Löytyisköhän tällasella deitti-ilmotuksella hakemaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tiina"

Vieras
Etsin vähän minua vanhempaa miestä, noin 30-40-vuotiasta. Työssäkäyvää, mieluiten ihan hyvästi palkatussa, että voit elättää minut ja äpärälapseni, että mukavuudenhaluisena voisin lähteä rahaa murehtimatta opiskelemaan (omassa tahdissani) unelma-ammattiani. Olisithan vielä viriili, pidät seksistä usein. Otat mitä tahdot rajustikin. Tyydytät tarpeeni. Jaksat juhlia, juoda aamuyöllä viiniä ja rakastella. Ei tarvitse olla kiiltokuvamies, kunhan olet miehen mitoissa joka kohdasta. Raavas ja parrakas, miehekäs mies joka osaa korjata autoni sekä auttaa neitoa vaihtamaan lamput sekä leikkaa nurmen. Haluan loputtomasti kehuja, kosketuksia, huomiota. Lähdethän kanssani extempore vaikka telttailemaan tai rantalomalle.

Jos pidät minut tyytyväisenä seksielämään, sekä huomioit minua kuin prinsessaa voin tarjota sinulle nuoren, kauniin 20-vuotiaan neidon piristämään elämääsi. Pidän huolta itsestäni sekä sinusta. Teen kotityöt, ruoka odottaa valmiina pöydässä, kun tulet raskaan työn raatajana kotiin. Tyydytän kaikki tarpeesi makuuhuoneessa, olen ennakkoluuloton. Annan sinulle myös vapauksia ilman nalkutusta. Annan myös vastarakkautta ja olen hauskaa seuraa.

Löytyisköhän esim suomi24 vai mitä suosittelette?

Mut oisko niistä miehistä oikeesti siihen.?

Minulle ei tarvitsi olla välttämättä uskollinen, kunhan minun kanssa ollessaan saisin jakamattoman huomion. Ja olisin kuitenkin aina se numero ykkönen. jos minua kohtelee kuin prinsessaa, voin luvata että miestä kohtelisin kuin yksinvaltiasta.

No suoraan sanottuna sähän et tossa ilmoituksessa aseta miehelle mitään muita käytännön vaatimuksia kuin että se tykkää seksistä, juomisesta ja on jokseenkin hyvin toimeentuleva. Tai nuo jutut miehet tosta ilmoituksesta bongaa - lähinnä tuon seksin, kun siitä on aika paljon juttua.

Toisin sanoen lähes jokainen mies uskoo voivansa täyttää nuo sun kriteerisi, eli tulet kyllä saamaan paljon vastauksia. Suuren osan niistä myöskin miehiltä, jotka eivät edes noita kriteereitä täytä (esim. hyväpalkkaisuus), mutta koska vaikutat naiselta, joka pitää seksistä, kokeilevat lähes kaikki miehet onneaan, josko saisivat sinulta.

[QUOTE="eee";24242351]No suoraan sanottuna sähän et tossa ilmoituksessa aseta miehelle mitään muita käytännön vaatimuksia kuin että se tykkää seksistä, juomisesta ja on jokseenkin hyvin toimeentuleva. Tai nuo jutut miehet tosta ilmoituksesta bongaa - lähinnä tuon seksin, kun siitä on aika paljon juttua.

Toisin sanoen lähes jokainen mies uskoo voivansa täyttää nuo sun kriteerisi, eli tulet kyllä saamaan paljon vastauksia. Suuren osan niistä myöskin miehiltä, jotka eivät edes noita kriteereitä täytä (esim. hyväpalkkaisuus), mutta koska vaikutat naiselta, joka pitää seksistä, kokeilevat lähes kaikki miehet onneaan, josko saisivat sinulta.[/QUOTE]

No tämän olen tosielämässäkin huomannut, siis mä oikeasti tarvitsen miehen joka pitää siitä seksistä pitkälläkin juoksulla PALJON.joka on valmis panostamaan siihen. Mutta tästä tulee aina ongelma, kun lopulta ne miehet haluaa sitten sitoutua ja alkavat liikaa lässyttää.Eikä ne välttämättä ole edes niin kokeilunhaluisia mitä ennen tositoimia antavat ymmärtää. Alkavat rajoittaa myös minua, vaikken mä muita miehiä tarvitse jos löytyy joku kuka jaksaa antaa sitä huomiota ja jaksaa myös villiintyä. ja tosiaan vapaailtana juoda, kuunnella musiikkia, jutella ja rakastella aamuun asti.
Sellanen vanhempi mies jolla on viriili ja poikamainen mieli.

[QUOTE="eee";24242351]No suoraan sanottuna sähän et tossa ilmoituksessa aseta miehelle mitään muita käytännön vaatimuksia kuin että se tykkää seksistä, juomisesta ja on jokseenkin hyvin toimeentuleva. Tai nuo jutut miehet tosta ilmoituksesta bongaa - lähinnä tuon seksin, kun siitä on aika paljon juttua.

Toisin sanoen lähes jokainen mies uskoo voivansa täyttää nuo sun kriteerisi, eli tulet kyllä saamaan paljon vastauksia. Suuren osan niistä myöskin miehiltä, jotka eivät edes noita kriteereitä täytä (esim. hyväpalkkaisuus), mutta koska vaikutat naiselta, joka pitää seksistä, kokeilevat lähes kaikki miehet onneaan, josko saisivat sinulta.[/QUOTE]

Veikkaan samaa...

[QUOTE="a.p";24242397]No tämän olen tosielämässäkin huomannut, siis mä oikeasti tarvitsen miehen joka pitää siitä seksistä pitkälläkin juoksulla PALJON.joka on valmis panostamaan siihen. Mutta tästä tulee aina ongelma, kun lopulta ne miehet haluaa sitten sitoutua ja alkavat liikaa lässyttää.Eikä ne välttämättä ole edes niin kokeilunhaluisia mitä ennen tositoimia antavat ymmärtää. Alkavat rajoittaa myös minua, vaikken mä muita miehiä tarvitse jos löytyy joku kuka jaksaa antaa sitä huomiota ja jaksaa myös villiintyä. ja tosiaan vapaailtana juoda, kuunnella musiikkia, jutella ja rakastella aamuun asti.
Sellanen vanhempi mies jolla on viriili ja poikamainen mieli.[/QUOTE]

Tällä tekstillä saat varmaan vieläkin enemmän vastauksia!

Mitähän asioita mun tulisi korostaa, että ne vastaukset tulisivat oikeanlaisilta miehiltä. onkohan heitä edes olemassa.. Mä pidän isokokoisista miehistä. Saa olla mahaakin, parempi vain sellanen kaljamaha, kunhan on myös lihaksikas, harteikas. hyytää ajatuskin luisevasta. täytyy jaksaa nostella minua ympäriinsä.Vaikken mikään painava ole.

Sellainen kuka rakastaa minua, mutta kenen kanssa ei tarvitse olla joka päivä. Saa pitää omana tietonaan mitä tekee silloin kun olemme erillämme, kunhan samat säännöt koskee molempia. Mustasukkaisuus on kyllä mukavaa, sopivissa määrin.

[QUOTE="a.p";24242499]oisko sul ehdotuksia, vaikutat olevan jonku sortin palstatrolli tai muuten vaa lystikäs tyyppi mitä oon tässä seuraillu?? :)

Vähän pilke silmäkulmassa kirjotan näitä mut rehellisesti kuitenkin kaikki. julkisesti en kehtaa etenkään tuota talousasiaa miehiltä kysellä..mut tällasen miehen mä tahdon. ja tälläset edut oon valmis tarjoamaan.[/QUOTE]

Jos mua alat haukkuun, niin annas olla ensi kättelyssä avunpyynnöt.....Et sä tollasta miestä ansaitse

[QUOTE="a.p";24242556]höh, ei se ollu haukkumista? Ajattelin et sulla ois voinut olla ennakkoluulottomia ideoita, sun juttujes perusteella :)[/QUOTE]

No ok...mun kokemuksella paras tapa hankkia deittiseuraa netistä on laittaa itsestään useampi hyvä kuva :) ja sit oon itsekkin ollut suomi24:n jäsenenä ennenkun aloin seukkaa with my handsome man :heart: ...niin siellä voi laittaa rajoituksia ketkä voi viestitellä sun kanssa...mut sit jos laitat rajoituksia niin ei kannata rajata ihannekumppania liian tiukaksi. Laitat ihannekumppanin rajaukseen vain iän esim 20-40 vuotiaat (kannattaa laittaa vähän alle/yli toivotun, koska olisihan ikävä jos se täydellinen mies olisikin 41 v. ja sä olisit laittanut 40 v. rajaksi) ja sen, että se ei ole varattu!!! Vit** mitä ruinaaja ukkomiehiä suomi24 pullollaan!! Kokemuksesta tiedän, että vaikka ne kuinka lupaisi jättää vaimonsa niin ei ne vit**** jät........

• Tykkää
Reactions: Nyynä
No ok...mun kokemuksella paras tapa hankkia deittiseuraa netistä on laittaa itsestään useampi hyvä kuva :) ja sit oon itsekkin ollut suomi24:n jäsenenä ennenkun aloin seukkaa with my handsome man :heart: ...niin siellä voi laittaa rajoituksia ketkä voi viestitellä sun kanssa...mut sit jos laitat rajoituksia niin ei kannata rajata ihannekumppania liian tiukaksi. Laitat ihannekumppanin rajaukseen vain iän esim 20-40 vuotiaat (kannattaa laittaa vähän alle/yli toivotun, koska olisihan ikävä jos se täydellinen mies olisikin 41 v. ja sä olisit laittanut 40 v. rajaksi) ja sen, että se ei ole varattu!!! Vit** mitä ruinaaja ukkomiehiä suomi24 pullollaan!! Kokemuksesta tiedän, että vaikka ne kuinka lupaisi jättää vaimonsa niin ei ne vit**** jät........

Okei, eli oot kokeillu. Onkohan siellä sinkkuja, joilla tähtäimenä ei ole perhe, avioliitto?. eli siis ei TOSITARKOITUKSELLA.. En halua mihinkään avioliittodraamaan. sinkkuja ehdottomasti etsin, sellasta kelle voin soittaa milloin vaan et nyt on erilaisia tarpeita.

Mä en omia kuvia viitsi laittaa sinne kaikkien nähtäville. Ajattelin kyllä et ilmotukseen jos kirjottais että kuvia saa, kunhan olen ensin nähnyt sinunkin kuvasi ja todennut sinut kelpaavan näköiseksi?? onko tuo jo törkeetä sanoo noin? Kun kuitenkin tiedän etten itse ole ruma.

[QUOTE="a.p";24242607]Okei, eli oot kokeillu. Onkohan siellä sinkkuja, joilla tähtäimenä ei ole perhe, avioliitto?. eli siis ei TOSITARKOITUKSELLA.. En halua mihinkään avioliittodraamaan. sinkkuja ehdottomasti etsin, sellasta kelle voin soittaa milloin vaan et nyt on erilaisia tarpeita.

Mä en omia kuvia viitsi laittaa sinne kaikkien nähtäville. Ajattelin kyllä et ilmotukseen jos kirjottais että kuvia saa, kunhan olen ensin nähnyt sinunkin kuvasi ja todennut sinut kelpaavan näköiseksi?? onko tuo jo törkeetä sanoo noin? Kun kuitenkin tiedän etten itse ole ruma.[/QUOTE]

No yks lysti jos kuitenkin leikiksi lyöt niitten miesten kanssa :D Että onko törkeetä vai ei...mutta voithan kirjoittaa profiilisi, ettet kaikille vastaa...Mua ottii niiin vit*** päähän siellä, kun oli musta huonomman näköisiä jätkiä ja ne oli ihan paskaduunissa ja sitten ne laitteli mulle koko ajan viestiä. Koko ajan ne laitteli, vaikka sanoin ettei kiinnosta tai en vastannut mitään...että on sielläkin tollasia sairaita läheisriippuvaisia ihmisiä...Enemmin mä hankkisin pari luottopanoa lähiympäristöstäni...vaikka sitten nuorempia sinkkumiehiä ...kuin netistä hulluja... (Tietty: jos oma rakas ihana kultani luet tätä, niin älä säikähdä:Rakastan sua ihan tosi paljon ja olen hulluna suhun :) Pusi pusi emmä ole sua pettämässä :heart:)

No yks lysti jos kuitenkin leikiksi lyöt niitten miesten kanssa :D Että onko törkeetä vai ei...mutta voithan kirjoittaa profiilisi, ettet kaikille vastaa...Mua ottii niiin vit*** päähän siellä, kun oli musta huonomman näköisiä jätkiä ja ne oli ihan paskaduunissa ja sitten ne laitteli mulle koko ajan viestiä. Koko ajan ne laitteli, vaikka sanoin ettei kiinnosta tai en vastannut mitään...että on sielläkin tollasia sairaita läheisriippuvaisia ihmisiä...Enemmin mä hankkisin pari luottopanoa lähiympäristöstäni...vaikka sitten nuorempia sinkkumiehiä ...kuin netistä hulluja... (Tietty: jos oma rakas ihana kultani luet tätä, niin älä säikähdä:Rakastan sua ihan tosi paljon ja olen hulluna suhun :) Pusi pusi emmä ole sua pettämässä :heart:)

No mulla noita luottopanoja on ollu tässä muutamia, mut aina ne menee siihen et ne miehet laittaa mulle joka päivä viestiä fb:ssä tai soittelee et voitaisko nähä, saanko tulla yöksi vaik sul on lapsi kotona.. Ja alkaa tunnustaa rakkauttaan, voidaanko seurustella jne. Suuttuu jos tahdon lähtä kunnolla dokaamaan..Itkee kun mä sanon että voin rakastaa, huolehtia ja rakastella mutta mä en lupaa mitään. Ja mä käyn kuumana vanhempiin miehiin. En vaan syty pikkupojista.

Toisaalta mä myös kaipaan vakituistasuhdetta kunhan se mies olisi oikeanlainen, sellanen joka ymmärtää. Joka jaksaa mua joka on valmis tekemään asioita, eikä jämähdä paikoilleen. Joka olisi valmis semi-avoimeen suhteeseen. Siis että olisi lupa tilanteen tullessa kokeilla muutakin, kunhan niistä ei tarvitsi tietää. Ja kunhan mä olisin silti aina se numero yksi. eikä ne muut olisi minun huomiosta mitennkään pois. Mulla myös kutkuttaisi ajatus seksistä jonkun tytön kanssa kolmestaan sen mun vanhemman miehen kanssa :)

Ja se on myös iso pointti että olisi taloudellista apua. Voitais jopa asua yhdessä kunhan olisi lupa viettää vapaata muualla. Tekee minusta varmaan huoran mutta en jaksa välittää muiden ajatuksista.. Pääasia et miehen kanssa olisimme samoilla linjoilla.

mie voin ap antaa sulle kuvauksesi mukaisen sian puhelinnumeron. se tosin asuu turussa mutta haitanneeko tuo? helvetin hyvä palkka, korkea asema ja pitää seksistä, on just tuota sun kaipailemaas ikähaarukkaakin...

[QUOTE="a.p";24242729]No en mä sitä kutsu äpäräksi muuten kuin tuossa aloitusviestissä. vähän provosoidakseni.

Mies joka on valmis tukemaan taloudellisesti minua ja lastani.[/QUOTE]

tuota ei kannata välttämättä tuoda julki. ehdokkaille tulee pian totuus mieleen että tarviit rahaa etkä välttämättä sitä miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24242739:
tuota ei kannata välttämättä tuoda julki. ehdokkaille tulee pian totuus mieleen että tarviit rahaa etkä välttämättä sitä miestä.

no mutta tarttihan ap seksiäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24242739:

Joo sitä mä mietin miten tän asian esittää niin ettei minusta tuu mitään hyväksikäyttäjää. En nyt mitään palkkaa vaadi palveluista. Ja tarvitsen kyllä sitä miestäkin. Taloudellisella puolella haluan sitten jos alkaa tulla vakituisemmaksi. tai "vakavammaksi". Huoh hankala selittää. No suoraan sanottuna kuitenkin, olisi mukava jotain luksusta tähän kituuttamiseen. Ja en nyt tarkoita timantteja vaan ihan jotain reissuja, ravintolaa jne :D Oon ihan hirvee tiedän.

[QUOTE="a.p";24242756]Joo sitä mä mietin miten tän asian esittää niin ettei minusta tuu mitään hyväksikäyttäjää. En nyt mitään palkkaa vaadi palveluista. Ja tarvitsen kyllä sitä miestäkin. Taloudellisella puolella haluan sitten jos alkaa tulla vakituisemmaksi. tai "vakavammaksi". Huoh hankala selittää. No suoraan sanottuna kuitenkin, olisi mukava jotain luksusta tähän kituuttamiseen. Ja en nyt tarkoita timantteja vaan ihan jotain reissuja, ravintolaa jne :D Oon ihan hirvee tiedän.[/QUOTE]

no eikös tollaset jutut kuulu asiaan pyytämättäkin.

Yhteistyössä