Luottaisitteko sukupuoliveikkaukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mie"

Vieras
Rv 15 kävin ylimääräisessä ultrassa sairaalalla.Ultraaja kysyi haluanko tietää sukupuolen jos se näkyy.
Halusin kyllä ja ultraaja sanoi vauvan olevan tyttö,kun ei näy kiveksiä.

Aika aikaisessa vaihessa minusta näkyi jo? Luottaisitteko ite?

meillä mies ihan innoissaan ensimmäisestä tytöstä,ja aloin jo katumaan että edes kysyin sukupuolta...ja sukulaiset kantoivat jo punaisia vaatteita monta pussia (miehen sukulaiset siis,kertoi heille..)

En luottaisi todellakaan.meillä tehtiin vielä raskausviikolla 40+3 ultra ja sanottin tytöksi.poika syntyi.tosin itse naureskelin tyttöveikkauksille,koska olin ihan varma,että se on poika.oli esikoinen.

Ja sitten huomataan teini-iässä, että lapselle onkin tullut väärät vehkeet ja siitä tulee homo tai lesbo. Eihän näillä nykyään ole mitään merkitystä.

Argh, olen nyt vähän niinkuin luottanut. No, huutonettiin sitten vaan vaatteita myyntiin jos sukupuoliveikkaus ei pidäkään paikkansa. Kohta se selviää, eikä se meidän maailmaa kaada vaikka olisikin toista sukupuolta mitä on veikattu. Molempi parempi :).

Miksi ultraaja edes kysyi että haluanko tietää sukupuolen jos on noin epävarmaa? :O
Toki ymmärrän että veikkaus on veikkaus,eikä sitä koskaan tiedä ennen kun vauva syntyy...Laitanko noita vaatteita nyt sitten jo kaappiin vai annanko vielä olla.Pojalle tuskin mekkoja käytetään.

Mullekin sukupuoli on ´ihan sama´.Mies tässä innostui niin paljon e tä oikeasti ihan ihmettelen asiaa!

meillä ennestään siis 2 poikaa. Isi haluaa sit vissiin oman prinsessan :)

toivottavasti meillä ei enää vaihu sukupuoli, oon meinaan pessy ja viikannu miljoona pussia siskolta saatuja punaisia/tyttöjen vaatteita :D viimesin ultra oli joskus viikolla 33, ja sillon se edelleen oli tyttö

Ei kai niitä 100% varmuudella voi ennustaa. Meille sanottiin 80%. Mutta kyllä sitä jotenkin siihen sitten kuitenkin täysillä uskoo. Vaikka ei pitäisi, kun juuri tytöistä menee useammin vikaan nuo veikkaukset. Kuten nyt vaikka Kiinteistökuningatar Kaisalla, vaikka joka nla:ssa on ultrattu.

No siksihän mä kysyinkin ap:lta, kun ei kukaan ultraaja voi olla 100% varma saati, että olisi niin huolimaton, että sanoisi olevansa varma vauvan sukupuolesta.

No eihän sitä todellakaan 100 % voi sanoa,mutta ihmettelen että edes EHDOTTI sitä sukupuolen katsomista näin varhaisessa vaiheessa.
Noh päätin sitten kuitenkin laittaa ´tytölle´huoneen ja vaatteet valmiiksi :D

Meille sanottiin 4D ultrassa että on 95 % tyttö ja kyseisen lääkärin veikkaukset ovat kuulemma osuneet oikeaan. Itsekin katsonut moneen kertaan siltä DVD:ltä että tytöltä näyttää ja on selitetty miksi. Kyllä ollaan siis ajateltu että on tyttö, todella iso yllätys jos muuttuisikin pojaksi.

En luottaisi vielä noilla viikoilla. Kuukausi, puolitoista myöhemmin kyllä, jos ultraajakin tuntuu siihen luottavan. Meille ei ole mitään veikkauksia koskaan annettu, vaan on sanottu suoraan että tyttö/poika/poika, ja oikeaan ovat osuneet.

En luottaisi vielä noilla viikoilla. Kuukausi, puolitoista myöhemmin kyllä, jos ultraajakin tuntuu siihen luottavan. Meille ei ole mitään veikkauksia koskaan annettu, vaan on sanottu suoraan että tyttö/poika/poika, ja oikeaan ovat osuneet.

Joo mullekin sanottiin että ´veikkaa tyttöä,kun ei näy kiveksiä´.
Jotenkin tartuin tuohon liikaa, kun ultrassa selvisi ´ongelmia´vauvan kehityksen suhteen.Jotenkin tsemppasi itsensä positiiviseksi hyvillä uutisilla.
Nyt vasta 2 vkoa ultran jälkeen aloin miettimään että vauvahan on painanut silloin alle 200 g,miten sieltä mitään on yksinkertaisesti nähnyt??

Yhteistyössä