luoton nostaminen,osaatteko sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
että jos nostaa master cardilla tillleen rahaa siellä verkkopankissa. eli siis luottoa niin sitten kun menee kaupaan niin maksaa ihan pankki puolelta,eikö vaan kun sen kerran oot siellä verkkopankissa nostanut tililesi?

Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
että jos nostaa master cardilla tillleen rahaa siellä verkkopankissa. eli siis luottoa niin sitten kun menee kaupaan niin maksaa ihan pankki puolelta,eikö vaan kun sen kerran oot siellä verkkopankissa nostanut tililesi?

täh? anteeks mulla meni ohi....

mutta siis mulla master card ja jos siirrän sieltä master cardin luottopuolelta sitä rahaa omalle pankkitilille niin ei ole mitään ongelmia. ja mulla siis erikseen pankkikortti ja master card. ja ihan sitte pankkikorttia käytän kaupassa.

aina menee joku 1-1,2? per nosto ja joku palvelumaksu (en muista ihan tarkkaan kun en oo aikoihin siirrelly rahaa masterilta tilille), voivat olla ihan pankkikohtaisiakin.

muoks. se masterilta pankkitilille siirretty raha näkyy heti tilillä. eli on heti käytettävissä.

muoks. tuli vahingossa prosenttimerkki tohon missä piti olla euromerkki.

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

mutta siis mulla master card ja jos siirrän sieltä master cardin luottopuolelta sitä rahaa omalle pankkitilille niin ei ole mitään ongelmia. ja mulla siis erikseen pankkikortti ja master card. ja ihan sitte pankkikorttia käytän kaupassa.

aina menee joku 1-1,2% per nosto ja joku palvelumaksu (en muista ihan tarkkaan kun en oo aikoihin siirrelly rahaa masterilta tilille), voivat olla ihan pankkikohtaisiakin.

muoks. se masterilta pankkitilille siirretty raha näkyy heti tilillä. eli on heti käytettävissä.
siis mulla vaan tää masteri ja nyt sitten kun maksan ison laskus niin otan sieltä solotunnuksilla rahaa siltä kortilta omalle tilille. ja sitten kun menen kaupaan niin silloinhan mä maksan pankilla. kun ne kysyy että pankki vai luotto. vaikka se oikeesti on luottorahaa kun kerran oon sen sieltä ottanut,mutta eikö niin että kaupassa sanon että pankilta?

Asiasta kukkaruukkuun.. Mutta ihan mielenkiinnolla kysyn, että miks ihmeessä sä et samantien maksa niitä ostoksia suoraan masterilla??? Miks ihmeessä ne täytyy ensin siirtää tilille?? Tyhmänä kysyy hän??

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:

aina menee joku 1-1,2% per nosto ja joku palvelumaksu (en muista ihan tarkkaan kun en oo aikoihin siirrelly rahaa masterilta tilille), voivat olla ihan pankkikohtaisiakin.

siis mulla vaan tää masteri ja nyt sitten kun maksan ison laskus niin otan sieltä solotunnuksilla rahaa siltä kortilta omalle tilille. ja sitten kun menen kaupaan niin silloinhan mä maksan pankilla. kun ne kysyy että pankki vai luotto. vaikka se oikeesti on luottorahaa kun kerran oon sen sieltä ottanut,mutta eikö niin että kaupassa sanon että pankilta?

juu joo. siis yhdistelmäkortti. nyt mä hiffasin (aivot lomalla).

joo, siis sanot kaupassa että pankkikortti. koska niiden ainaki joka kerta pitäis kysyä se että kummalle: luotolle vai pankille. mieheltä ei kerran kysytty ja meni sitte visalle ihan normaali ruokakauppalasku vaikkei pitäny. no, onneks visassa on se että saa 30 päivää korotonta maksuaikaa niin ei tarvinnu niitä 10 prossan korkoja maksella kun maksettiin heti se ruokakauppalasku sinne visatilille.

Alkuperäinen kirjoittaja nelly83:
Asiasta kukkaruukkuun.. Mutta ihan mielenkiinnolla kysyn, että miks ihmeessä sä et samantien maksa niitä ostoksia suoraan masterilla??? Miks ihmeessä ne täytyy ensin siirtää tilille?? Tyhmänä kysyy hän??

niin joo, tossa säästäis esim. sen tilisiirtopalkkion. kun ainakin osuuspankilla ne veloittaa kun ikäänkuin "nostaa" siltä masterin puolelta ne rahat tilille. ihan sama kun visalla. että menee joku euro plus palvelumaksu.

ok. kiitti . nostan sitten kun se lasku mulle lähetetään. kai se heti sinne tilille tulee. toivottavasti teen sen oikein kun en ennen oo ottanut.mutta kiitti kaikille

kyllä ainakin mulle tulee samantien omalle tilille. mutta kun sä maksat ekaks sen mastercardin laskun niin sehän ei sitte näy heti siellä luottokortin puolella että oot maksanu. menee muutama pankkipäivä ennenku siellä on luottopuolella se sun maksama raha käytössä.

Yhteistyössä