Keneen palstalaiseen tahtoisit tutustua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No Hölmölän-Iita tietty... Tai siis mehän on tunnettu jo seittemisen vuotta, mutta ei olla koskaan nähty :)
Nibbler vaikuttaa todella mukavalta tyypiltä...
ViuhVauh myös :)
Keittiönoita
Aurinkokunta...

No jaa.. hmmmm... tosiaan, pintelin olis kiva tavata.. samoin keittis ja helmi-kana. helmis onkin mun mese listoilla ja joskus ollaan juteltu, mut koskaan en oo tavannu.. Nytkypyllyn ja Miia78:n olenkin tavannut :)

no ois tarkotus tavata kyllä q-kuppi ja turkilmas. niin ja tietty plääh ja honostooppari myös. ja kangasajuruohon kanssa on jo treffit waynesiin kuhan se ekaks aukiaa :D

joku muu oli kanssa viellä.... vitsi mie en muista tännään yhtikäs mittään... migreeni vaivannu...

ai joo, a shadieeyah, pastori, peikkis ja keittis, sekä haaskalintu ja sudenkorento ois kiva kanssa tavata.

sori jos mie unohin tästä listalta jonku.... :ashamed:

olkaa hyvät ystävät varovaisia sen kans kehen haluatte tutustua ja kehen ette. Mie aikanaan tutustuin erääseen ja siitä seurasi vuosien painajainen. Alkuun niin mukava ja sitten...Kaipa mie joskus toivun.

Alkuperäinen kirjoittaja Mutteri:
No jaa.. hmmmm... tosiaan, pintelin olis kiva tavata.. samoin keittis ja helmi-kana. helmis onkin mun mese listoilla ja joskus ollaan juteltu, mut koskaan en oo tavannu.. Nytkypyllyn ja Miia78:n olenkin tavannut :)

Ja mut oot tavannu Nytkypyllyn luona :D

Aika monta oon tavannut, mutta cothiksen, jenmon ja kaikki mussut tahtoisin vielä tavata.
Ja sit on tietty näitä jotka olen jo tavannut, mutta olisi kiva tavata uudestaankin.

Mennään vaan ryyppäämään kaikki joskus.
b010.gif

Mä olen sitten eka joka ei välitä tutustua keneenkään... Mulle tää on ihan virtuaalihommaa ja oikeat ystävät on sitten ihan elävästä elämästä. En koe kaipaavani palstatuttavia.

Yhteistyössä