S
She-na
Vieras
Runsaskalorisia siis, mutta rasvaa ei niinkään tarttis olla! Mie alan nyt ihan tosissaan hankkimaan massaa!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pähkinät
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ei rasvaa saa olla, niin sit vaan hitosti hiilareita, pastaa, leipää, riisiä jne. Ja vähärasvasta lihaa. Isompia määriä vaan sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä luulin jo et ihan oikeita herkkuja :ashamed:
Mun tekis kauheesti mieli Dominokeksejä :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä luulin jo et ihan oikeita herkkuja :ashamed:
Joo ihan oikeitakin herkkuja tarkotin! Mä olen nyt pari viikkoa vetäny joka ilta herkkuja naamaan parin tuhannen kcallin edestä, mutta ei näytä riittävän..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä luulin jo et ihan oikeita herkkuja :ashamed:
Joo ihan oikeitakin herkkuja tarkotin! Mä olen nyt pari viikkoa vetäny joka ilta herkkuja naamaan parin tuhannen kcallin edestä, mutta ei näytä riittävän..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:No mikset hanki proteiini jauhetta, jos protskuja tarviit? Meillä mies käyttää päivittäin tuota massan lisäämiseen. Voi juoda, lisätä sitä jauhetta puuroon ym ym.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ei se näin toimi...
Alkuperäinen kirjoittaja Piipu:Mun eksä kun treenasi ja keräsi massaa, niin se söi hulluna kananmunia (lähinnä kylläkin valkuaisia) ja maitorahkaa sekä vähärasvaista lihaa. Tosin se oli vuosia sitten, että voipi olla treenauskäsitykset muuttuneet![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pähkinät
Kiitos! Miten olinki unohtanu nuo?? Eikös niissä ole vieläpä hyvää rasvaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Ootko JONSERED saanu lisää painoa?
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:En :ashamed:
Mutta koiran sainMennä viipotan tikkukoivillani sen kanssa pitkin metsäteitä ja kuvittelen lihasteni kasvavan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ei se näin toimi...
Ei toimikaan, se olikin vain silkkaa kesälomaherkuttelua, ei varsinaisesti bulkkausmielessä tehtyä!Siksi kyselinkin noita ei-niin-rasvaisia murkinoita.
Alkuperäinen kirjoittaja näin:Ei kesällä kannata kosauttaa hyvin alkanutta treeniä.