3
3lapsenäiti
Vieras
Mun poika on nyt ysillä ja se on varsinkin yläasteella ollut tosi hyvä koulussa, etenkin mieliaineissaan. Koko ajan ollut menossa lukioon, mutta nyt yhtäkkiä alkanut pohtia amista. Melkein kaikki pojat hänen luokaltaan menee amikseen ja jotenkin tuntuu, että kyllähän sitäkin kautta pääsee eteenpäin. Lisäksi pojalla on yksi hyvä kaveri (hänen serkkunsa myös). Tämä poika kävi amiksen ja pääsi heti aika hyväpalkkaiseen hommaan. Poikaan on tehnyt vaikutuksen kun nyt 20v tyyppi ajelee hienolla autolla ja muutenkin kotona on pelit ja vehkeet viimeisen päälle. Lukiolainen aloittelee tossa iässä vähintään viiden vuoden koulutusta eläen todella niukasti.
Mä haluun, että poika saa päättää ite. Mutta mua harmittaa kun hän on niin suuntautunut muilla tavoin. Ei hän oo ees koskaan ollut kiinnostunut mopoista, autoista sun muista pahemmin. Seuraa yhteiskuntaa jne. Mutta joku on alkanut kääntää hänen päätään. No ei se amis mikään katastrofi olis, mutta jotenkin musta tuntuu, että se ei sopis hänelle. Mitä ootte mieltä?
Mä haluun, että poika saa päättää ite. Mutta mua harmittaa kun hän on niin suuntautunut muilla tavoin. Ei hän oo ees koskaan ollut kiinnostunut mopoista, autoista sun muista pahemmin. Seuraa yhteiskuntaa jne. Mutta joku on alkanut kääntää hänen päätään. No ei se amis mikään katastrofi olis, mutta jotenkin musta tuntuu, että se ei sopis hänelle. Mitä ootte mieltä?