Löytyykö täältä ketään joka tietää

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pinkuvinku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana paikka. Jopa miekkonen tykkäsi.
Lapset ovat aivan innoissaan, kun nalleja näkyy =)
Oltiin talossa 11.6, ja kaikki nallet "piipahtivat"
paikalla. Tyttö oli aivan täpinöissään!!!!! :wave:
 

Yhteistyössä