Luhta tehtaanmyymälän hintaralli!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vii

Vieras
Onko kukaan käynyt tuollaisessa? meidän kaupunkiin olisi tulossa tuo ja ajattelin teiltä kysellä että onko tuolla millaisia hintoja? Mulla itsellä matkaa melkein 50km yhteen suuntaan jos menen tuonne ja en kehtaisi turhaan ajella jos siellä on samat hinnat kun kaupassa =)

ja ihan hyviä, edullisia ostoksia olen tehnyt, itselleni ostin rukan takin 25,00e isoja kylpypyyhkeitä 12,00e kpl T-paitoja 3-4,00e kpl ja lasten vaatteita jne...

Olin tyytyväinen, kun kävin :)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
ja ihan hyviä, edullisia ostoksia olen tehnyt, itselleni ostin rukan takin 25,00e isoja kylpypyyhkeitä 12,00e kpl T-paitoja 3-4,00e kpl ja lasten vaatteita jne...

Olin tyytyväinen, kun kävin :)

Kiitos kovasti vastauksestasi=) onko siellä aluslakanoita tai pussilakanoita myynnissä? Taidan kyl käydä katsomassa siellä jos on kuitenkin noin edullista =)

Hei paljon noilla aalto pyyhkeillä on tuolla ollut hintaa? Kattelin sokkarilla 3+1 päivillä ois 9,90 ..paljon lie tuolla, että tietää kumpaan huomenna menee niitä ostamaan

Alkuperäinen kirjoittaja dfs:
Hei paljon noilla aalto pyyhkeillä on tuolla ollut hintaa? Kattelin sokkarilla 3+1 päivillä ois 9,90 ..paljon lie tuolla, että tietää kumpaan huomenna menee niitä ostamaan

Minä mietin ihan samaa... Karjalaisessa oli ainakin että pussilakanat 15?

Luhdalla halvimmat saunapyyhkeet 7? ja kalliimmat oli n. 10?. Itse ostin käsipyyhkeitä, päiväpeiton (hintaa oli tosiaan 40?), satiinipussilakanasetit (15?/kpl). Lasten syystakin olen ostanut (5?) ihan hyvä ollut.. jne.. mä oon tykännyt, täällä lahdessa ollut useemmin :D

Ainiin, ostin itselle syystakin, tai semmosen tuulenpitävän takin, makso 10? (ovh. 69?) mukamas.. oli värivirhe, mikä oli niin pieni laikku hihansuussa, että ei se näy mihinkää.. Hyvä takki kyllä olut..

Alkuperäinen kirjoittaja fsdf:
eikö kukaan oo vielä käyny? kai se pitää huomenna mennä käymään ja tulla sitten kertomaan tänne

kävitkö tuolla? oliko siellä edullista? =) Odottelen miestä kotiin ja ajateltiin sit ajella tuonne mut matkaa yli 50km, mietin täs vaan et onkohan siel enää mitään

Olen käynyt vuosi sitten ensimmäisen kerran. Ostokseni olivat ok, hinnat alhaiset, paljon tavaraa jne. olo kuin Stockan hulluilla päivillä... olin tyytyväinen ostoksiini.
Nyt kävin Vantaalla kesäkuussa ja kahdet ostamani icepeakin tuotteet ovat rikki. Ulkoiluhousuissa hajosi vetoketju samamantien, shortsien vetoketju hajosi toisella kerralla. Housujen vetoketju kun hajosi, sain vielä puhelimella kiinni myyjän, kun olivat purkamassa myymättömiä tavaroita. Myyjä kertoi miten toimin, että saan ne korjattuna takaisin. odottelen jännityksellä tulevatko takaisn korjattuna. Nyt kun yritin soittaa rikki menneistä shortseista ja ovat lähteneet paikkakunnalta, kukaan ei vastaa kuitissa olleeseen numeroon. En myöskään löydä netistä paikkaa mihin voihin laittaa viestin tai soittaa. Nyt näytti ainakin icepeakit olevan kertakäyttötavaraa. Housut maksoivat 15 ja shortit 10 euroa. En kuitenkaan ostanut sekundaa tai kertakäyttökamaa, vaikka hinnat eivät olleet pahat. Myös ympäristöasiat huomioiden, en osta koko ajan uusia vaatteita.
Minulla meni maku Luhtaan ja groupin muihin tuotemerkkeihin. Jatkan etsimistä kenelle voin ilmoittaa shortseistani... Suosittelen ihmiset, ettette lähde ainakaan kaukaa ostoksille ja varautukaa pettymyksiin.

Yhteistyössä