No en ajatellut mainostaa. En hyödy mitään siitä jos joku käy/ei käy siellä. Itse asiassa aina parempi jos muut ei käy. Tässä vaan mietin, että onko noi nykyään jo sellainen lasten itsestäänselvyys vrt. Linnanmäki ja Korkeasaari (jos asuu PK-seudulla) vaikö ei? Meidän perheelle ne on itsestäänselvyys, mutta entä muille?
en ole käynyt. Esikoinen on käynyt muutaman kerran kummitätinsä kanssa. olen joskus harkinnut mutta täältä on matkaa parikymmentä kilsaa hoploppiin. ja ilmaisiakin huvituksia löytyy.
Itse olen käynyt noista vain HopLopissa ja siitäkin on aikaa varmaan 3 vuotta! Kuopus oli silloin vauva, joten ei muista siitä mitään. Esikoinen oli 3-vuotias.
Huimalassa ei olla koskaan käyty.
Aina joskus käy mielessä, mutta koska matkaa meiltä on noihin kuitenkin noin 40 km/suunta ja omaa autoa ei ole, niin matkaaminen olisi aika rasitus ja tulisi melko kalliiksi koko perheen bussilippuineen.
En ole käynyt, esikoinen on ekaluokkalainen. Meidän kaupungissa ei moisia ole. Kummassakin naapurikunnassa on kyllä.
Täällä on perheille maksuton kaupungin järjestämä liikuntapaikka kerran viikossa. Siellä ollaan käyty.
Hmm... Eikös ne Ticket-ketjut yms. merkkihaalarikeskustelut ole huomattavasti enemmän mainostamista kaikkine merkin kehuineen??? Tää oli ihan asiallinen kysymys.
Joo ja me ei olla käyty. Maksaa liikaa ja ei vaikuta niin hyvältä, että olisi sen rahan arvoinen. Ulkona omalla pihalla ja metsässä rymyää meidän lapset ja kerran kesässä käydään esim. Puuhamassa. Ei tarvita sisähuvipuistoja.
Meillä on 3 isoa leikkipuistoa lähietäisyydellä. Haluan raitista ilmaa ja vihaan lasten meteliä sisätiloissa. Ei siis olla käyty. Linnanmäki on kävellen n. 10 min päässä, joten siellä pyörähdellään muuten vaan. Ei siis käydä laitteissa tms.. Korkeasaareen pääsee tosta 100 metrin päästä bussilla n. 5 minuutissa, joten siellä myös käydään.
En ole käynyt, lapset 4, 6 ja 8v. Pitäisi kyllä mennä, sillä lapset ovat pyytäneet päästä Hoploppiin jo monen monta kertaa. Syynä hinta, 42 euroa on iso raha.
Terveisiä pk-seudulta, emmekä ole käyneet (lapset 7&5v). Olemme olleet tietoisia noista kyllä, mutta parempaakin tekemistä on tähän mennessä keksitty (esim. ulkoileminen & museot & näyttelyt, Heureka, jne.).
1: ei kauheasti kiinnosta mennä siihen kakara-äiti-helvettiin missä kakarat riehuu ja riehaantuu ja äidit vinkuu kun joku etuilee heidän nicoliinaansa.
2: ai sinne sisätiloihin pärskivien, kuolaavien, syljeskelevien räkänokkien sekaan? EI kiitos...
3: mitä järkeä on yleensäkkään tunkea suuri määrä kakaroita riehumaan sisätiloihin????
ei olla käyty, mutta esikoinen vasta 2v3kk, kai siellä joskus voisi käydä, tähän saakka vaan on riittäny tekemistä muutenkin. ja tuon ikäinen nyt on innoissaan kun pääsee metsään tai merenrantaan tai mihin vaan missä on uutta ja ihmeteltävää.
Ollaan muutaman kerran käyty ja lapset ovat tykänneet tosi paljon. Viimeksi painoivat menemään siellä 5 tuntia. Jos vastaavanlaisia ratoja ja telineitä olisi ulkona niin varmasti käytäisiin usein. Sisäleikkipaikoissa käydänä vain sen verran, että pysyy harvinaisena herkkuna.
Oikeastaan lapset pitävät HopLopista enemmän kuin Linnanmäestä koska siellä saa tehdä itse eikä istua passiivisesti laitteissa.
Me ei olla käyty, lapset vajaa 3v ja 6v., isompi ollut kerran hoplopissa kaverisynnttäreillä. Ei ole ollut tarvetta käydä, joskus sadesäällä harkittu, mutta ajateltu että siellä on varmaan just silloin kaikki muutki joten ei olla lähdetty tungokseen. Tykätään enemmän ihan vaan ulkoilla koko perheen kanssa viikonloppuisin eikä tarvita sen kummempaa ohjelmaa kun arkiviikot on kiireisiä.