Luotatko puolisoosi ihan täysin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Tottakai puolisoon täytyy siis voida luottaa kun esim. menee naimisiin, mutta oletko ihan 100% varma että olette aina yhdessä ja ettei puoliso koskaan pettäisi sinua millään tavalla?
 
Ei, en voi sanoa että luottaisin siihen että ollaan aina yhdessä. Ainahan voi jommalle kummalle sattua jotain. Mutta hetkeäkään en ole ikinä epäillyt puolison uskollisuutta, enkä sitä tule koskaan kyseenalaistamaankaan.
 
"Vieras"
En, mun isä on sanonut mulle että koskaan ei voi keneenkään luottaa 100% ja näin uskon asian olevan. Luotan mieheeni, enkä usko että hän minua pettäisi/satuttaisi/loukkaisi, mutta se mahdollisuus on kuitenkin aina olemassa vaikkaki kuin pienenä hyvänsä, elämästä kun ei ikinä tiedä.

En pitänyt itseäni ihmisenä, joka pettää mutta niinpä vain pitkään jatkuneen huonon suhteen lussa niin tein.
 
Mikään asia tässä elämässä ei ole 100% varmaa, paitsi kuolema.

Mutta luotan kyllä siihen, että halutessamme saamme suhteen toimimaan koko loppuelämämme ajan. Ja luotan täysin siihen, ettei mieheni petä minua. Se ei tarkoita sitä, etteikö niin voisi käydä (vaikken pidä sitä todennäköisenä) vaan sitä, että niin pitkään luotan, kunnes mies antaa aihetta olla luottamatta.

Jos en luottaisi miehen uskollisuuteen, en hänen kanssansa olisi ja eläisi. Kyllä suhteessa pitää perusluottamus olla kunnossa, jotta siinä suhteessa kannattaa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas ja pia
"Vieras"
Mä luotan mieheeni siinä ettei ikinä mua tahallisesti tahtoisi loukata tavoilla, joiden tietää mua varmasti loukkaavan. En hetkeäkään kuvittele esimerkiksi varmaksi tietäväni mitä siellä poikien laivareissuilla tai kuukauden työkomennuksilla tapahtuu - enkä haluakaan. Mutta kotiin tullaan aina lahjojen kera ollen oma ihana itsensä ja se riittää mulle varsin hyvin. ;)
 
pia
Olipa kiva huomata kun tätä rupesin oikein miettimään, että kaikesta tapahtuneesta huolimatta tällähetkellä luotan täysin !

Virheistä voi oppia ja luottamus menee jos on mennäkseen, samoja virheitä en uudestaan anteeksi antaisi, sitten se olisi menoa jo!
 
"vieras"
Ei, en voi sanoa että luottaisin siihen että ollaan aina yhdessä. Ainahan voi jommalle kummalle sattua jotain. Mutta hetkeäkään en ole ikinä epäillyt puolison uskollisuutta, enkä sitä tule koskaan kyseenalaistamaankaan.
Peesi tälle, koskaan ei voi tietää mitä elämässä tulee vastaan, eli yhdessäpysymistä kyllä toivon, mutta tuskin kukaan voi 100%:sti luottaa.

Uskollisuuteen taas luotan 100%:sti :)
 
hmph
En todellakaan luota. :(
En luota yhteenkään mieheen pätkääkään, kaikki, myös ne parhaimmat perheelliset isukit nussisivat ketä tahansa vastaantulevaa naista. Tulipa taasen sekin todettua. :(
 

Yhteistyössä