Tiliote

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sampoilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sampoilija

Vieras
Jos verkkopankissa on tieto

Esim: Saldo 62€ ja käyttövara 162€
Onko niin, että voin käyttää korttia 162€ edestä?

Mun isä laitto mulle rahaa tänä aamuna, ja sillä on sama pankki.
Se raha minkä laitto näkyy mun tiliotteessa
"varattu" ja tiedoissa on niin, että "tilitä: Nuorisopaketti"
Eli ihankun mä oisin siirtämässä johonkin 100 euroa :O
Sampopankki on kyseessä.

Ja siis kun on sama pankki, sen pitäisi mun mielestä heti näkyä siellä... eikö niin..
 
[QUOTE="vieras";25789594]ei välttämättä, jos vkloppuna laitettu niin ei aina näykyy heti[/QUOTE]

NO KYLLÄ NÄKYY! Sampopankissa molempien tili!
Lueppa itsekkin TUO sampopankin teksti!
 

Yhteistyössä