Löytyisköhän tällasella deitti-ilmotuksella hakemaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242737:
mie voin ap antaa sulle kuvauksesi mukaisen sian puhelinnumeron. se tosin asuu turussa mutta haitanneeko tuo? helvetin hyvä palkka, korkea asema ja pitää seksistä, on just tuota sun kaipailemaas ikähaarukkaakin...

Kyllä tuo useampi sata km väliä on liikaa. jos tulee yöllä tunne että nyt täytyis saada miestä niin ei se paljon lämmitä sieltä asti. :(

Kaukosuhde ei käy, olen impulsiivinen ja malttamaton.Tahdon elää hetkessä, en suunnitella viikkoja, kuukausia eteenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24242760:
no eikös tollaset jutut kuulu asiaan pyytämättäkin.

Kyllä perinteisessä seurustelusuhteessa. Tiedä sitten mitä ihmeen välimuotoa mä etin. rusinat pullasta. Ja tosiaan jos löytyisi sellainen mitä haen, olisi mukava saada asumiseen, elämiseen, autoon? ja sitä ylimääräistä luksusta mitä opiskelevalla yh äidillä ei ole

[QUOTE="vieras";24242762]Mullakin särähti tuo äpärä sana. Kaikki miehet ei tykkää, että lapsia nimitellään. Antaa susta vähän sellaisen kuvan, että olet huono tunteeton äiti.[/QUOTE]

No se nyt oli vaan sellaista liioittelua, etsin miestä joka maksaa, olen teiniäiti joka huoraa. huoh. Hyvä äiti olen lapselleni. Vaikka villi ja viinaan menevä, lapsen olen hoitanut kunnialla.

Lapsi asuu puolet ajasta isällään. ehdin siis seikkailla ja olla huono äiti puolet ajasta.

[QUOTE="a.p";24242763]Kyllä tuo useampi sata km väliä on liikaa. jos tulee yöllä tunne että nyt täytyis saada miestä niin ei se paljon lämmitä sieltä asti. :(

Kaukosuhde ei käy, olen impulsiivinen ja malttamaton.Tahdon elää hetkessä, en suunnitella viikkoja, kuukausia eteenpäin.[/QUOTE]

no mut hei, tälle miehelle se kaukosuhdekin käy koska se voi heilahtaa maasturillaan ihan millon vain minne vain. tommonen parisataa kilometriä ei ole sille matka eikä mikään, se ajaa jo viikossa useita tuhansia.

sä oisit kyllä niin mahtava pari tälle miehelle ettei tosikaan.

[QUOTE="a.p";24242787]No se nyt oli vaan sellaista liioittelua, etsin miestä joka maksaa, olen teiniäiti joka huoraa. huoh. Hyvä äiti olen lapselleni. Vaikka villi ja viinaan menevä, lapsen olen hoitanut kunnialla.

Lapsi asuu puolet ajasta isällään. ehdin siis seikkailla ja olla huono äiti puolet ajasta.[/QUOTE]

Tää on vähän vanhanaikainen, mutta lehtolapsi. Minun lastani on kutsuttu siksi. On se nätimpi kuin äpärä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242790:
no mut hei, tälle miehelle se kaukosuhdekin käy koska se voi heilahtaa maasturillaan ihan millon vain minne vain. tommonen parisataa kilometriä ei ole sille matka eikä mikään, se ajaa jo viikossa useita tuhansia.

sä oisit kyllä niin mahtava pari tälle miehelle ettei tosikaan.

Oikeasti ihana kuulla et sellasia miehiä kuitenkin on! Vai onko se sellanen sika joka kohtelee muaki ku mitätöntä paskaa. sitä mä en tahdo. vähän oon masokisti, mut kyllä muissa asioissa haen sit sellasta joka myös välittää musta, ei vaan käy naida naksauttelemassa ja sit heittää mäkeen ku käytetyn rätin. Mä kohtelen ku kuningasta jos saan mitä haluan.
Pikkusen saa olla kusipää, mutta tahdon myös huomiota, ihailua sen seksin kylkiäisenä.

[QUOTE="a.p";24242804]Oikeasti ihana kuulla et sellasia miehiä kuitenkin on! Vai onko se sellanen sika joka kohtelee muaki ku mitätöntä paskaa. sitä mä en tahdo. vähän oon masokisti, mut kyllä muissa asioissa haen sit sellasta joka myös välittää musta, ei vaan käy naida naksauttelemassa ja sit heittää mäkeen ku käytetyn rätin. Mä kohtelen ku kuningasta jos saan mitä haluan.
Pikkusen saa olla kusipää, mutta tahdon myös huomiota, ihailua sen seksin kylkiäisenä.[/QUOTE]

ei kohtele. on todella kohtelias, huomaavainen ja ihaileva naistaan kohtaan. se on vaan semmonen sika että se ei jaksa olla vaan yhen naisen kanssa vaan sillä pitää olla aina useita, mielellään just parikymppisiä, oman tyttärensä ikäsiä.

eikä siis ole mun exästä kyse.

[QUOTE="vieras";24242798]Tää on vähän vanhanaikainen, mutta lehtolapsi. Minun lastani on kutsuttu siksi. On se nätimpi kuin äpärä.[/QUOTE]

on kyllä kauniimpi ilmaus, mutta käy myös selväksi sanan tarkoitus. Muistan ensi kerralla kun tulee tarve ilmaista suoraan että lapseni ei ole syntynyt avioliittoon ja olen sinkku. Vai sopiiko kumpikaan käsite tilanteeseen kun lapsella on isä.? lapsen isä halusi kuitenkin kantaa vastuunsa, ja on sen kantanut enemmän kuin hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242809:
ei kohtele. on todella kohtelias, huomaavainen ja ihaileva naistaan kohtaan. se on vaan semmonen sika että se ei jaksa olla vaan yhen naisen kanssa vaan sillä pitää olla aina useita, mielellään just parikymppisiä, oman tyttärensä ikäsiä.

eikä siis ole mun exästä kyse.

Kuulostaa hyvältä! Ulkonäkö? Onko hyvännäköinen/ kuvailemani miehekäs mies?

[QUOTE="a.p";24242814]Kuulostaa hyvältä! Ulkonäkö? Onko hyvännäköinen/ kuvailemani miehekäs mies?[/QUOTE]

ei sillä partaa ole mutta raamikas, pitkä, tumma ja ihan hyvännäkönen se on. ja on sillä hymy joka kyllä sulattaa monen naisen ihan totaalisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242818:
ei sillä partaa ole mutta raamikas, pitkä, tumma ja ihan hyvännäkönen se on. ja on sillä hymy joka kyllä sulattaa monen naisen ihan totaalisesti.

Onko hoikka? Mä pidän siis sellasista lihaksikkaista, raavaista miehistä, joilla myös "kaljamaha" :D Mut täytyy sen olla hyvännäköinen jos se 40-vuotiaana saa näitä parikymppisiä ja vielä useita.

Harmin paikka ku ei taida tähän välimatkaan maasturikaan tuoda tarvitsemaani helpotusta.. Miks mä asun täällä helvetissä asti?

[QUOTE="a.p";24242826]Onko hoikka? Mä pidän siis sellasista lihaksikkaista, raavaista miehistä, joilla myös "kaljamaha" :D Mut täytyy sen olla hyvännäköinen jos se 40-vuotiaana saa näitä parikymppisiä ja vielä useita.

Harmin paikka ku ei taida tähän välimatkaan maasturikaan tuoda tarvitsemaani helpotusta.. Miks mä asun täällä helvetissä asti?[/QUOTE]

no ei oo mikään kuikelo. siis on semmonen enemmän voimaurheilijan kroppa kun pitkän matkan juoksijan. ja kyllä sille sitä mahaakin on vähän tullu vaikka se kovasti yrittää sitä sisäänpäin vetää.

se osaa kyllä just oikeet lauseet ja niillä se niitä naisia saakin. kunnes naisille sitten selviää hänen muutkin seikkailunsa ja sitte se ihmettelee että mites tässä nyt näin taas kävi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242832:
no ei oo mikään kuikelo. siis on semmonen enemmän voimaurheilijan kroppa kun pitkän matkan juoksijan. ja kyllä sille sitä mahaakin on vähän tullu vaikka se kovasti yrittää sitä sisäänpäin vetää.

se osaa kyllä just oikeet lauseet ja niillä se niitä naisia saakin. kunnes naisille sitten selviää hänen muutkin seikkailunsa ja sitte se ihmettelee että mites tässä nyt näin taas kävi :D

Voi just tuollasta mä siis etsin. mua ei ne muut seikkailut niin häiritse. kunhan ne ei ole minulta pois, tai mies ala keskustelemaan niistä :D Ja että sitä virtaa ja huomiota riittää minullekkin.

osaatko sanoa, missä tämä mies tapaa näitä tyttöjä/nuorempia naisia.? Mä oon kokenu vaikeaksi löytää vanhempia miehiä. suurin osa on inhottavia tai naimisissa. Ei mikään elämäntapa sinkkukaa oo hyvä. joku kuka on eronnut/mahdollisesti jo hankkinut lapset. ei mitään vauvoja enää. en halua tuntea syyllisyyttä mistään. :D periaatteesa luulisi että tää mun toive suhteelta sais hyvin monet miehet innokkaaksi, ja niin saakin, mutta lopulta kovin moni ei kykene eikä oikeasti halua olla sellainen.

Kyllä perinteisessä seurustelusuhteessa. Tiedä sitten mitä ihmeen välimuotoa mä etin. rusinat pullasta. Ja tosiaan jos löytyisi sellainen mitä haen, olisi mukava saada asumiseen, elämiseen, autoon? ja sitä ylimääräistä luksusta mitä opiskelevalla yh äidillä ei ole
................................................

ei kuulu ollakkaan jos oot hankkiutunut paksuksi opiskellessasi ja sut on pannu paksuksi joku herrasmies jota ei ole kiinnostanut vittuakaan mitä teet sille muksulle....
hienoa duunia :'DD

................................................

ei kuulu ollakkaan jos oot hankkiutunut paksuksi opiskellessasi ja sut on pannu paksuksi joku herrasmies jota ei ole kiinnostanut vittuakaan mitä teet sille muksulle....
hienoa duunia :'DD

Noh ei varmaan kuulukaan olla. Tosin sillä herrasmiehellä onneksi sitten kiinnostikin muksu ja otti vastuunsa iästämme huolimatta.
En varmaan ole ensimmäinen tässä maailmassa jolle käy näin. :D eikä mua hävetä tai kaduta.

[QUOTE="vieras";24242762]Mullakin särähti tuo äpärä sana. Kaikki miehet ei tykkää, että lapsia nimitellään. Antaa susta vähän sellaisen kuvan, että olet huono tunteeton äiti.[/QUOTE]

Minulla se taas saa hälytyskellot soimaan. Epäilemään, että ilmoituksen takana on pari teinipoikaa, joilta vitsi on mennyt hieman ylitse. Lukevat sitten naureskellen toiveikkaita vastauksia.

Minulla se taas saa hälytyskellot soimaan. Epäilemään, että ilmoituksen takana on pari teinipoikaa, joilta vitsi on mennyt hieman ylitse. Lukevat sitten naureskellen toiveikkaita vastauksia.

Noh enpä usko että ne teinipojat tulis enää aamulla takaisin? :)
Tai ylipäänsä olisi jaksaneet näin montaa viestiä kirjoittaa. Teini voin melkein vielä olla ikäni puolesta, mutta nainen olen ja äitikin. Muutenkaan en käsitä miten kuivaa porukkaa täällä on kun ei kestetä ollenkaan "mustempaa" huumoria. Ja vedetään herneitä nokkaan millon mistäkin vastauksista.

Minulla särähti korvaan tämä äpärä-nimitys omasta lapsesta ja se, että vaatimukset koskevat ryyppäämistä, panemista ja sun elättämistä, eli huoraamista, muttei sanaakaan siitä , että pitäisi tulla toimeen myös lapsen kanssa! Vai kuuluuko hänkin kauppaa? Eli saisiko olla vähän myös lapsiinmenevä?

No mitä sä täältä kysyt, laitat tuon ilmoituksen suomi24:ään, mut huom. naamakuva sekä myös kroppakuva kans. Ei miehet vastaa kuvattomiin, varsinkaan yh-mutsin kuvattomaan ilmoitukseen, koska ajattelee automaattisesti, että se on läski. Täytyyhän sun näyttää mitä olis tarjolla. ;)

Mutta mitä seksiin tulee, niin kaikki miehet on nykyään niin laiskoja, ettei edes parikymppiset jannut, saati sitten työn väsyttämät 30-40-veet jaksa keskellä yötä lähteä sun vuokses liikkeelle. Elleivät sitten ole ihan susirumia ja epätoivoisia, jolloin tekevät mitä vaan saadakseen. Mutta hyvännäköinen kolmekymppinen on sen verran mukavuudenhaluisempi jo, että niillä se menee niin päin, että he soittavat sinulle kun haluavat seksiä.

[QUOTE="a.p";24242499]oisko sul ehdotuksia, vaikutat olevan jonku sortin palstatrolli tai muuten vaa lystikäs tyyppi mitä oon tässä seuraillu?? :)

Vähän pilke silmäkulmassa kirjotan näitä mut rehellisesti kuitenkin kaikki. julkisesti en kehtaa etenkään tuota talousasiaa miehiltä kysellä..mut tällasen miehen mä tahdon. ja tälläset edut oon valmis tarjoamaan.[/QUOTE]

Jättäisin tuon "äpärä" -termin pois. Se on lasta halventava. Käytä mieluummin vaikka "isätön" tai itsestäsi termiä "yh". Miksi käyttäisit jossakin ilmoituksessa noin rumaa sanaa?

Ehkäisy/katumuspillerit/abortti; siinä hyviä keinoja välttää äpärät. Pääsis aloittajakin sitten ihan täyspäiväisesti vetämään sitä viinaa ja harrastamaan irtosuhteita.

[QUOTE="Hmm";24243455]Minulla särähti korvaan tämä äpärä-nimitys omasta lapsesta ja se, että vaatimukset koskevat ryyppäämistä, panemista ja sun elättämistä, eli huoraamista, muttei sanaakaan siitä , että pitäisi tulla toimeen myös lapsen kanssa! Vai kuuluuko hänkin kauppaa? Eli saisiko olla vähän myös lapsiinmenevä?[/QUOTE]

No lapsiinmenevä ei ole pakko olla, jos suhde jää kevyelle tasolle, eli ei mitään tarkoitustakaan koskaan mennä vakavammaksi, en ajatellut lapselle miestä tutustuttaa. lapsi on siis vähintäänkin puolet viikosta/kuukaudesta isällään. Eri asia sitten jos menee vakavammaksi. Mutta luulenpa ettei näillä minun toiveilla mitään vakavaa löydy.

Ehkäpä nämä vaatimukset on liian suoria. en mä juoppoa, säälittävää hullua eti. Mutta tosielämässä kun itse olen sellainen, miksipä sitä kiertelemään " käyn sillon tällöin baarissa" nojoo siis joka viikonloppu-ja välllä 3päivää putkeen. Yhden illan juttuja en halua hakea koko ajan joten vakituista seuraa jolta saa seksiä- ja myös sitä rakkautta säännöllisesti. Ilman pakottavaa tarvetta pitää toisella pallo jalassa.

[QUOTE="a.p";24243544]No lapsiinmenevä ei ole pakko olla, jos suhde jää kevyelle tasolle, eli ei mitään tarkoitustakaan koskaan mennä vakavammaksi, en ajatellut lapselle miestä tutustuttaa. lapsi on siis vähintäänkin puolet viikosta/kuukaudesta isällään. Eri asia sitten jos menee vakavammaksi. Mutta luulenpa ettei näillä minun toiveilla mitään vakavaa löydy.

Ehkäpä nämä vaatimukset on liian suoria. en mä juoppoa, säälittävää hullua eti. Mutta tosielämässä kun itse olen sellainen, miksipä sitä kiertelemään " käyn sillon tällöin baarissa" nojoo siis joka viikonloppu-ja välllä 3päivää putkeen. Yhden illan juttuja en halua hakea koko ajan joten vakituista seuraa jolta saa seksiä- ja myös sitä rakkautta säännöllisesti. Ilman pakottavaa tarvetta pitää toisella pallo jalassa.[/QUOTE]

Jos et etsi itsellesi elättäjää, niin hakusi helpottuu huomattavasti. Voi olla että joku tanssipaikka josta löytyy vanhempia herrasmiehiä voisi olla oikea paikka sinun etsintääsi alkuperäisin kriteerein, mutta tuskin hän mitään vuokria maksaa. Enkä ole täysin varma viehättyvätkö he sinusta. Pelkän fuckbuddyn löytää kyllä netin kautta.

Yhteistyössä