"LULLATTAVA" Vauva...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nenna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nenna"

Vieras
Ihan vain tämmönen pikkanen kysymys että onko teijän muitten vaavit ollu ns.lullattavia eli kun ulkona vaunuissa nukkuu niin saa käydä sata kertaa lykkimässä vaunuja että uni taas jatkuu? Tämä meijän uusin tulokas (herra 2,5kk vanha) on tämmönen. Välillä kyllä vetää unensa kertaakaan heräämättä ulkona mutta useimmiten saa käydä vaunuja heiluttelemassa ja taas uni jatkuu. Yöt nukkuu hyvin, syöden 2 kertaa. Mutta mikähän siinä on että itkeskelee hetkittäin,silmät tosin ummessa. Mielestäni vauvalla on sopivasti vaatetta (ei liian kuuma eikä kylmä) ja oon noiden vaatteidenkin kanssa vekslaillu jos johtuis siitä että oon pukenu "väärin" mutta en kyllä usko niistä johtuvan. On tarpeeksi väsynyt kun laitan ulos ja tässäkin oon kokeillu sitä että on "sopivasti" väsyny ja "yliväsyny" kun ulos laitan, kummallakaan ei tunnu olevan vaikutusta tähän heräilyyn. Sisällä ei nuku kuin hetken torkkuja että siinä mielessä nukkuu ulkona paljon paremmin päiväunensa. Oiskohan tämä joku ohimenevä vaihe? siis eihän tämä raskasta ole ja kyllähän tämä mamma lullailee mutta ei pysty suurempia suunnitella tekevänsä herran unien aikana kun kaikki keskeytyy lähes joka kerta :o) Mutta kuten eellä sanoin niin välillä tempasee pitkät pätkät heräämättä (tämä tosin harvinaista) Onko teillä muilla ollu tämmösiä nukkujia ja oisko vinkkiä miten nukkuis heräämättä?

se ei oo vielä oppinut siirtymään univaiheesta toiseen ilman toisen ihmisen läsnäoloa. Ei kai siinä varmaan muuta sen kummempaa oo. Ajan kanssa korjaantuu, tai ainakin luulisin niin.

[QUOTE="mä";23507554]se ei oo vielä oppinut siirtymään univaiheesta toiseen ilman toisen ihmisen läsnäoloa. Ei kai siinä varmaan muuta sen kummempaa oo. Ajan kanssa korjaantuu, tai ainakin luulisin niin.[/QUOTE]

kiitos sulle...tuota se vois ollakkin....

Yhteistyössä