Eli vauva on itkenyt vuoden, koska sinä et ole kyennyt kokeilemaan kunnollista imetysdiettiä ajatuksella ja aiheeseen paneutuen. Vuoden mutsi!
No, parempi myöhään, kuin ei milloinkaan. Ei vuosi kidutusta varmaan niin paha ole, vauvan mielestä.
Luettelin silloin jokaisen kohdalla mitä olen syönyt ja mitä vältellyt. En siis vain sanonut, että vältin maitoa vaan luettelin kaikki syömäni ja onko niissä jokin mikä voisi olla SE aines. Ei kukaan sanonut mitään vaikka varmasti mainitsin sieltä jonkin osan mikä maitoproteiinia saattoi sisältää. Ei olisi pitänyt luottaa enkä tämän jälkeen enää koskaan luotakaan kun ollaan saanut niin paljon tapella, että tutkisivat tai edes neuvoisivat kunnolla. Tai että joku ottaisi asian vakavasti.Alkuperäinen kirjoittaja mamiböö;29699683:Ihmettelen miksi et ole saanut mitään ohjeistusta neuvolasta, lääkäriltä etkä edes yksityiseltä?!
On kyllä jo lääkäreissä vikaa jos eivät ymmärrä neuvoakaan täysin väsähtänyttä äitiä. Jos mietin omalle kohdalleni tuollaista väsymystä, en olisi varmastikaan edes noin paljoo jaksanut kokeilla erilaisia vaihtiksia puhumattakaan että ajatuksenjuoksu olisi täyttä.
Yhden ystävän vauvalla oli maitoallergia ja lääkärit testasi jo muutaman ekan kuukauden jälkeen asiaa. Sinulla on kyllä mielettömän huono tuuri käynyt noiden apujen kannalta. Minä valittaisin.