S
sampoilija
Vieras
Jos verkkopankissa on tieto
Esim: Saldo 62 ja käyttövara 162
Onko niin, että voin käyttää korttia 162 edestä?
Mun isä laitto mulle rahaa tänä aamuna, ja sillä on sama pankki.
Se raha minkä laitto näkyy mun tiliotteessa
"varattu" ja tiedoissa on niin, että "tilitä: Nuorisopaketti"
Eli ihankun mä oisin siirtämässä johonkin 100 euroa :O
Sampopankki on kyseessä.
Ja siis kun on sama pankki, sen pitäisi mun mielestä heti näkyä siellä... eikö niin..
Esim: Saldo 62 ja käyttövara 162
Onko niin, että voin käyttää korttia 162 edestä?
Mun isä laitto mulle rahaa tänä aamuna, ja sillä on sama pankki.
Se raha minkä laitto näkyy mun tiliotteessa
"varattu" ja tiedoissa on niin, että "tilitä: Nuorisopaketti"
Eli ihankun mä oisin siirtämässä johonkin 100 euroa :O
Sampopankki on kyseessä.
Ja siis kun on sama pankki, sen pitäisi mun mielestä heti näkyä siellä... eikö niin..