Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä haluan pussikaljalle Pintelinin, Lunaticin ja Fjongan kans B) Mukaan remmiin myös cothis, KKK, kipinäsääri ja Vispilä. Lisätään mielenkiintoa lisäämällä sakkiin tytsi, Sörhis ja Emilyn.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Mä haluan pussikaljalle Pintelinin, Lunaticin ja Fjongan kans B) Mukaan remmiin myös cothis, KKK, kipinäsääri ja Vispilä. Lisätään mielenkiintoa lisäämällä sakkiin tytsi, Sörhis ja Emilyn.
Mä voisin tulla kanssa sekoittamaan soppaa![]()
Voin tarjota ekat,onhan mulla rahaa,nääs![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:no ois tarkotus tavata kyllä q-kuppi ja turkilmas. niin ja tietty plääh ja honostooppari myös. ja kangasajuruohon kanssa on jo treffit waynesiin kuhan se ekaks aukiaa![]()
joku muu oli kanssa viellä.... vitsi mie en muista tännään yhtikäs mittään... migreeni vaivannu...
ai joo, a shadieeyah, pastori, peikkis ja keittis, sekä haaskalintu ja sudenkorento ois kiva kanssa tavata.
sori jos mie unohin tästä listalta jonku.... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu::hug:
Mä olen tässä jo tutustunutkin yhteen palstalaiseen ja varmaan treffataankin joku kerta tässä. Siiperi my darling.. :hug: :heart:
Lisäksi myös fjonga, Juures Suikale, Keittis, Nyynä ja moni muukin vaikuttaa tutustumisen arvoisilta. Fjongan kanssa on tullu jubailtuakin jonkusen verran.
Mutta sitten on myös sellaisia palstalaisia, joihin en sinänsä tahtoisi tutustua mutta hengailla kärpäsenä katon rajassa seuraamassa niiden touhuja..Heidät jätän nyt mainitsematta.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Enköhän mäkin olis jotakuinkin valmis lähtemään kaljalle kenen kanssa tahansa!No ei vaan,en oo kovin moneen täällä pahemmin tutustunut.Joka päivä täällä käyn,mut on niin paljon muka kaikkee.. :/ Mut YV:t ja uudet ystävät on aina tervetulleita! :wave:
Niin joo,oon mä marraskuu0104:n kanssa käynyt siiterillä ja lasten kans käytiin kerran jätskillä =) Mahtaako hänkään enää palstailla,ei oo näkynyt :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Enköhän mäkin olis jotakuinkin valmis lähtemään kaljalle kenen kanssa tahansa!No ei vaan,en oo kovin moneen täällä pahemmin tutustunut.Joka päivä täällä käyn,mut on niin paljon muka kaikkee.. :/ Mut YV:t ja uudet ystävät on aina tervetulleita! :wave:
Niin joo,oon mä marraskuu0104:n kanssa käynyt siiterillä ja lasten kans käytiin kerran jätskillä =) Mahtaako hänkään enää palstailla,ei oo näkynyt :/
Viimeksi kirjautunut
11.04.2008 klo 21.59