löytäisinkö täältä apua tai neuvoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen80

Vieras
olen ollut yhdessä mieheni kanssa kohta 2vuotta,ensimmäinen 8kk meni liiankin hyvin,hän oli unelmien mies,sitten tapahtui jotain,hän aloitti varastamaan minulta rahaa,lähti aina sillointällöin sanomatta mitään muutamiksi päiviksi johonkin,otti pankkikorttini (ilman lupaa)moneen kertaan ja vei tililtäni useita satoja,ajoi autoni (vahingossa kylläkin)sellaiseen kuntoon,että korjaus maksaa noin.3500e,eikä aio maksaa sitä ja kaiken tämän lisäksi elätin häntä vuoden verran,ruuat,tupakat ja asuakin hän saa ilmaiseksi,vaikka itse maksan lainanlyhennystä asunnostamme.olen kertonut muutamalle ystävälleni tästä tilanteesta ja he ovat sanoneet,että ansaitsen parempaa,sen tiedän itsekin,mutta rakastan tätä ihmistä koko sydämestäni,tiedän että se kuullostaa hullulta ja jopa tyhmältä!ymmärtäisin,jos olisin tehnyt tälle ihmiselle jotain pahaa,mutta kun en ole vaan päinvastoin!!hänkin vannoo rakastavansa minua ja sanoo ettei voi kuvitella elämäänsä ilman minua ja suuttuu jos mainitsen hänelle että minusta tuntuu,että hän käyttää vain hyväkseesä minua....

Älä elä valheessa! Kuvittelet miehesi aivan joksikin toiseksi, sellaiseksi mitä hän ei ole. Olet rakastunut omaan mielikuvaasi. Totuus on, että miehesi on varas, hyväksikäyttäjä ja valehtelija. Tee hänestä rikosilmoitus jo tänään ja katkaise välisi häneen välittömästi!

Tilaa uusi pankkikortin tunnusluku ja piilota rahasi ja heitä ukko pellolle. Noita elättivariksia riittää tässä maailamassa, kömpikööt sinne kivenkoloon takaisin josta nousi sinua kiusaamaan. Mies käytti charmiaan ja sai Sinut lankaan.

Ymmärrät varmaan itsekin ettet ole tekemisissä normaalin ihmisen kanssa. Mies ei kunnioita sinua tippaakaan, päinvastoin käyttää hyväkseen. Mieti voitko viettää loppuelämäsi näin? Jatka ihmeessä suhdetta jos voit kuvitella onnellisen elämän kyseisen miehen kanssa, mutta älä hetkeäkään kuvittele että mies muuttuu. Sinuna kyseenalaistaisin myös hänen rakkautensa. Ei kukaan mies joka rakastaa naistaan elä naisensa siivellä noin.

Voi tyttö poloista!
Joko tämä on provo, tai sitten...kamalaa...en soisi tuollaista parisuhdetta kenellekkään.

Ajattelepa hetki, miksi sinun kuuluu elättää teidät?
Mielestäni menot tulisi jakaa tasapuolisesti molemmille, ja tuo kun kerroit miehen varastavan sinulta rahaa.Sanot itsekin, että se on varastamista ja sehän on väärin...tämän oppii jokainen ihminen jo äidinmaidosta...kaikki "kunnon" ihmiset ainakin.

Jätä tuollainen mies, ansaitset kunnollisen kumppanin...ONNEA SEN ETSINTÄÄN!!!

olitte kaikki oikeassa,ikävä kyllä.... voi kun hänen jättäminen olisikin niin helppoa... olemme kyllä eronneet moneenkin kertaan,mutta aina kun hän on tehnyt minulle jotain pahaa,hän osaa niin hemmetin hyvin käyttää charmiaan,että annan anteeksi!!!on tehty tutkimus,että useimmat ihmiset elää huonossa suhteessa kuin ei suhteessa ollenkaan,kuulun näköjään tuohon "ryhmään". ja kun en ole ollut 14vuoteeen sinkku,niin on pirun vaikeaa olla yksin,varsinkin kun ei ole ystäviä...olen yrittänyt sanoa miehelleni ettei normaaliin suhteeseen kuulu tuollainen käytös,mutta hänen mielestään hän ei tee mitään väärin!pyysin että mentäisiin parisuhdeneuvojalle ja molemmat kertoisi asiat rehellisesti,pyysin tätä siksi,että haluaisin kuulla jonkun ulkopuolisen ihmisen "vastauksen" tai mitä se olisi mieltä,koska olen tässä ajansaatossa alkanut jo itsekin uskoa että minä se paha olen ,eikä hän!ja haluaisin että hän kuulisi sen ettei käyttäydy normaalisti,ehkä sitten minun olisi helpompi erota hänestä,jos ymmärrätte mitä tarkoitan tällä!kiitokset vielä,teistä oli paljon apua ja teki hyvää purkaa tunteita!

Olet varmasti kuullut puhuttavan auervaaroista = naisten npettäjistä. Rudolf Auervaara oli menneinä aikoina kuulu siitä ja hänen tekosistaan on kirjoitettu paljon. Hän sai naiset pauloihinsa, kustantamaan elämänsä ja antamaan aina vaan anteeksi, vaikka tiesivät, että heitä hyväksikäytetään.

Sinä onneton olet nyt tuollaisen henkilön lumoissa ja verkossa. Nämä ihmiset ovat hurmaamistaidoissa ja puhelahjoissaan uskomattomia!! Urhin pitäisi säilyttää sen verran järkeään, että ymmärtää: Kaikki puhe on täyttä potaskaa. Se ei tule sydämestä, vaan aivoista ja huulilta ainoana tarkoituksena saada sinut taas sekaisin ja luulemaan, että ne sanat ovat totta. Tietysti siksi, että sinua voi eedelleen hyödyntää. Sillä hetkellä, kun hurmuri löytää uuden ja tuottoisamman uhrin, hän vaihtaa sujuvasti maisemaa ja sinä jäät miettimään, mitä teit väärin!!!

Mitäpä luulet niiden reissujen takana olevan? - Uuden uhrin metsästys tietenkin. Todennäköisesti teitä on tässä ringissä jo useampikin lypsettävä.

Sen enempää diagnoosia antamatta: ei normaalisuhde.
Lakkaa tyttö kuuntelemasta sitä siirappia, mitä se unelmamies sulle tunkee korvat täyteen. Varsinkin silloin kun meinaat pistää rahahanat kiinni...
Opettele olemaan yksin, tai ilman sitä seurustelusuhdetta; arvosi ei määräydy suhteen (miehen/naisen)kautta.
Tarkoitan: olet jo ihan nuorena alkanut seurustelemaan...ja sitä kautta määrittämään itsesi toisen silmin. Kannattaisiko selvittää itsellesi kuka olet ja mitä haluat???? Ilman että kukaan muu olisi siinä rinnalla (?) vaikuttamassa siihen mitä haluat ;).
Voi olla rankkaa, kun se käpertyminen siihen kainaloon on niin kivaa; vaikka se kainalo olisikin haitallinen ja totaalisen väärä...

Sieltä löydät tämän ihmisluonteen kuvauksen.
Mies varastaa sinulta, häipyy päiviksi - elelee herroiksi kustannuksellasi ja vannoo rakkauttaa aina silloin, kun pelvelut ovat vaarassa.... Voi hyvä tyttö sinua! Todellako haluat antaa ihan tahallasi narrata itseäsi noin? Kun et itsekään usko?

Äijällä on todennäköisesti sinun lisäksesi jo muitakin, joille hän tekee ihan samaa. Toinen höynäytettävä ihmettelee samaa kuin sinä sillä aikaa, kun mies on luonasi. Etkö ymmärrä, että te hyväksikäytettävät naiset olette hänen elinkeinonsa? Hän "tienaa" elantonsa teidän kauttanne, hänellä on hyvä "koti" (monikossa), ruoka, asunto, puhtaus ym. sekä vielä rahatkin toisen taskusta otettuina. Omatunto ei näitä sankareita soimaa, ei heillä edes ole sellaista. Ainut mikä heitä harmittaa, on se, että tämä lysti loppuisi.

Tee veikkonen rikosilmoitus varastamisesta ja esitä lasku auton korjauksesta. Vaihda lukko äläkä enää avaa ovea. Ota järki käteen. Älä anna rahaa. Lakkaa olemasta täysi hölmö. Kyllä kroppasi lakkaa vinkumasta miestä takaisin, kun annat sille vähän aikaa tasaantua ja järkiintyä.

ajattelin näyttää miehelleni tämän sivun ja mitä vastauksia olen teiltä saanut,mutta tiedän mitä hän sanoisi minulle,joten mainitsen nyt pari asiaa jotka minulta unohtui kirjoittaa,eli:aina kun hän varasti rahani tai jotain muuta,hän sanoi tehneensä sen kostoksi,koska olen ollut lääkeriippuvainen ja jos en ollut kertonut hänelle,että olin syönyt lääkkeitä niin hän sanoi että siksi vei rahani,koska olin valehdellut,mutta minusta se ei ole mikään syy!!toinen asia missä aloin valehtelemaan hänelle oli se että jos hän kysyi paljonko minulla on rahaa ja jos esimerkiksi vastasin että 5kymppiä,vaikka olikin satanen,siinä oli taas syy tehdä jotain minulle.valehtelin rahatilanteeni siksi että minun ei "täytyisi"antaa hänelle...nykyään hän on alkanut pikkuhiljaa maksamaan velkojaan minulle.ja enää en ole antanut rahaa hänelle,silti hän haluaa olla kanssani.... kun me asutaan yhdessä,meidän kodissa,niin eikös omassa kodissa voi pitää rahat missä haluaa,eikä niitä tarvitse piilotella??!!kyllä voi,mutta minä en.olen miettinyt suhteemme hyviä ja huonojapuolia,se että hän pitää minua sylissään ja silittelee ja välillä huolehtii minusta,siis kyselee haluanko jotain tai onko kaikki hyvin,se tuntuu hyvältä,niin kyllä hän osaa olla ihana...no huonot puolet tiedättekin. eli onko nuo minun valehtelut ollut niin pahoja,että hän niidentakia kosti minulle ko.tavalla??

No ei todella ole! En minäkään kerro mihelleni kaikkia asioita. En rahatilannettani (huono) enkä sitä että syön särkylääkkeitä vähän turhan herkästi (minulla on ajoittain pahoja hartia seudun särkyjä ja ennalta ehkäisen särkyjä syömällä lääkkeitä kun alkaa vähän tuntumaan pahalta). Hän ei pidä siitä, että käyn pilleripurkilla niin usein. Mutta ei hän minulle sitä koska viemällä rahojani! Puhuminen auttaisi varmasti enemmän kuin rahojen vieminen. Ensimmäkin jokaisella olkoon omat rahansa ja jokainen tehköön niillä mitä haluaa. Ei tuo ole mikään syy viedä rahaa toiselta. Hah! Älä usko moista koskaan.

Oikeastaan minusta tuntuu siltä, että haluaisit kuulla täältä että on sinulla pohjimmiltaan hyvä mies. Mutta ikävä kyllä tuskin kukaan voi sellaista sanoa, sillä varastaminen ja toisen syyllistäminen siitä varastamisesta on niin väärin kuin vain voi olla. Jos hän haluaisi sinua auttaa lääkeriippuvuudessasi, niin kyllä hän jotakin toista keinoa käyttäisi kuin varastaisi rahasi. Ja miksi sinun täytyy kertoa hänelle rahatilanteesi? Mikä syy se on ottaa rahat pois jos sanot, että sinulla on enemmän rahaa kuin kerroit? Tätä en käsitä. En! Jos nyt haluat tuudittautua siihen, että mies on sinulle hyvä vaikka et annakkaan hänelle rahaa jne..., niin aika laiha lohtu se on siihen nähden, että hän on VARASTANUT sinulta. Ja vielä jollain ihme verukkeella. Jos hän on saanut sinut uskomaan valheisiisi, niin helppoahan se on tulevaisuudessakin. Miksi hän lähtisi pois. Ja hän on selvästikkin musertanut itsetuntoasikin aika paljon, jos epäilet sitä, että oletko sinä tehnytkin jotain väärin ja ansainnut siitä rangaistukseksi sen, että hän varastaa sinulta. Miksi sinun ylipäätään pitää antaa rahaa hänelle? Eikö hän käy töissä? Tai saa edes jotain työttömyyskorvausta? Työttömyyskorvauksellakin pääsee jo aika pitkälle, jos asumisesta ei tarvitse maksaa.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen80:
olen ollut yhdessä mieheni kanssa kohta 2vuotta,ensimmäinen 8kk meni liiankin hyvin,hän oli unelmien mies,sitten tapahtui jotain,hän aloitti varastamaan minulta rahaa,lähti aina sillointällöin sanomatta mitään muutamiksi päiviksi johonkin,otti pankkikorttini (ilman lupaa)moneen kertaan ja vei tililtäni useita satoja,ajoi autoni (vahingossa kylläkin)sellaiseen kuntoon,että korjaus maksaa noin.3500e,eikä aio maksaa sitä ja kaiken tämän lisäksi elätin häntä vuoden verran,ruuat,tupakat ja asuakin hän saa ilmaiseksi,vaikka itse maksan lainanlyhennystä asunnostamme.olen kertonut muutamalle ystävälleni tästä tilanteesta ja he ovat sanoneet,että ansaitsen parempaa,sen tiedän itsekin,mutta rakastan tätä ihmistä koko sydämestäni,tiedän että se kuullostaa hullulta ja jopa tyhmältä!ymmärtäisin,jos olisin tehnyt tälle ihmiselle jotain pahaa,mutta kun en ole vaan päinvastoin!!hänkin vannoo rakastavansa minua ja sanoo ettei voi kuvitella elämäänsä ilman minua ja suuttuu jos mainitsen hänelle että minusta tuntuu,että hän käyttää vain hyväkseesä minua....

Olen elänyt samankaltaisessa suhteessa kuin sinä nyt. Kaiken itse kokemani jälkeen en voi sanoa sinulle muuta kuin sen, että pohdi eroa tosissasi. Sinua käytetään hyväksi ja miehesi sitoo sinut itseensä niillä teidän ns. hyvillä hetkillä, jolloin hän kertoo rakastavansa sinua enemmän kuin ketään muuta. Hän tietää, että temppu toimii. Hän myös käyttää hyväkseen kaikki sinun heikkoutesi kuten lääkeasiat, joista kirjoitat toisessa kohdassa. Kerroin usein ex-kumppanilleni, että minulle on tunne siitä, että hän käyttää minua hyväksi. Hän reagoi siihen aivan samalla tavalla kuin sinun kumppanisi eli suuttui ja kertoi rakastavansa minua. Ongelma onkin siinä, että miehen rakkaus on vain sanoja ei konkreettisia tekoja. Jos elät useamman vuoden tässä nykyisessä ihmissuhteessasi, alat todennäköisesti voimaan itse huonosti, koska olet koko ajan kaksoisviestinnän kohteena. Puheella rakastetaan ja teoilla mitätöidään, käytetään hyväksi. Tällaisessa ilmapiirissä pidempään eläminen alkaa ihan oikeasti vaikuttamaan omaan psyykkiseen vointiin. Tilannetta voisi kuvailla sanoin "kiss and kill" eikä sellaisessa tunnelmassa kenenkään psyyke pysy kovin kauaa normaalina. On varmasti totta, että miehesi kokee, ettei voi elää ilman sinua, mutta mietipä syytä; sinä olet kuin hänen äitihahmonsa, pidät hänestä huolta, tarjoat asunnon, annat anteeksi ja hän elää elämäänsä sinua kunnioittamatta, mutta sinulta palveluksia saaden. Välillä hän antaa vähän extraa esim. maksaa sinulle velkojaan tmv., jotta sinä olet tyytyväinen ja ajattelet hänen muuttuvan.

Toivottavasti jaksat pohtia elämääsi tämän miehen kanssa ja kehotan sinua miettimään, mitä sinä oikeasti odotat tältä suhteelta? Näyttääkö tulevaisuus realistisesti hyvältä ja toiveittesi kaltaiselta? Eroon ei kenenkään tietystikään tarvitse ryhtyä muiden aloitteesta, mutta sinun pitää tehdä joku päätös, jonka kanssa voit elää eteenpäin. Päätös on sinun; laitatko oman tulevaisuutesi hyvinvoinnin jäihin jäämällä suhteeseen? Ero ei ole helppo, mutta helppoa ei ole elämä hyväksikäyttäjän kanssakaan. Sinä ansaitset vain parasta.

rakkus osoitetaan teoilla,kuka vaan voi sanoa rakastavansa toista,vaikkei sitä tarkoittakkaan!!!hän ei käy enää töissä,eikä hae esim.sossusta rahaa... eilen hän sanoi aloittavansa ensi kuussa työt,tiedä sitä...ja tuohon mitä emppu kirjoitti,että mieheni kokee ettei voi elää ilman minua,olen miettinyt juuri nuo syyt!moni teistä varmaan miettii että kuinka tyhmä olen,niin teen itsekin kun luen mitä olen kirjoittanut ja kyllä,tässä asiassa olen varmasti tyhmä(tai rakkaus on sokea),mutta muuten olen ihan tervejärkinen nuorinainen=)!!!tiedän että hänellä on yöpaikkoja kavereidensa luona(missä hän on usein ollutkin)mutta mieheni on aika pitkälti koti-ihminen,niin ei varmasti ole pidemmänpäälle mukava olla jonkun toisen nurkissa,olisiko se yksi syy miksi hän tulee aina takaisin luokseni.niin,miksi minun pitäisi antaa hänelle rahaa,ennen annoin (lainasin) ja hän lupasi maksaa takaisin... nyt velkaa on useampi tuhat...silloin kun aloimme seurustelemaan,hän kävi töissä ja pärjäsi hyvin,hänen mielestään suhteessa rahat on molempien,minun oli tosi vaikea sitä hyväksyä,koska olin aina ennen elänyt niin,että minun rahat on minun ja toisen on toisen.jos molemmat käy töissä ja hankkii suurinpiirtein samanverran,niin sitten ymmärrän sen,että rahat on molempien.kaikista näistä minua painavista asioista olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan,mutta yleensä se menee riitelyksi tai hän sanoo,ettei jaksa taas kuunnella samaa jankutusta,myönnän että sanon hänelle aika usein samoista asioista,en sanoisi,jos hän tekisisi asioiden eteen jotain konkreettista... hän on todella mustasukkainen siksi mielessäni pyörii ajatus,että onhan hänen "pakko" rakastaa minua,miksi muuten hän olisi niin mustis???! no, olen vaivannut teitä ongelmillani jo varmasti ihan tarpeeksi,kiitokset vielä ihanat ihmiset =)

Alkuperäinen kirjoittaja Nainen 80:
rakkus osoitetaan teoilla,kuka vaan voi sanoa rakastavansa toista,vaikkei sitä tarkoittakkaan!!!hän ei käy enää töissä,eikä hae esim.sossusta rahaa... eilen hän sanoi aloittavansa ensi kuussa työt,tiedä sitä...ja tuohon mitä emppu kirjoitti,että mieheni kokee ettei voi elää ilman minua,olen miettinyt juuri nuo syyt!moni teistä varmaan miettii että kuinka tyhmä olen,niin teen itsekin kun luen mitä olen kirjoittanut ja kyllä,tässä asiassa olen varmasti tyhmä(tai rakkaus on sokea),mutta muuten olen ihan tervejärkinen nuorinainen=)!!!tiedän että hänellä on yöpaikkoja kavereidensa luona(missä hän on usein ollutkin)mutta mieheni on aika pitkälti koti-ihminen,niin ei varmasti ole pidemmänpäälle mukava olla jonkun toisen nurkissa,olisiko se yksi syy miksi hän tulee aina takaisin luokseni.niin,miksi minun pitäisi antaa hänelle rahaa,ennen annoin (lainasin) ja hän lupasi maksaa takaisin... nyt velkaa on useampi tuhat...silloin kun aloimme seurustelemaan,hän kävi töissä ja pärjäsi hyvin,hänen mielestään suhteessa rahat on molempien,minun oli tosi vaikea sitä hyväksyä,koska olin aina ennen elänyt niin,että minun rahat on minun ja toisen on toisen.jos molemmat käy töissä ja hankkii suurinpiirtein samanverran,niin sitten ymmärrän sen,että rahat on molempien.kaikista näistä minua painavista asioista olen yrittänyt keskustella hänen kanssaan,mutta yleensä se menee riitelyksi tai hän sanoo,ettei jaksa taas kuunnella samaa jankutusta,myönnän että sanon hänelle aika usein samoista asioista,en sanoisi,jos hän tekisisi asioiden eteen jotain konkreettista... hän on todella mustasukkainen siksi mielessäni pyörii ajatus,että onhan hänen "pakko" rakastaa minua,miksi muuten hän olisi niin mustis???! no, olen vaivannut teitä ongelmillani jo varmasti ihan tarpeeksi,kiitokset vielä ihanat ihmiset =)

Mitä ihmettä varten valitat täällä, kun olet kerran NIIIIIIIIIIN rakastunut ja mieskin rakastaa sinua NIIIIIIIN paljon. Kyllä minäkin vannoisin rakkautta, jos ottaisin rahaa toisen tililtä, ajelisin toisen autolla ja elätyttäisin itseäni kaikella tavalla. Aivan varmasti vannoisin rakkautta,jos jostain löytyisi niin suuri idiootti joka maksaisi kaiken minun elämiseni. Ei se jätkä ole sinusta mustasukkainen, eikä välitä hevon helvettiä. On vain sen vuoksi sinun perään, ettei menetä hyvää elättäjää. Tämän sinun jutun täytyy olla provo, tai sitten olet pahasti yksinkertainen, sori vaan.

Lisäys vielä, oletko syntynyt 1980 vai oletko 80-vuotias, kun et ole ollut 14-vuoteen sinkku. Jos olet 80-vuotias niin ymmärrän, että olet vanhuudenhöperö.

Ensinnäkään minä en valita,kerroin tämän palstan lukijoille omasta elämästäni ja ajattelin,että täältä voisi löytyä neuvoja/toisia saman kokeneita jne.eihän niiden ihmisten tarvitse lukea,joita ei kiinnosta... kyllä olen syntynyt 1980 eli olen 28vuotias,onko siinä jotain ihmeellistä jos on aloittanut seurustelun 14vuotiaana?eihän se yleensä siinä iässä ole kunnon seurustelua,mutta minä muutin jo 15vuotiaana sen aikaisen poikaystäväni kanssa yhteen,ja piti tulla toimeen omillaan,joten kasvoin aikuiseksi pakosta vähän nopeammin kuin yleensä tuon ikäiset.nyt kun ajattelen,niin lapsihan olin,mutta silloin se ei siltä tuntunut.ja anteeksi vain,mutta en ole yksinkertainen! tiedän,että 1+4=7 eikä minun elämäntilanteen kertominen todellakaan ole mikään provo,en harrasta moista!

MIES VOI OLLA SELLAINEN, ETTÄ KÄY LUONASI TÄYTTÄMÄSSÄ MAHANSA JA LOMPAKKONSA JA TYHJENTÄMÄSSÄ MUNANSA!!!
Tottakai hän suuresti rakastaa naista, joka on valmis rahoittamaan hänen elämänsä... eli suoraan sanottuna nainen on huijattavissa hunajaisilla sanoilla, silittelyillä, selittelyillä ja jos ei muu auta, syyllistämällä.
Voipipa oikein testatakin välillä, miten livakasti hän saa naiseltaan rahaa milloin mihinkin hätätilanteeseen. Ja toinen vaan kiltisti toimittaa rahat, kun on NIIN SOKEASTI rakastunut...kenties lapsellisesti ajattelee, että tämä mies on KOHTALONI ja kaikki tulee kestää ja selittää parhain päin.
Opettele kunnioittamaan itseäsi ja elämäsi ainutlaatuisuutta. Mietiskele haluatko oikeasti loppuelämäsi elää tällä tavalla kuin kerroit.
On niin pahasti hyväksikäytön ja toisen manipuloinnin makua tarinassasi, että pahaa tekee. Olen nuorena tytönhupakkona kokenut samantapaisen parisuhteen ja ONNEKSI pääsin irrottautumaan moisesta verenimijästä hyvissä ajoin. Nyt on hyvä aviomies ja kerrassaan ihanat lapset ja olen kiitollinen, että silmäni aukesivat ja pystyin rehellisesti myöntämään itselleni, että se suhde ei ollut hyvä ja turvallinen, vaan minun piti aina tiukan paikan tullen etsiä rahat milloin mihinkin hätään. Voimia Sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja NAINEN 80:
Ensinnäkään minä en valita,kerroin tämän palstan lukijoille omasta elämästäni ja ajattelin,että täältä voisi löytyä neuvoja/toisia saman kokeneita jne.eihän niiden ihmisten tarvitse lukea,joita ei kiinnosta... kyllä olen syntynyt 1980 eli olen 28vuotias,onko siinä jotain ihmeellistä jos on aloittanut seurustelun 14vuotiaana?eihän se yleensä siinä iässä ole kunnon seurustelua,mutta minä muutin jo 15vuotiaana sen aikaisen poikaystäväni kanssa yhteen,ja piti tulla toimeen omillaan,joten kasvoin aikuiseksi pakosta vähän nopeammin kuin yleensä tuon ikäiset.nyt kun ajattelen,niin lapsihan olin,mutta silloin se ei siltä tuntunut.ja anteeksi vain,mutta en ole yksinkertainen! tiedän,että 1+4=7 eikä minun elämäntilanteen kertominen todellakaan ole mikään provo,en harrasta moista!

Et ole kasvanut aikuiseksi, eikä sinusta aikuista koskaan tulekaan. Kukaan aikuinen ei ole noin naurettava, että valittaa ja rääkyy täällä sitä kun mies vie kaiken ja antaa kuitenkin sen koko ajan tapahtua. Oletko sitten niin ruma, että et saa ketään ja siksi sinun täytyy roikkua tuossa siipparissa kiinni? Onko viehätysvoimasi ja itsetuntosi tosiaan noin alhaalla!!!!!!! On sinulla ollut melkoinen koti, kun ovat alaikäisen päästäneet asumaan jonkun jätkän kanssa. Miksi et kysy äidiltä ja isiltä neuvoa nytkin, olethan saanut niin loistavat eväät elämääsi.

Onko sinulla lähipiirissä jotain vanhempaa sukulaista miestä tai naista jolle voisit näyttää tämän viesti ketjun. Saisit varmaan konkreettista näkökantaa asioihinne ja samalla läheisen hlön joka tuntee sekä sinut että miehen.

Monasti tuo suruton hyväksi käyttö jatkuu niin kauan kun mahdollistat sen. Laajentamalla tietoa miehen käytöksestä tulet ja saat varmasti lähipiiriltä parasta tukea jotta pystyt irrottautumaan noinkin vahvasta otteesta. Veikkaan että ikä eronnekin on ihan riittävä luokkaa sinä 28v mies jotain lähelle 45v luokkaa. Onko ?
Usein suuri ikäero mahdollistaa nämä toisten silmissä legendaaliset tosielämän kuviot .
Ystävä hyvä tarvitset sukulaisten ystävien apua että pystyt irrottautumaan nk. joku jo kutsuikin ristiriitaisen viestinnän suhteesta. Jos jatkat samaa rataa saat vain kolhitun itsetunnon ja katkeruuden myöhemmin miten monta vuotta hukkasit
loputtomaan imuri ihmiseen. Siltä se meinaan kuulostaa hyvin vähän saat ,maksettuun hintaan nähden.
Sanoisin jopa, tuntityöläinen vuokrafirmaltakin voi tulla halvemmaksi kuin nykyinen meininki.
Rahasta meinaan mikä tahansa teatteri ihminen laulaa vaikka joka pv sinulle rakkautta jos olet siitä valmis maksamaan.
Tämä voi tuntua kovalta mutta näin pääset edes ajattelemaan maksetun miehesi tunti taksaa..

Varkaudesta tehdään yleensä rikosilmoitus, oletko tehnyt? Jos mies vei pankkikorttisi ja nosti tililtäsi luvatta rahaa, se on rangaistava teko lain mukaan.
Kun mies kolaroi autosi, eivätkö poliisit tulleet paikalle? Syyllinen yleensä selvitetään poliisivoimin tällaisissakin tapauksissa.
Älä anna rakkauden sokaista oikeustajuasi.

kun sain tietää hänen ajaneeni auton rikki,hän sanoi että ajoi sen rekan alle kun nukahti,,, kysyin missä poliisit,hän sanoi että oli sopinut kuskin kanssa asian.... olisin tehnyt rikosilmoituksen,mutta pelkäsin koska hän sanoi että jos sen teen,niin.... eli hän tarkoitti tehdä jotain pahaa.tein kerran pahoinpitelystä ilmoituksen,mutta tyhmänä vedin sen pois!

Yhteistyössä