Luitteko jo? Kamalaa :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kyynel"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27024199]Alkuperäistä lähdettä on muokattu, siksi ei löydy enää minkään linkin takaa. Iltasanomat taitaa olla lähde.[/QUOTE]

Lähde pitää laittaa aina, kuuluu ihan perusnettietikettiin.

Melko todennäköisesti joku on noille kahdelle tehnyt jotain samantyyppistä heidän ollessaan lapsi. Näillä jutuilla on tapana kulkea vanhemmalta lapselle.

Tää on osaksi totta.

Itselläni on omakohtainen kokemus.
Isäni pahoinpiteli minua pienenä, juoksin useasti metsään karuun. Olen saanut kokea remmit, koivuniemen herran, tukkapöllyt, seinään heittämiset.

Äitini pahoinpieli minua viimeeksi 14vuotiaana.
Kun isäni ja äiti erosivat, äitini uusi miesystävä jatkoi hekisellä väkivallalla, ikinä ei ollut mitään yksityistä, suihkuun kun menin, ovea ei saanut laittaaa edes lukkoon.
Onn4eksi tuo mies kuoli ja onnekis isäni on kuollut.
Kellekkään en uskaltanut kertoa koskaan, eikä kukaan puuttunut asiaan koskaan..

Itselläni on lapsia 3 ka kannan heitä kuin kukkaa kämmenellä ja varjelen.
Ei tulisi mieleenkään satuttaa omia lapsia tai antaa heille yhtä kurja lapsuus kuin itselläni oli.
Olen myös lastenhoitoalalla ollut töissä yli 20vuotta ja valitettavasti nähnyt työssäni myös kaltoinkohtelua.

Tuo tapaus oli niin järkyttvä kun luin sen iltiksen sivuilta , ei löydä sanoja edes. Voi pikkuinen mitä joutui kärsimään ja millätavalla elämän liekki sammui.

Toivotaan että kova tuomio tulee isälle että naisystävälle.

• Tykkää
Reactions: newbie
Sanattomaksi vetää, itsellä tuli itku uutista lukiessa. Ei teon tehneille ole maan päällä tarpeeksi kovaa rangaistusta olemassakaan ja Suomen lepoloma-vankilassa pääsevät varmaankin eristetylle osastolle hyysättäväksi,

Yhtä asiaa ihmettelen, miksi, oi miksi isä otti tytön luokseen asumaan, jos häntä noin paljon vihasi. Kuinka kukaan voi kohdella toista ihmistä ja vieläpä omaa lastaan noin julmasti, en pysty käsittämään. Jos huostaanottoa ei olisi purettu, tämä lapsi-parka olisi vielä hengissä.

[QUOTE="mie";27023636]

Kuten joku sanoi, toisaalta lapsen onni että on nyt pois. Toivottavasti jossain missä hänen on hyvä olla ja missä ei tarvitse pelätä. Lämpöisessä sylissä ja joku lohduttamassa. En usko jumalaan. Mutta tässä kohtaa toivon että lapsi on saannut toisen mahdollisuuden. Jossain missä häntä rakastetaan. Kauniita unia keijukainen.[/QUOTE]

En voi lakata itkemästä ja tällaiset kauniit sanat vaan pahentaa tilannetta. Minäkään en usko jumalaan, mutta samat mietteet kuin sinulla.

Alkuperäinen kirjoittaja tällästä;27024269:
Tää on osaksi totta.

Itselläni on omakohtainen kokemus.
Isäni pahoinpiteli minua pienenä, juoksin useasti metsään karuun. Olen saanut kokea remmit, koivuniemen herran, tukkapöllyt, seinään heittämiset.

Äitini pahoinpieli minua viimeeksi 14vuotiaana.
Kun isäni ja äiti erosivat, äitini uusi miesystävä jatkoi hekisellä väkivallalla, ikinä ei ollut mitään yksityistä, suihkuun kun menin, ovea ei saanut laittaaa edes lukkoon.
Onn4eksi tuo mies kuoli ja onnekis isäni on kuollut.
Kellekkään en uskaltanut kertoa koskaan, eikä kukaan puuttunut asiaan koskaan..

Itselläni on lapsia 3 ka kannan heitä kuin kukkaa kämmenellä ja varjelen.
Ei tulisi mieleenkään satuttaa omia lapsia tai antaa heille yhtä kurja lapsuus kuin itselläni oli.
Olen myös lastenhoitoalalla ollut töissä yli 20vuotta ja valitettavasti nähnyt työssäni myös kaltoinkohtelua.

Tuo tapaus oli niin järkyttvä kun luin sen iltiksen sivuilta , ei löydä sanoja edes. Voi pikkuinen mitä joutui kärsimään ja millätavalla elämän liekki sammui.

Toivotaan että kova tuomio tulee isälle että naisystävälle.

Ihana kuulla sinun selviytymistarina :heart: Voit olla ylpeä itsestäsi. Sinulla on ollut riittävästi järkeä ja ymmärrystä kasvaa itsenäisesti ajattelevaksi yksilöksi, ehkäpä joku aikuinenkin on ollut tukenasi vaikkei ehkä ole tiedostanut, kuinka suurissa ongelmissa kotona olit.
Tarkoitukseni ei tosiaan ollut yleistää, tässä surullisessa kaltoinkohdeltujen joukossa löytyy niitä, jotka ovat jostain saaneet tarvittavat voimavarat kasvamiseen ja kehittymiseen. Toivon, että valtaosa lukeutuu tuohon selviytyjiin.
Mutta valitettavasti on myös niitä, jotka jatkavat kotonaan opittuja käyttäytymismalleja. Eivät osaa hillitä raivoaan, ei tunne keinoja siihen. Jos on lapsena saanut joka virheestä turpaansa, niin miten sitä osaisi yhtäkkiä muuttaa opittua tapaa ja alkaakin keskustella?
Tällä en koita puolustella noita ihmishirviöitä. Eikä ole sanottua, että heillä olisi taustalla vaikea lapsuus, saattavat olla ihan yksinkertaisesti pahoja ihmisiä. Oli miten oli, mikään ei oikeuta tekemään tuollaista, ja valitettavasti mikään rangaistus ei ole riittävä. Tuo pieni tyttö ei ainoastaan kuollut murhattuna, hän eli koko 8-vuotisen elämänsä oloissa, joita ei toivoisi kenellekään.

No huhuh. Ei riitä sanat kuvailemaan miten hirveää. Kuinka kauan linnaa saavat, jos edes saavat? Vuoden, pari?. Sietäisi laittaa kyltit molemmille, missä lukee lapsentappaja ja sitten iloiisesti muiden vankien keskelle. Nämä pedot ei mitään suojelua tarvitse!

• Tykkää
Jo keväällä kun asia tapahtui, niin mulle tuli kamala olo tästä jutusta. Ja jotenkin tämä tapaus jäi vähemmälle huomiolle kun perhesurmia oli siihen aikaan monia.
Nyt kun luin uutisen taas tänään ja julma tekotapa selvisi, niin mulla tuli aivan kamala olo, eikä se ole hellittänyt. Tuntuu että kurkkua kuristaa ja henki salpautuu. NIIN vihainen ja raivoissani olen tytön lähipiirille. Ja yhteiskunnalle ja kaikille jotka kaltoinkohtelusta olivat selvillä.

• Tykkää
Sytytin tänään netissä kynttilän tytön muistolle.

enkeli%252B15.4gif.gif

Maan korvessa kulkevi lapsosen tie,
hänt' ihana enkeli kotihin vie.
Niin pitkä on matka, ei kotia näy
vaan ihana enkeli vierellä käy,
vaan ihana enkeli vierellä käy.

On pimeä korpi ja kivinen tie
ja usein se käytävä liukaskin lie.
Oi pianhan lapsonen langeta vois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois,
jos käsi ei enkelin kädessä ois.

Niin pitkä on matka, ei kotia näy
vaan ihana enkeli vierellä käy,
vaan ihana enkeli vierellä käy.

• Tykkää
Lapsia saa nussimalla lisää,mitä sitten.joka päivä kuolee satoja tuhansia ihmisiä.itkekää niitä idiootit.nälkän meneejoka päivä tuhansia eipä näy niistä avauksia jne

Aivan kamalaa, ei voi käsittää :'( Miten noin pahaa voi ollakaan olemassa. Ja se mitä hirveyksiä maailmassa tapahtuu, ei niitä voi ajatellakaan, liian hirveää kaikki tuollainen. :'((

Mulla on tosi tosi paha olla, itken koko ajan. Luin jutusta jo silloin kun se tapahtui, katsoin tytön kuvaa isän Facebookprofiilista jne. Eilen jo alkoi kamala olo kun luin, että syyte vaihtunut murhaksi. Olo on ollut todella ahdistunut tänään aamusta asti kun luin, miten kaikki lopulta tapahtui ja miten kammottava hirviömäinen kidutuskuolema tytöllä on ollut ja millaista tytön elämä oli viimeiset 2 kk. Ja mitä se on ollut sitä ennenkin jo. Huostassa oli turvassa, hetken.

Kävin jo nukkumaan, mutta en pysty nukkumaan. Oli pakko nousta ylös ja tulla nettiin. Itken koko ajan, kyyneleet valuu ja ahdistaa niin paljon. Tuntuu niin hirveältä tytön puolesta, miten ypöyksin hän on ollut noiden hirviöiden armoilla ja miten yksin kaikkinensa koko ajan. Ei kertonut kellekään. Hirveä raivo ja viha tällä hetkellä sossuja kohtaan, ne tekijät tahtoisin tappaa. Eläissäni en ole ajatellut väkivaltaisesti.

Tahtoisin vain ottaa sen tytön syliini ja luvata, että kukaan ei ikinä koskaan milloinkaan enää satuta häntä.

8-vuotiaan surma: Äiti yritti kaikkensa, mutta häntä ei uskottu

Julkaistu: 31.8.2012 6:07

Julmalla tavalla surmatun helsinkiläistytön äidin mukaan isä yritti kaikkensa, jotta äiti ei olisi tavannut Eerika-tyttöään.
Äiti sai tavata 8-vuotiasta tyttöä vain kahdesti kuussa kaksi tuntia kerrallaan valvotusti.

Tytön yksinhuoltajuus oli määrätty isälle kesällä 2010.

Äiti oli erittäin huolestunut havaitsemistaan mustelmista ja revityistä hiuksista. Hän ilmoitti havainnoistaan lastensuojeluun, mutta se ei johtanut mihinkään.

- Minua ei vain uskottu ja tuntui, että kaikessa he uskoivat isää, äiti sanoi poliisille.

Surmaamista seuraavalla viikolla oikeudessa olisi käsitelty tytön huoltajuutta.

Meripihan perhekodin työntekijät eivät tavanneet äitiä kertaakaan. He eivät myöskään kertoneet lapsesta äidille mitään, koska isä oli kieltänyt.

Kerran äiti meni tytön koululle kameran kanssa, koska hän halusi kuvata tytön leikeltyjä hiuksia. Opettajat eivät sallineet hänen tavata lasta.

Äiti kertoi esitutkinnassa, että hän oli jo pidempään pelännyt ja vaistonnut jotain kamalaa tapahtuvan.

- En voi käsittää, miksi heidän piti tappaa ihana pieni rakas tyttöni.

Ilta-Sanomille äiti kertoi torstain lehdessä, ettei tyttöä kuunneltu tarpeeksi.

- Hän ei halunnut mennä isän luo.

Tytön 35-vuotias isä ja 47-vuotias äitipuoli saivat torstaina syytteet murhasta. Molemmat kiistävät murhasyytteet ja heidät passitetaan seuraavaksi mielentilatutkimukseen.

IS

Ei ole ollut helppoa äidilläkään. Vaikka en tiedä kyllä taustoja mikä tuohon on johtanut.

Tää menee pahemmaksi koko ajan :'( Voi sitä pientä tyttörukkaa!
Mä en yhtään ihmettelisi, jos tässä on kyseessä seksuaalinen hyväksikäyttö isän vanhan tuomion huomioonottaen. Isä ei ole välittänyt tytöstä tuon taivaallista, halunnut vaan päästä toteuttamaan sairaita mielitekojaan. Selittäisi myös avovaimon inhon lasta kohtaan, jotain helvetin sairasta mustasukkaisuutta. Tyttö oli heille pelkkä väline. Hyi helvetti. Nää on pahempia ku Jammu-setä.

traaginen tapaus oli ,mutta se outoa että ihmset täällä suree ja tuomitsee väkivalllan ja tappamisen.silti toivovat kuolemaa ja väkivaltaa tekijöille.aika kaksinaismoraalista.juu en hyväksy valtionkaa tekemää murhaa eli kuolemantuomiota ja tässä tapauksessa tod.näkösesti henkisesti sairaita ihmisiä.

[QUOTE="vieras";27030303]Toivottavasti tyttö on mennyt edes tajuttomaksi paljon ennen kuolemaansa.[/QUOTE]

Voihan olla että tyttö päätti lopulta lakata hengittämästä....

Yhteistyössä