löysä emätin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miss91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miss91

Vieras
olen vasta 17-vuotias tyttö ja olen harrastanut seksia kahden miehen kanssa. Tällä hetkellä olen ollut kohta vuoden parisuhteessa toisen näistä miehen kanssa.Suhteen alkuaikoina seksielämämme oli suhteellisen vilkasta ehkä vähän liiankin,harrastimme seksiä melkein joka päivä joskus useita kertoja päivässä.Poikakaverillani on ihan normaalin kokoinen penis. Aluksi yhdyntä tuntui hyvältä mutta sitten muutaman kuukauden kuluttua poikakaverini sanoi että olenko itse huomannut että olet kyllä vähän löystynyt siitä ensimmäisestä kerrasta. Sen jälkeen en ole seksistä nauttinut. Se enemmänkin ahdistaa ja seksin aikana en mieti muuta kun sitä että olenko liian löysä ja että tuntuuko se miehestä hyvältä vai ei. Luin joku aika sitten lehdestä että naisen emätin EI voi venyä muuten kuin synnytyksessä? Mutta väkisin minulle jotain on tapahtunut.Voiko tuo alkuaikoijen "liiallinen" seksin harrastaminen olla syynä emättimen löystymiseen? Mitä apuja tähän olisi? :S

Joo sä voit tehdä kaks toimenpidettä, joista ensimmäinen on pakollinen ja toinen vapaaehtoinen:

1) Lopeta suhde tollasen tunnevammasen pösilön kanssa

2) Mikäli haluat sitten treenata itsellesi oikein tiukan, niin hommaa kuulat. Näitähän riittää:
http://www.kaalimato.com/catalog/GEISHAKUULAT+%26amp%3B+PALLOT_c_126.html tai sit voit tehdä jotain treenejä esim Kegelin harjoituksia. Em. harjoitukset ovat kehitetty lähinnä virtsankarkailun ehkäisemiseen, mutta tutkimusten mukaan ne myös esim. helpottavat ja voimistavat orgasmeja ja tietenkin myös voimistavat lantionpohjan lihaksia.

Minä en ole törmännyt häiritsevän löysään emättimeen. Häiritsevän tiukkoja on kyllä ollut muutama...

se pimpsa käytöstä veny. etenkään kun olet noinkin nuori. turha pelätä ja arkailla. onhan se mahdollista jos kostut paljon niin silloin liukkaus tekee sen ettei niin hurjasti tunnu mutta sano kaverillesi että tyhmiä puhuu.

olen vasta 17-vuotias tyttö ja olen harrastanut seksia kahden miehen kanssa. Tällä hetkellä olen ollut kohta vuoden parisuhteessa toisen näistä miehen kanssa.Suhteen alkuaikoina seksielämämme oli suhteellisen vilkasta ehkä vähän liiankin,harrastimme seksiä melkein joka päivä joskus useita kertoja päivässä.Poikakaverillani on ihan normaalin kokoinen penis. Aluksi yhdyntä tuntui hyvältä mutta sitten muutaman kuukauden kuluttua poikakaverini sanoi että olenko itse huomannut että olet kyllä vähän löystynyt siitä ensimmäisestä kerrasta. Sen jälkeen en ole seksistä nauttinut. Se enemmänkin ahdistaa ja seksin aikana en mieti muuta kun sitä että olenko liian löysä ja että tuntuuko se miehestä hyvältä vai ei. Luin joku aika sitten lehdestä että naisen emätin EI voi venyä muuten kuin synnytyksessä? Mutta väkisin minulle jotain on tapahtunut.Voiko tuo alkuaikoijen "liiallinen" seksin harrastaminen olla syynä emättimen löystymiseen? Mitä apuja tähän olisi? :S

Oletko puhunut miehellesi tuosta aiheesta? Ja jos seksi rupesi ahdistaan, niin kannattaa kertoa ennen kuin pilaa hyvän suhteen. sikäli että teillä on muuten hyvä suhde. Toki eroja löytyy niin miesten kuin naisten värkeissä. olen sen itsekkin huomannut. On löysiä ja tiukkoja, mutta ei se seksillä löysene, ellei sitten Ron Jeremy paukuta paria kuukautta päivittäin.

Viimeksi muokattu:
ei tavara käytöstä löysty eikä välttämättä synnytyksestäkään.
Mutta muuten se kyllä voi "löystyä", esim lihomisen myötä tai jos muuten yleiskunto,
lihaskunto vatsan/lantion seudulla on huonontunut tai puutteellinen.

Naisilla tulee iän myötä samasta syystä virtsan karkailua kun ei pidetä kunnossa
lantionpohjalihaksia.
En tiedä voinko noin nuorella "yllättäen" lationpohjalihakset löystyä, kenties voi.

Olisit vastannut, että minun mielestäni kulkkusi on kutistunut! Älä tyttö hyvä usko kaikkea mitä miehet sanovat, vaan käytä järkeäsi. Älä anna kenenkään lytistää itseäsi tyhmyyksillä. Poikakaverisi on täysi typerys!

Ei liity tähän asiaan, mutta minkä takia Ellit- keskustelualueella vastailee 17-vuotiaan tytön vagina-ongelmaan 30-40 miehet? Oletteko te täällä kiima päällä lukemassa härskiyksiä, vai luuletteko että parilla kehulla irtoaa teinilompsaa?
Menkää töihin.

Ota isompikullinen mies ! Minulla 23/6 enkä ole koskaan tavannut liian löysää vaginaa.

Viimeksi muokattu:
Minulla oli tässä kerran mies,joka vihjaisi seksin aikana,että onko sun pimpsa vähän löysä,kuivuin heti ja sen tyypin lemppasin siitä paikasta. Sittemmin on mankunut takaisin. Sinussa ei ole mitään vikaa. Heitä se jäbä yli laidan. Mies on hävytön.

Vai että parikymppisellä synnyttämättömällä naisella on löysä? mä oon synnyttänyt neljä kertaa ja ikääkin kohta 55 ja on tiukka toosa. Ei parikymppisen tarvi mitään kuulia alkaa käyttään tai kohta ei mee kynänkokoinen kalukaan enää sisään.