Luetko lapsettomuus-osion kirjoituksia,vaikket itse kuulukaan sinne osioon?

  • Viestiketjun aloittaja Tanja
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelen
Miksi lukea jollei asia kosketa mitenkään itseä? Käykö joku hedelmällisyyspommi siellä surkuttelemassa ja mässäämässä toisten epäonnella..? Sairasta huvia...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelen:
Miksi lukea jollei asia kosketa mitenkään itseä? Käykö joku hedelmällisyyspommi siellä surkuttelemassa ja mässäämässä toisten epäonnella..? Sairasta huvia...
En ole kirjautunut,niin en itse voi kirjoittaa mitään. Elän mukana.
 
itsekin sekunda
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Luen. Tosin lapsettomuutta takana 3,5 v. ennen esikoista. Nyt uudestaan hoidot alkamassa. Sekundäärilapsettomat ei vaan oikein kuulu enää tonne lapsettomuuspalstalle..

Miten niin? Onhan siellä paljon niitäkin (meitä)! :)

 
menni
Välillä luen. Mut on saatu neljän vuoden tekemisen jälkeen, joten koskettaa suht läheltä vaikka itse ei siitä vielä olekaan ns. kärsinyt. Tosin en mikään hedelmällisyyspommikaan ole.
 
Nyt harmaana
Aika monen olisi syytä lukea sitä silloin tällöin. Tällä puolella eräät heittelee niin typeriä ja julmia kommentteja lapsettomille ettei tosikaan. Olisi hyvä nähdä vähän omaa napaa pidemmällekin. Vastauksena kysymykseen, en enää lue ja kirjoittele sille puolelle kovin aktiivisesti kun hoidot ovat taakse jäänyttä elämää, välillä käyn katselemassa.
 

Yhteistyössä