luotatteko kondomiin?

• Viestiketjun aloittaja "eräs"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kuinka moni kondominkäyttäjä voi rehellisesti sanoa, että on kumia käytetty joka ikinen kerta? Se kun monesti unohtuu ja olen ymmärtänyt, että aika moni käyttää "varmoja päiviä" ja tärppipäivinä sitten vain kondomia. Sellaisesta voi napsahtaakin raskaaksi, kun luonto tekee kepposia eikä se ovulaatio ole aina niin just laskujen mukaan.

Oikein käytettynä kondomi on luotettava.

[QUOTE="vieras";26482875]Kuinka moni kondominkäyttäjä voi rehellisesti sanoa, että on kumia käytetty joka ikinen kerta? Se kun monesti unohtuu ja olen ymmärtänyt, että aika moni käyttää "varmoja päiviä" ja tärppipäivinä sitten vain kondomia. Sellaisesta voi napsahtaakin raskaaksi, kun luonto tekee kepposia eikä se ovulaatio ole aina niin just laskujen mukaan.

Oikein käytettynä kondomi on luotettava.[/QUOTE]
Ihan joka kerta ja täysin oikein käytettiin. Me mitään idiootteja sentään olla...

Ja ei, ei kondomi siltikään 100% varma ole. Vain 97-98%. Eli joillain se pettää väkisinkin.

kupiton
[QUOTE="vieras";26482875]Kuinka moni kondominkäyttäjä voi rehellisesti sanoa, että on kumia käytetty joka ikinen kerta? Se kun monesti unohtuu ja olen ymmärtänyt, että aika moni käyttää "varmoja päiviä" ja tärppipäivinä sitten vain kondomia. Sellaisesta voi napsahtaakin raskaaksi, kun luonto tekee kepposia eikä se ovulaatio ole aina niin just laskujen mukaan.

Oikein käytettynä kondomi on luotettava.[/QUOTE]

Eipä tulis mieleenkään edes kokeilla mitään varmoja päiviä tai muutenkaan leikkiä asialla. Se kun ihan varmasti nasahtas, just sillä kertaa testi plussaks.

"..."
Nyt on ollut käytössä 2kk 5 vuoden e-pillereiden syömisen jälkeen. Olen kokenut luotettavaksi. Joskus nuorempana (15-17v) seurustelin puolisentoista vuotta pojan kanssa ja kondomia käytettiin. Ja oltiin kuin puput ;) Meidän suvussa äidin puolella naiset raskautuneet heti ensimmäisestä yrittämästä.
Oikein käytettynä luotan kyllä kondomiin.

Yhteistyössä