Lunacy sioux

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vuosimallia 1971? :o
Mä oon kuvitellut LC:tä paaaaljon nuoremmaksi :D , ja siis nimenomaan näkemieni kuvien perusteella.
Ja pakko sanoa, että se kuva, mikä sulla on Facebookissa profiilikuvana, on nätti kuin mikä. Nätti äiti ja ihana pikkuinen tyttö (ja jos se on poika, niin pyydän syvästi anteeksi :ashamed: ).

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mä oon kuvitellut LC:tä paaaaljon nuoremmaksi :D , ja siis nimenomaan näkemieni kuvien perusteella.
Ja pakko sanoa, että se kuva, mikä sulla on Facebookissa profiilikuvana, on nätti kuin mikä. Nätti äiti ja ihana pikkuinen tyttö (ja jos se on poika, niin pyydän syvästi anteeksi :ashamed: ).

Mä olen vaihtanut jo kuvan, mutta tarkotat varmaan meidän neitiä :D Tyttöhän se.

Alkuperäinen kirjoittaja fuu:
Sanonpa vaan, ettei uskoisi että olet vm. 71. Olet niin nuorekas. Ja nättikin :)

Siis onko vm. 71 oikeasti vanha????
No, onneksi mun mieskin on sitten edes nätti ja nuorekas, ettei siitä huomaa, että on oikeasti jo vanhus.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:

Mä olen vaihtanut jo kuvan, mutta tarkotat varmaan meidän neitiä :D Tyttöhän se.

Ihan tyttö hän minunkin mielestäni on, mutta nykyään toiset laittaa pojillekin saparot joten on pakko olla poliittisesti korrekti, eikä asettaa lasta sukupuolimuottiin ulkoisten seikkojen perusteella, tai jotain :D
On muuten tyttö ihan nimensä näköinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sanonpa vaan, ettei uskoisi että olet vm. 71. Olet niin nuorekas. Ja nättikin :)

No, onneksi mun mieskin on sitten edes nätti ja nuorekas, ettei siitä huomaa, että on oikeasti jo vanhus.

Kyllä vm 71 on jo keski-ikäinen :ashamed: :snotty:
No höpö höpö, viiskymppiset vasta.

Ihan tyttö hän minunkin mielestäni on, mutta nykyään toiset laittaa pojillekin saparot joten on pakko olla poliittisesti korrekti, eikä asettaa lasta sukupuolimuottiin ulkoisten seikkojen perusteella, tai jotain :D
On muuten tyttö ihan nimensä näköinen :)

Meillä joskus pojukin haluaa "peppikampauksen" eli saparot
:D Mutta enimmäkseen se on tytön heiniä.

Kyllä vm 71 on jo keski-ikäinen :ashamed: :snotty:
No höpö höpö, viiskymppiset vasta.

Meinaatko että ihmiset elää keskimäärin sata vuotiaiksi :o

No en minäkään. Palo siihen mummoon käämit
:ashamed:

:laugh: :laugh: me vähän naurettiin sille ku jäätiin bussista.
En mä muuta ku piti hiukan korottaa pojalle ääntä, oli kaks tuntia koitellu mun hermoja ja sitte sekin alko menettää hermoa siihen samaan mummoon ja piti sanoo että älä huuda...

kissamami on vielä yhtenä kappaleena

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Ai mää vai?
Kuvat hämää :)

Ei hämää. Mä olen nähnyt sut. B)

Meil on tääl niin hämärää, se hämää :whistle:
Hönö tänään alko muisteleen "kuinka kivaa oli sen isomman pojan kanssa heitellä parvekkeelta ilmapalloja pihalle. Silloin kun se isompi poika ja pienempi tyttö oli kylässä" :D Oiskohan nimimuistissa hiomisen varaa ;)

Jaa, häiriköivä seniorikansalainen on osunut teidän kanssa samaan bussiin :laugh:

Mäkin avauduin yhdelle sellaiselle pari päivää sitten. En bussissa, vaan kävelytiellä. Mummo oli sitä mieltä, että lapset ei saa juosta kevyen liikenteen väylällä (reunassa, ei keskellä eikä kenenkään tiellä ) eivätkä he saa hihkua ilosta. Hiljaa pitää olla. Olin eri mieltä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
No en minäkään. Palo siihen mummoon käämit
:ashamed:

:laugh: :laugh: me vähän naurettiin sille ku jäätiin bussista.
En mä muuta ku piti hiukan korottaa pojalle ääntä, oli kaks tuntia koitellu mun hermoja ja sitte sekin alko menettää hermoa siihen samaan mummoon ja piti sanoo että älä huuda...

Mä inhoon matkustaa noiden kärryjen kanssa kun niissä jarrut ei pelitä kunnolla. Ja sitten joku mummo tulee aukomaan turpaansa kun muutenkin on hermot kireellä.
:whistle:
Otaksun et tekin olitte citaris. Siel alko jo keittämään kun mummot jyräs ostoskärryillä rattaita tieltään :kieh:

Hönö tänään alko muisteleen "kuinka kivaa oli sen isomman pojan kanssa heitellä parvekkeelta ilmapalloja pihalle. Silloin kun se isompi poika ja pienempi tyttö oli kylässä" :D Oiskohan nimimuistissa hiomisen varaa ;)

Mut olen mä nähnyt sut siellä kahviosysteemissäkin mikä oli joskus Koskarissa. Siellä oli valoisaa. Että älä selitä. :p

Otus muisti pitkään myös tuon ilmapallojutun. :D Kertoili sitä kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Mut olen mä nähnyt sut siellä kahviosysteemissäkin mikä oli joskus Koskarissa. Siellä oli valoisaa. Että älä selitä. :p

Otus muisti pitkään myös tuon ilmapallojutun. :D Kertoili sitä kaikille.

Joo mut mä oli silloin viel nuori

:whistle:
Mut koitetaanko sopia sitä tapaamista?
Ens viikol ti ja ke ei sovi.