Täällä myös luomu plussa ja iihan tuore sellanen. Ikää on 41v ja huh olo on tällanen :/ :xmas: :heart:
Melkein sama tarina kuin syystyttösellä, exän kanssa mullakin kaksi tyttöä ja ilman ehkäisyä oltiin vuosia ilman tulosta. Nykyisen miehen kanssa päätettiin alkaa yrittämään marraskuussa 08 ( hormonikierukka veke) ja testi plussaa maaliskuun alussa. =)Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen::wave:
Ex-miehen kanssa ei tärpännyt 14 vuoteen, vaikka meillä on kaksi yhteistä lasta entuudestaan. Tapasin nykyisen mieheni kevätkesästä 2006 ja yllätyksekseni huomasin jo ennen joulua olevani raskaana. Olin tuolloin 43v. ja kaikki meni todella hienosti. Tyttö tuli! :heart:
auraleo..voi miten ihuna kuulla tuollaisesta pylläristä - Onnea kovasti!:flower:Itselleni kävi varsinainen yllätysraskaus. Olen 44 v ja tulin raskaaksi e-pillereiden käytöstä huolimatta. Tämä on todellinen ihme, sillä aiemmat lapseni (20 ja 19 v) ovat molemmat saaneet alkunsa hormoniavusteisesti.
Päädyin jo kertaalleen aborttiratkaisuun, kun ajattelin olevani liian vanha. Mutta viime metreillä en sitten pystynyt siihen ja päätin, että vauva saa tulla jos on terve. Nyt sitten jännittyneenä odottelen lapsivesitutkimuksen tuloksia ensi viikolla. Ultrassa kaikki liki 16 viikkoisella vauvanalulla näytti lääkärin mukaan olevan paikallaan. Ja oli aivan käsittämättömän hieno kokemus katsella sellaista 4D kuvaa, jossa se pieni olento heilutti käsiään ja jalkojaan ja puski päätään istukkaa vasten.
Voin kyllä myös sanoa, että uutisen kertominen oli ja on vieläkin todella vaikeaa. Suhteeni on toisella puolella maailmaa ja sen kestävyyteen ei kukaan usko ja itse olen aina vannonut, etten ikinä enää tee lapsia. Varsinkin jännitin 20 v tyttärelle kertomista, sillä tällaiset jutut yleensä pitäisi tapahtua äidin ja tyttären välillä toisin päin . No joka tapauksesa aikuiset lapseni ottivat asian hienosti, kuten myös läheiset ystäväni. Silti edelleen joka hetki ihmettelen itseäni ja tätä pientä ihmettä vatsassani, joka pyöristää sitä jotenkin hellyttävästi. Minä matkusteleva, urasuuntautunut, kylmänkovana pidetty jääräpää olen aivan myyty ajatuksesta alkaa taas äidiksi ja kasvattaa maailmaan pieni ihmisenalku.
Kappas; "mukavaa" tuo hoitohenkilökunta... : /39v aloin odottaa ja 40v sain ja sain sairaalassa kuulla olevani vanha. Olen kuitenkin .nyt onnellinen puolivuotiaan äiti