"Luksuslaukku" on nolo ja ruma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mun mielestä suurin osa ylihintavista käsilaukuista on rumia. Ainakin kaikki ne, joiden kuosi toistaa laukun merkkiä. Kaameita. Onko ne oikeasti jonkun mielestä nättejä, vai onko se hintalappu ainut "hieno" asia?

Turha huudella. Minulla olisi kyllä varaa ostaa 500 egen laukku. Mut ne on rumia, ja toiseks ylikallis laukku kertoo mun mielestä, et omistajalla on laukun mentävä kolo itsetunnossa.

No en kyllä ihan noinkaan sanois että kaikki on rumia, osa on ja osa on tosi upeita. Vuittonit on mun mielestä tosi rumia enkä itse käyttäis. Itellä on yks lahjaks saatu merkkilaukku ja se on aivan ihana mutta en itse vois laittaa isoa rahasummaa ostaakseni laukun. Mutta jos olisin paremmin varoissani niin ostaisin hyvännäköisen laukun hinnasta riippumatta.

hmm... onhan ne aika huomiota herättäviä. eli samaan aikaan vaatteet pitää olla aika klassiset/neutraalit.

jos haluaa pukeutua huomiota herättävästi + käyttää tälläistä "logolaukkua" niin onhan se aikamoinen soppa. esteettisesti....

mutta onhan kalliita laukkuja yksinkertaisina ja kauniitakin =)

Mulla on Lois Vuitton kuosinen lompakko. Ei ole aito, mutta käytän koska sain sen lahjaksi ja on tosi kätevä. Minusta se kuosi on kiva.

Luksuslaukkujakin on kyllä niin erilaisia että aika paha sanoa ettei tykkää yhdestäkään. Ja minä kyllä kehtaan myöntää etten välttämättä edes huomaisi jonkun kantavan luksuslaukkua, ne kun ovat usein miten aika klasisen mallisia niin etteivät tietämättömän silmiin edes pistä. Esim kelly- laukku on hyvin tavallisen näköinen ja saman tyylisiä laukkuja on joka naisella.

Must ainaki se yks laukku on ihan hirvee sellanen ruskee en nyt muista merkkia joku Vlla alkava, mut hyi. En ottais sellasta vaikka joku antais ilmatteeks.

Mut jos joku tekis jonku oikeen ihanan rock laukun nii ehka voisin ostaa ellen sais samanlaista tai hienompaa edullisemmin. En todellakaan nae syyta miks kayttaisin laukkuun satoja.

näin kaupassa olevalla tyypillä semmosen pinkin "käärmeennahkakuvioisen" ison Guessin laukun, siitä en tykänyt. En tiedä, oliko aito vai kopio. Oon nähnyt myös hienoja. Silläkin on merkitystä, miten tuo laukun kantaja on pukeutunut. Esimerkiksi toi pinkki laukku ei oikein sopinut yhteen vihreevalkoisen tuulitakin ja nappiverkkareiden kanssa.

näin joulun alla kannattaa suosia suomalaistakin, käykääs kattoon Lumi Accessories laukut ja lompakot! Kauniita, käytännöllisiä ja hintakin on kohdallaan, ja on muuten taatusti hyvin tehty. Olin viikon Dublinissa ja nämä laukut komeili siellä aika monen naisen kainalossa, kaupassakin siellä muiden huippumerkkien joukossa. Guessit näyttivät näiden vieressä kauheilta muovikötöstyksiltä, vaikka kai nahkaa osa onkin. Mieluummin ostan kalliin, hyvänlaatuisen ja kotimaisen jos mahdollista, ja loput liikenevät rahat menee matkusteluun. SE lämmittää mieltä, riistohintainen tavara ei.

Mitä tolla feikkilaukulla muuten tarkoitetaan?!? Onko se esim. samannäköinen kopio LV laukusta ja muista tunnetuista merkeistä?!?

Mihin luokitellaan "tavallisten" kauppojen laukut? Kuten H&M, Seppälä jne. ?!? Ku eihän ne ole feikkejä vaan kaupan omia malleja?!

Oon snadisti samaa mieltä kuin aloittaja, mutta on niitä kauniitakin merkkilaukkuja. Mutta kopiokassit ne vasta kaameita onkin!
Eniwei, meinasin tiputtaa viime viikolla silimät päästäni, kun stocakalle menin laukkuja katsomaan ja näin ihanan nahkalaukun - no se oli burberryn ja hinta oli 1200e...! Tsiisös, yhdestä laukusta en ikinä maksaisi niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmärryksensydän:
Mitä tolla feikkilaukulla muuten tarkoitetaan?!? Onko se esim. samannäköinen kopio LV laukusta ja muista tunnetuista merkeistä?!?

Mihin luokitellaan "tavallisten" kauppojen laukut? Kuten H&M, Seppälä jne. ?!? Ku eihän ne ole feikkejä vaan kaupan omia malleja?!

No feikkilaukut on just niitä "kun ei oo varaa ostaa oikeeta LV-laukkua tai guessia, mutta on kuitenkin pakko saada semmonen..." Sit noi henkkamaukan laukut on vaan laukkuja... ;)

Minä näen itse merkkilaukun sellaisena keski-ikäisten juttuna. :D
En tunne ketään alle 30v. joka omistaisi jonkun merkkilaukun, näitä 40+ matameita kylläkin.
Osa ikäisistäni ei edes käytä laukkua tai sitten hyvin pientä ja vaatimatonta. Kaikki merkkilaukut mitä olen nähnyt on sellaisia aika isoja - tosin mahtuisihan niihin hyvin vaippoja ja tuttipulloja ;)

Minä löysin ihanan laukun ja oli kallis, mutta minulle tuntematon tekijä(claudio ferrici). Piti saada vaikka meni satoja euroja. Vuittonit on minusta karseen näköisiä. Ostan kalliin jos käytännöllinen ja menetän sille sydämeni.

Yhteistyössä