Luetko jotain

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
aika hyvä, eikö?
Hänen tekstiä löytyy myös Lutherin kirjasta "Sidottu ratkaisuvalta".
Kun lainasin se kirjastosta, kirjastontäti sanoi et on ollut viimeksi lainassa 1954:-D
En siis viellä alottanu ku seurailen tässä olympia jalkapalloo ja lueskelen tätä palstaa. Ai siis lutherin kirjaa oli lainattu viimeks 54 vuonna? Joskus lukenut wikipediasta mut en oikein muista mitään
 
vierailija
Eilen kävin kirjastossa. Pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta vierähtänyt muutama kuukausi. Ja perinteisestihän sillä käynnillä kävi. Lähti laukalle. Ajatus oli, että yhden kirjan vaan.
Lainasinkin viisi.
Nyt arvon, mistä aloitan. Plärännyt olen jo kaikki läpi ja kappaleita sieltä täältä lukenut.
 
vierailija
Eilen kävin kirjastossa. Pitkästä aikaa. Edellisestä kerrasta vierähtänyt muutama kuukausi. Ja perinteisestihän sillä käynnillä kävi. Lähti laukalle. Ajatus oli, että yhden kirjan vaan.
Lainasinkin viisi.
Nyt arvon, mistä aloitan. Plärännyt olen jo kaikki läpi ja kappaleita sieltä täältä lukenut.
Siis miks sä luet otteita sieltä täältä etkä lue vaan alusta niit kirjoi. Mul kirjastos tulee sillain et tää on hyvä kirja. Ni sit otan sen ja ne on aina olleet hyviä.
 
vierailija
Siis miks sä luet otteita sieltä täältä etkä lue vaan alusta niit kirjoi. Mul kirjastos tulee sillain et tää on hyvä kirja. Ni sit otan sen ja ne on aina olleet hyviä.
Lue mitä kirjoitin.
Olen siis selannut lainaamani kirjat läpi, lukenut kaikista joitakin kappaleita, mihin silmä tarttunut. Ja nyt arvuuttelen, pohdin, mietin, mistä kirjasta aloitan lukemisen.
=kannesta kanteen, kaikki sivut läpi.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kiitos.
Kun ei muuta sanottavaa ole, ajattelit sitten mennä henkilökohtaisuuksiin, nimittelyihin ja diagnooseihin.
No anteeksi ei ollu tarkoitus. Ihmettelin vaan et lärätään kirjat sieltä täältä alusta loppuun läräten ku ìte en niin tee ku itelle tulis sit se vaikeus ja malttamattomuus et minkä ja sit ei pysty valkkaan ku kaikki kirjat oĺis hyvii. Itekin otin pari kerralla ja päätin läräämättä kumman luen ekaks.
 

Yhteistyössä