Onko Master card luottokortti automaattisesti kytketty johonkin omaan tiliin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Maksoin tässä yks päivä master cardilla ostoksia ja myyjän kysyessä pyysin laittamaan luoton puolelle.. nyt katselin tilitapahtumia pankkitililtä, niin siellä näkyi tuo ostos, vaikka yleensä luoton puolelta maksetut ei näy tilitapahtumissa.. Eli onko tuo mun kortti kytketty automaattisesti mun tiliin, kun maksu näyttää menneen sieltä.. Tilillä ei tuolloin edes ole ollut tarpeeksi rahaa.. Tosi vähän siis käyttänyt tuota luottokorttia ja nyt ihan ihmeissään..

Ei sen pitäis pankkitililtä mennä jos kerran luotolla maksoit. Luotolla tehdyistä ostoksista tulee lasku. Onko sulla pankkikortti siinä samassa? Kassa varmaan laittanut vahingossa pankkikortin puolelta.

Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:
Ei sen pitäis pankkitililtä mennä jos kerran luotolla maksoit. Luotolla tehdyistä ostoksista tulee lasku. Onko sulla pankkikortti siinä samassa? Kassa varmaan laittanut vahingossa pankkikortin puolelta.

Sitä ihmettelin, kun psnkkikorttia ei pitäisi tuossa olla yhdistettynä, ainakaan mun tietääkseni.. Ja mulla menee suoravelotuksena tililtä kerran kuussa, jos korttia käytän, joten ei tule laskua..

Yhteistyössä