Lumia vai Jadessa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiskä_
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä myös tyttö nimeltä Jadessa.Sukunimi ei suomalainen ja muutenkin ihastuttiin tuohon nimeen ihan täysin.Monesti oon saanu p***aa niskaan täällä,kun oon omien lasten nimet johonki nimiketjuun laittanut,mutta eipä haittaa. :) Lumia on mun mielestä myös kaunis nimi!

[QUOTE="Heh";22938872]Ja noi kaks nimee on susta ruotsinkielisesti sointuvia? :D[/QUOTE]

me tykästyttiin näihin nimiin.missä lukee,että nimen pitää olla joku börje tai helga jos on ruotsinkielinen ja kyllikki tai uuno jos suomenkielinen??

Mun mielestä molemmat nimet on kauniita, mutta Jadessan äitinä oon saanu tottua siihen, että sitä nimeä netissä haukutaan.. Livenä moni kehunut tosi kauniiksi nimeksi. Näistä kummastakin nimestä varmaan tykkää vähän samantyyliset ihmiset, ja ne jotka inhoo näitä "ylihienoja lähiönimiä" antavat itse jotain tosi perusnimiä lapsilleen..

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä_;22938916:
me tykästyttiin näihin nimiin.missä lukee,että nimen pitää olla joku börje tai helga jos on ruotsinkielinen ja kyllikki tai uuno jos suomenkielinen??

Sulla on jotenkin kapea käsitys olemassa olevista nimistä, mutta anna toki tytöllesi nimeksi juuri sellainen, mistä te tykkäätte.

Kylläpä on taas typeriä kommentteja. Ite oon sitä mieltä, et Lumia on noista kauniimpi. Itsekin kaksikielinen olen ja molemmat sopii myös hyvin ruotsalaiseen suuhun. Tuntuu siltä, et ihan liian monella täällä on joku patoutuma mikä pitää sit saada purkaa olemalla muille ilkeä. Eihän tässä kysytty ovatko nimet teidän mielestä kauniita, vaan kumpi teistä olisi parempi näistä kahdesta.

Yhteistyössä