Luottamuspula on paha pula. :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paha olla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paha olla

Vieras
Enpä tiennyt mihin itseni ajoin päättäessäni antaa uskottomalle miehelleni vielä mahdollisuuden.

Positiivista toki se, että aina voi erota. Mutta minä niin toivoin, että kaikki jatkuisi lähes ennallaan - toki tiesin jo uuden mahdollisuuden antaessani, että työtä tämä tulee vaatimaan. Tuntuu vain, ettei mies muutu ja ettei hän ole tosissaan (edelleenkään) tämän suhteemme kanssa. Vaikka sanoja hänellä kyllä riittää, ja tämän lyhyen uudelleen yrittämisen ajan on kyllä ollut kunnolla. (Miten sitten, kun uusia houkutuksia tulee...)

Päässäni pyörii niin paljon kysymyksiä: kuinka hän kykeni loukkaamaan minua niin pahasti, missä kunnioitus, arvostaako todella ja voiko muuttua? Vaikeaa tämä on. Niin raskasta.

tapahtuneesta jo 7vuotta mutta en luota, eikä hän ole kyllä tehnyt sellaisia korjausliikkeitäkään mikä eheyttäisi. Haluaa pitää tiukasti omasta yksityisyydestään kiinni, puhuu vähän, harkiten mutta sanoo rakastavansa, valitettavasti se ei vain tunnu siltä.

Olen vetäytynyt jo hänestä, lujitan edelleen suhdetta lapsiimme ja itseeni, ne on ihmissuhteet jotka kestää. Tämä parisuhde kai oli alkuunkin vikatikki. Joidenkin on mahdotonta vain jakaa asioita ja olla yhdessä, ajavat aina omia intressejä ensin...

Jaksuja sinulle!

:hug: tiedän kokemuksesta, että on hyvin vaikeaa jatkaa suhdetta uskottomuuden jälkeen. joillakin onnistuu -jopa parantaa suhdetta, mutta minun ja exän tie päättyi lopulta eroon. en vaan voinut enää olla suhteessa,jossa ei ollut pienintäkään luottamusta, en vaan uskaltanut. onneksi onnistuin arvostamaan vihdoinkin itseänikin.

Meillä molemmat olimme aikamme uskottomia, erosimme useaankin otteeseen, mutta päädyimme aina yhteen. Olimme hitsautuneet niin tiiviisti kiinni toisiimme, ettemme olisi kyenneet olemaan erossakaan. Saimme asiat sovittua ja yhteisen päätöksen myötä jatkoimme suhdettamme USKOLLISINA toisillemme. En tosin kykene sataprosenttisesti mieheeni luottamaan, tuskin hänkään minuun, mutta toisaalta se on ihan tervettäkin (voiko keneenkään luottaa sokeasti). Elämäni kyllä uskoisin hänen käsiinsä. Nyt neljättä vuotta naimisissa ja kaksi pientä lasta. Vaikeudet vahvistivat.

Meillä ero tuli juuri luottamuksen loputtua.Ei ollut enää muuta kun kaikenlaisia epäilyjä,ja se "rakkaus" oli johonkin kadonnut molemmilta.Nyt haluaisi alkaa uudelleen lämmitellä välejä mutta itse en taida enää olla halukas,jo ajatus entisestä puistattaa.
Lapsetkaan ei kysele hänen peräänsä ja tapaamisia on ollut vain 1 kerta 2 kk aikana.

Mitä teen? Mies lainaa ja lainaa rahaa, jos en lainaa hänellä ei ole rahaa ruokaan, mutta ei voi olla niin että sossun turvin oleva nainen joutuu elättämään jo ½vuotta miestä, koska hänellä ei ole rahaa, koska hän on juonut kaikki rahansa. Mä en vaan kestä tätä!!!!

"Mies" asuu eri osoitteessa, mutta pääsen hänen tililleen, eli hänellä ei todella ole rahaa, edes ruokaan ja hän on yli 10000e velkaa minulle 5kk ajalta.

Alkuperäinen kirjoittaja AUTTAKEE:
Mitä teen? Mies lainaa ja lainaa rahaa, jos en lainaa hänellä ei ole rahaa ruokaan, mutta ei voi olla niin että sossun turvin oleva nainen joutuu elättämään jo ½vuotta miestä, koska hänellä ei ole rahaa, koska hän on juonut kaikki rahansa. Mä en vaan kestä tätä!!!!

Miksi annat, mikset sano, ettei sulla ole rahaa.

mUN EX VAAN LAINAA RAHAA, KOSKA itsellä ei ole ja tiedän ettei ole, koska näen tilit koneeltani. hÄN ON YLI 1000E VELKAA JO.....
Jos en osta ruoka HÄNELLE, HÄN KUolee, auttakee, yksin en jaksa tätä ernää.....

mUN EX VAAN LAINAA RAHAA, KOSKA itsellä ei ole ja tiedän ettei ole, koska näen tilit koneeltani. hÄN ON YLI 1000E VELKAA JO.....
Jos en osta ruoka HÄNELLE, HÄN KUolee, auttakee, yksin en jaksa tätä ernää.....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja AUTTAKEE:

Miksi annat, mikset sano, ettei sulla ole rahaa.

Olen sanonut, muttei se auta mitään, koska mies on alkoholisti.... Jota kukaan ei auta....

Yhteistyössä