V
"vieras"
Vieras
Mullakin särähti tuo äpärä sana. Kaikki miehet ei tykkää, että lapsia nimitellään. Antaa susta vähän sellaisen kuvan, että olet huono tunteeton äiti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242737:mie voin ap antaa sulle kuvauksesi mukaisen sian puhelinnumeron. se tosin asuu turussa mutta haitanneeko tuo? helvetin hyvä palkka, korkea asema ja pitää seksistä, on just tuota sun kaipailemaas ikähaarukkaakin...
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24242760:no eikös tollaset jutut kuulu asiaan pyytämättäkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242790:no mut hei, tälle miehelle se kaukosuhdekin käy koska se voi heilahtaa maasturillaan ihan millon vain minne vain. tommonen parisataa kilometriä ei ole sille matka eikä mikään, se ajaa jo viikossa useita tuhansia.
sä oisit kyllä niin mahtava pari tälle miehelle ettei tosikaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242809:ei kohtele. on todella kohtelias, huomaavainen ja ihaileva naistaan kohtaan. se on vaan semmonen sika että se ei jaksa olla vaan yhen naisen kanssa vaan sillä pitää olla aina useita, mielellään just parikymppisiä, oman tyttärensä ikäsiä.
eikä siis ole mun exästä kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242818:ei sillä partaa ole mutta raamikas, pitkä, tumma ja ihan hyvännäkönen se on. ja on sillä hymy joka kyllä sulattaa monen naisen ihan totaalisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24242832:no ei oo mikään kuikelo. siis on semmonen enemmän voimaurheilijan kroppa kun pitkän matkan juoksijan. ja kyllä sille sitä mahaakin on vähän tullu vaikka se kovasti yrittää sitä sisäänpäin vetää.
se osaa kyllä just oikeet lauseet ja niillä se niitä naisia saakin. kunnes naisille sitten selviää hänen muutkin seikkailunsa ja sitte se ihmettelee että mites tässä nyt näin taas kävi![]()
Kyllä perinteisessä seurustelusuhteessa. Tiedä sitten mitä ihmeen välimuotoa mä etin. rusinat pullasta. Ja tosiaan jos löytyisi sellainen mitä haen, olisi mukava saada asumiseen, elämiseen, autoon? ja sitä ylimääräistä luksusta mitä opiskelevalla yh äidillä ei ole
................................................
ei kuulu ollakkaan jos oot hankkiutunut paksuksi opiskellessasi ja sut on pannu paksuksi joku herrasmies jota ei ole kiinnostanut vittuakaan mitä teet sille muksulle....
hienoa duunia :'DD
Minulla se taas saa hälytyskellot soimaan. Epäilemään, että ilmoituksen takana on pari teinipoikaa, joilta vitsi on mennyt hieman ylitse. Lukevat sitten naureskellen toiveikkaita vastauksia.
Minulla se taas saa hälytyskellot soimaan. Epäilemään, että ilmoituksen takana on pari teinipoikaa, joilta vitsi on mennyt hieman ylitse. Lukevat sitten naureskellen toiveikkaita vastauksia.