T
"tiina"
Vieras
Etsin vähän minua vanhempaa miestä, noin 30-40-vuotiasta. Työssäkäyvää, mieluiten ihan hyvästi palkatussa, että voit elättää minut ja äpärälapseni, että mukavuudenhaluisena voisin lähteä rahaa murehtimatta opiskelemaan (omassa tahdissani) unelma-ammattiani. Olisithan vielä viriili, pidät seksistä usein. Otat mitä tahdot rajustikin. Tyydytät tarpeeni. Jaksat juhlia, juoda aamuyöllä viiniä ja rakastella. Ei tarvitse olla kiiltokuvamies, kunhan olet miehen mitoissa joka kohdasta. Raavas ja parrakas, miehekäs mies joka osaa korjata autoni sekä auttaa neitoa vaihtamaan lamput sekä leikkaa nurmen. Haluan loputtomasti kehuja, kosketuksia, huomiota. Lähdethän kanssani extempore vaikka telttailemaan tai rantalomalle.
Jos pidät minut tyytyväisenä seksielämään, sekä huomioit minua kuin prinsessaa voin tarjota sinulle nuoren, kauniin 20-vuotiaan neidon piristämään elämääsi. Pidän huolta itsestäni sekä sinusta. Teen kotityöt, ruoka odottaa valmiina pöydässä, kun tulet raskaan työn raatajana kotiin. Tyydytän kaikki tarpeesi makuuhuoneessa, olen ennakkoluuloton. Annan sinulle myös vapauksia ilman nalkutusta. Annan myös vastarakkautta ja olen hauskaa seuraa.
Löytyisköhän esim suomi24 vai mitä suosittelette?
Jos pidät minut tyytyväisenä seksielämään, sekä huomioit minua kuin prinsessaa voin tarjota sinulle nuoren, kauniin 20-vuotiaan neidon piristämään elämääsi. Pidän huolta itsestäni sekä sinusta. Teen kotityöt, ruoka odottaa valmiina pöydässä, kun tulet raskaan työn raatajana kotiin. Tyydytän kaikki tarpeesi makuuhuoneessa, olen ennakkoluuloton. Annan sinulle myös vapauksia ilman nalkutusta. Annan myös vastarakkautta ja olen hauskaa seuraa.
Löytyisköhän esim suomi24 vai mitä suosittelette?