N
nainen80
Vieras
olen ollut yhdessä mieheni kanssa kohta 2vuotta,ensimmäinen 8kk meni liiankin hyvin,hän oli unelmien mies,sitten tapahtui jotain,hän aloitti varastamaan minulta rahaa,lähti aina sillointällöin sanomatta mitään muutamiksi päiviksi johonkin,otti pankkikorttini (ilman lupaa)moneen kertaan ja vei tililtäni useita satoja,ajoi autoni (vahingossa kylläkin)sellaiseen kuntoon,että korjaus maksaa noin.3500e,eikä aio maksaa sitä ja kaiken tämän lisäksi elätin häntä vuoden verran,ruuat,tupakat ja asuakin hän saa ilmaiseksi,vaikka itse maksan lainanlyhennystä asunnostamme.olen kertonut muutamalle ystävälleni tästä tilanteesta ja he ovat sanoneet,että ansaitsen parempaa,sen tiedän itsekin,mutta rakastan tätä ihmistä koko sydämestäni,tiedän että se kuullostaa hullulta ja jopa tyhmältä!ymmärtäisin,jos olisin tehnyt tälle ihmiselle jotain pahaa,mutta kun en ole vaan päinvastoin!!hänkin vannoo rakastavansa minua ja sanoo ettei voi kuvitella elämäänsä ilman minua ja suuttuu jos mainitsen hänelle että minusta tuntuu,että hän käyttää vain hyväkseesä minua....