Luotatko puolisoosi ihan täysin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
..
en luota yhteenkään ihmiseen sataprosenttisesti. Ei oo toistaiseksi ollut syytä epäillä puolisoa mistään, mutta eihän se takaa etteikö joskus tulevaisuudessa jotain tapahtuisi.Tosin en jaksa tuhlata aikaani tommosen miettimiseen, so far so good ja jos aihetta tulee niin käsitellään ne asiat sitten
 
"vieras"
Jaah. Luotan kyllä mieheeni 100%, mutta ihan yhtä suuri luotto ei ole elämään. Joten jos minusta aivovaurion seurauksena tulee sadistinen ja sairas tyranni, saan nyrkkeilysäkin kokoisen kasvaimen naamaani ja etäännyn puolisostani kaikilla mahdollisilla tavoilla, niin pidän mahdollisena, että mieheni sitä 10 vuotta katsottuaan tilaisuuden tullen tuntisi kiusausta lähteä kahville vieraan naisen kanssa ja jakaa hänen kanssaan ehkä asioita, jotka aiemmin olisi katsottu kuuluvan vain parisuhteeseen.

Mutta luotan siihen, että ellei mitään radikaalia tapahdu (aloitan seksisuhteen lampaan kanssa tai suolistan hänen äitinsä?), mieheni rakastaa minua, haluaa jakaa elämän kanssani eikä tahallisesti minua satuta.
 
Ei kenestäkään voi olla 100% varma. Mutta luotan kyllä kunnes toisin todistetaan.
En voi vannoa että olemme ainiaan yhdessä vaikka sitä toivonkin. En myöskään usko että mieheni pettäisi, mutten voi siitäkään mennä takuuseen.
Siihen luotan ettei mies koskaan jättäisi minua pulaan, hän tulisi auttamaan tilanteessa kuin tilanteessa, minne tahansa. Luotan hänen rakkauteensa ja nautin elämästä hänen kanssaan.
Meillä on perintöneuvottelut käynnissä ja viikonloppuna isäni minulle ääneen mietti että "te ette varmastikaan ole eri teille lähdössä". Totesin että en usko ainakaan. Mieheni sanoi siihen että "En usko että meidän liittoa mikään horjuttaisi". Tuli ihana olo. Hän ajattelee samoin kuin minä.
 
lucifer
Sitä olen miettinyt tässä useampaankin otteeseen. : /
Oma ukkoni siis ei ole jäänyt kiinni mistään vilpistä, mutta yksi tuttuni mies kävi kiinni...

Kai sitä elelee ja toivoo, ettei oma jää kiinni mistään.
miehen kavereista suurin osa on ns. pelimiehiä eli naivat aina kun mahdollista ja pettävät puolisoitaan, mutta silti ei ole tullut mieleenikään että mieheni toimisi samoin vaikka heidän kanssaan liikkuukin.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"vieras"
En todellakaan luota. :(
En luota yhteenkään mieheen pätkääkään, kaikki, myös ne parhaimmat perheelliset isukit nussisivat ketä tahansa vastaantulevaa naista. Tulipa taasen sekin todettua. :(
Tämä ei pidä paikkaansa, vaikka sulla on näköjään huono mäihä käynytkin. Kuspäitä siellä joukossa on, mutta niiden kanssa ei kannatakaan alkaa vehdata. Ja jos te sanotte, että kun ei toisesta voi tietää, niin omalla käytöksellään voi edes vähän ennakoida;
-älä ota itsellesi miestä, joka on aikaisemmin pettänyt
-älä ota itsellesi miestä, jos suhteenne alkaa siten että mies pettää kumppaniaan
-älä pysy suhteessa miehen kanssa, joka pettää kerran. Tulee luultavasti tapauksen toistamaan.
 

Yhteistyössä