Luetelkaas oikein energiapitoisia ruokia ja herkkuja! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos ei rasvaa saa olla, niin sit vaan hitosti hiilareita, pastaa, leipää, riisiä jne. Ja vähärasvasta lihaa. Isompia määriä vaan sitten.

Mutta kun pitää vetää hitosti proteiinia.. Hankalaa varsinki näin helteillä syödä yli kulutuksen, varsinki ilman suklaata ja muuta vastaavaa.. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Mä luulin jo et ihan oikeita herkkuja :ashamed:
Mun tekis kauheesti mieli Dominokeksejä :snotty:

Joo ihan oikeitakin herkkuja tarkotin! Mä olen nyt pari viikkoa vetäny joka ilta herkkuja naamaan parin tuhannen kcallin edestä, mutta ei näytä riittävän.. :(

Alkuperäinen kirjoittaja She-na:

Joo ihan oikeitakin herkkuja tarkotin! Mä olen nyt pari viikkoa vetäny joka ilta herkkuja naamaan parin tuhannen kcallin edestä, mutta ei näytä riittävän.. :(

Harmi kun mä en tykkää lihaksista, muuten olisin voinu alkaa kans treenaamaan kunnolla :D Sit sais syödä melkeen niin ku mieli tekee :laugh:
Ja sit pitäis tilata kaikki kalliit palautusjuomajutskat ja proteiinipirtelöö yms :D

No mikset hanki proteiini jauhetta, jos protskuja tarviit? Meillä mies käyttää päivittäin tuota massan lisäämiseen. Voi juoda, lisätä sitä jauhetta puuroon ym ym.

Ei se näin toimi...

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
No mikset hanki proteiini jauhetta, jos protskuja tarviit? Meillä mies käyttää päivittäin tuota massan lisäämiseen. Voi juoda, lisätä sitä jauhetta puuroon ym ym.

Kaapit on niitä pullollaan ja juonkin niitä päivittäin! :) Niistä ei kuitenkaan loppujen lopuksi niin kovin kauheasti tule energiaa.

Mun eksä kun treenasi ja keräsi massaa, niin se söi hulluna kananmunia (lähinnä kylläkin valkuaisia) ja maitorahkaa sekä vähärasvaista lihaa. Tosin se oli vuosia sitten, että voipi olla treenauskäsitykset muuttuneet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipu:
Mun eksä kun treenasi ja keräsi massaa, niin se söi hulluna kananmunia (lähinnä kylläkin valkuaisia) ja maitorahkaa sekä vähärasvaista lihaa. Tosin se oli vuosia sitten, että voipi olla treenauskäsitykset muuttuneet :)

Mie syön noita aina muutenki! :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pähkinät

Kiitos! Miten olinki unohtanu nuo?? Eikös niissä ole vieläpä hyvää rasvaa? :)

Kuravan ( se olen siis minä, kuihtunut/kuivunut orava) iltapala: pussillinen pähkinöitä, siis oikeita pähkinöitä, ei maapähkinöitä :D ja 6 keitettyä kananmunaa. Proteiinipirtelöä pitkin päivää ja kyllä rasvaa on pakko saada myös. Ja suht reilusti, että pysyy pää kunnossa.

Alzheimerin lisääntymisen yhdeksi syyksi veikkaillaan nykyään liian matalaa kolesterolia. :whistle:

Yhteistyössä