siis kyllä meni äitini äskeisellä vierailulla taas hermot! sille on jotenkin ylitsepääsemätön ongelma kun tuo meidän vajaa 5kuinen ei nuku vaunuissa ulkona! se ei vaan nuku. jos mä sen laitan niin 10 min välein pitää olla siellä 10min heiluttamassa ja tuun sisällle ja heti kohta taas sama.
oon kokeillu eri vaatekerroilla ym mutta ei se vaan siellä saa nukuttua!
ei kyllä mikään paras nukkuja sisälläkään mutta nukkuu kuitenkin rauhallisemmin.
no, äitilleni tää on hirveä dilemma. jauhaa tästä joka kerta, antaa mulle hirveät morkkikset että oon huono ja surkea kun en saa lastani nukkumaan ulkona. kun kaikkien muidenkin vauvat nukkuu ulkona!
tosta nyt sit tulee varmaa joku saatananpalvoja vähintään kerta ei sit nukkunu vauvana ulkona :/
oon kokeillu eri vaatekerroilla ym mutta ei se vaan siellä saa nukuttua!
ei kyllä mikään paras nukkuja sisälläkään mutta nukkuu kuitenkin rauhallisemmin.
no, äitilleni tää on hirveä dilemma. jauhaa tästä joka kerta, antaa mulle hirveät morkkikset että oon huono ja surkea kun en saa lastani nukkumaan ulkona. kun kaikkien muidenkin vauvat nukkuu ulkona!
tosta nyt sit tulee varmaa joku saatananpalvoja vähintään kerta ei sit nukkunu vauvana ulkona :/