luottamuspula

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mistä tietää jos mies on ihastunut toiseen naiseen? Entä pettänyt toisen kanssa? Näin lyhyesti.

No siitä että mies hymyilee itsekseen, on myös aika-ajoin omalle vaimolleen yllättävän ystävällinen ja huomaavainen.
Käy parturissa keskimääräistä useammin ja alkaa käyttää uutta merkkiä partavedessä.
Laulaa suihkussa.
Jodlaa lumitöissä.

Ostaa uusia alusvaatteita.
Kiinnittää huomiota kenkiinsä, vyöhönsa, kelloon ja krakaan.

Näin lyhyesti.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja mitämitä!;10751603:
No siitä että mies hymyilee itsekseen, on myös aika-ajoin omalle vaimolleen yllättävän ystävällinen ja huomaavainen.
Käy parturissa keskimääräistä useammin ja alkaa käyttää uutta merkkiä partavedessä.
Laulaa suihkussa.
Jodlaa lumitöissä.

Ostaa uusia alusvaatteita.
Kiinnittää huomiota kenkiinsä, vyöhönsa, kelloon ja krakaan.

Näin lyhyesti.

No, itse käyttäydyn noin ja olen sinkkumies, joka ei ole saanut pillua sitten Heinäkuun.

Entä sitten,kun mies on muuttunut niin,että tiuskii pikkuasioista ,mitä ei ole ennen tehnyt, ja välillä katsoo minua erilailla kuin ennen,ikäänkuin arvioiden. Voiko tämän ajatella niin,että hän on ihastunut toiseen ja näkee minut nyt huonompana ja vähemmän haluttavana? Myös työssäolo on venynyt pidempään.

Entä sitten,kun mies on muuttunut niin,että tiuskii pikkuasioista ,mitä ei ole ennen tehnyt, ja välillä katsoo minua erilailla kuin ennen,ikäänkuin arvioiden. Voiko tämän ajatella niin,että hän on ihastunut toiseen ja näkee minut nyt huonompana ja vähemmän haluttavana? Myös työssäolo on venynyt pidempään.

Eroavuuksia varmasti löytyy, mutta eiköhän useimmat yritä olla tavallistakin huomaavaisempia, koska haluavat 'istua kahdella tuolilla'. Sitä tuttua turvallista suhdetta ei (yleensä) haluta päästää heti kanttuvei - tai välttämättä lainkaan lopettaa vaan saada se salasuhde elettyä siinä ohessa. Jotain poissaolevuutta, myös henkistä, voi olla kyllä havaittavissa.

Tietysti jos varsinaisia eroajatuksia ja tunteet todella viilenneet niin voi olla noinkin..?
Tai sitten on vaan jokin muu kriisi päällä josta ei puhu. Sellainen tekee kenet vain kireäksi ja arvostelevaksi.
Eipä tätä voi ulkopuolinen mennä sanomaan.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä